^ Joo, mulle lätkäistiin skitsoaffektiadiagnoosi aikoinaan, kun mulla oli tosi pahoja, toistuvia ja pitkäkestoisia psykoosijaksoja, ja näin jälkeenpäin en kyllä ko. diagnoosia yhtään ihmettele. Sen verran sekopäistä settiä ne mun psykoosini olivat
. Sen tarkemmin en niistä tahdo täällä avautua, koska tuossa menee henk.koht. rajani siinä, mistä tahdon kertoa edes anonyymilla foorumilla, vaikka muutoin kaikenmaailman asioistani hyvin avoin olenkin niin täällä, kuin IRL:kin. No IRL nyt toki läheisimmät ihmiseni tietävät varsin tarkkaan nuo psykoosihommelinikin. Bipodiagnoosi mulla oli siis jo ennen skitsoaffektiadiagnoosia ja mahdollisesti myös sen aikana(??? Ihan varma en voi olla siitä, koska sen verran sekaisin olin niihin aikoihin, etten paljoa diagnooseistani perustanut ja nyt en todellakaan jaksa alkaa kaivella vanhoja tietojani tuolta jostakin), koska eivät kai nuo täysin toisiaan poissulje
.
Palailen asiaan tarkemmin ehkä joskus paremmalla ajalla. Nyt olen niin väsynyt, ettei oikein mitään rakentavaa juttua irtoa.
Hyvä homma tuo, ettei se edunvalvontasi sitten niin vain taida läpi mennäkään
. Tsemppiä edelleen.
Edittiä tähän väliin, että hyvä homma tuokin, jos pääset avopuolellakin ihan oikeaan, psykoosiasioihin keskittyvään hoitoon jonkin iänikuisen persoonallisuushäiriöstä jauhamisen sijaan
. Pitkällä tähtäimellähän parhaat hoitovasteet psykootikoillekin saadaan juuri toimivasta ja ainakin osittain terapialuontoisesta avohoidosta ainaisen laitokseen sulkemisen ja lääkkeiden lääkkeiden päälle syöttämisen sijasta
.
Mua taisi itseänikin askarruttaa jokin asia, mutta en mä sitä juuri nyt muista. Ehkä palailen siihenkin joskus paremmalla ajalla.