Jauhemaisessa muodossa? tadaa. Koulutetut pölyttäjät voisi surrata sen sinne. Vaikka taitaa ne mennä hyönteisetkin sekaisin tuosta aineesta. Mites sen jauhemmaiseen muotoon sitten saa?
Olisi mukava nähdä sen päivän lakialoitteet kun koko roistokopla olisi tripillä. Tai ei ne kaikki ole roistoja, osa on turhamaisia narsisteja.
Askarruttaa, tai oikeestaan pelottaa.
Toissapäivänä kokeilin eka kertaa subua, ja tänään uudestaan ku sitä jäi. Oon ottanu molemmilla kerroilla 1mg, ja olo on ollu aivan täydellinen! Jotain sanoinkuvailematonta rauhallisuutta ja rentoutumista ilman että nukuttaa. Jotenkin päihtynyt olo, mutta silti täysin selväjärkinen. Tuntuu että rakastan kaikkia, jopa itseäni
Se mikä tässä onkin nyt ongelma, on se että pystynkö hillitsemään itseni? Pystynkö pitämään tarpeeksi taukoa ennen seuraavaa kertaa välttääkseni riippuvuuden. Järkevintä varmaan olis jättää koko seuraava kerta ottamatta, mutta odotan sitä jo valmiiksi. Jos rahaa olisi, ostaisin varmaan lisää jo huomenna. Tosin nyt rahatilanne on sellainen että seuraavan kerran on varaa moiseen ehkä kuukauden päästä, joka on ehkä ihan hyväkin asia
Tällä hetkellä olen onnellisempi kuin koskaan, enkä tarkoita tätä subuoloa vaan muuten elämäni on nyt mallillaan. Olen tavannut aivan uskomattoman naisen, jonka kanssa meillä on muutamassa kuukaudessa muodostunut elämäni paras suhde vaikkakaan ei “virallisesti” seurustella. Perheen kanssa (asun siis vanhempieni ja pikkuveljen kanssa) välit on todella hyvät ja nautin taas vanhempieni luottamusta, joka on viime vuosina ollut koetuksella omien törttöilyjeni vuoksi. Minulla ei ole velkoja, eikä ongelmia kenenkään kanssa eikä minun tarvitse pelätä ketään.
Eli juuri nyt huumekoukku voisi pilata kaiken minkä olen vaivalla saanut raiteilleen. Riittääkö itsekuri? Nyt täytyy pitää nämä hyvät asiat mielessä, ettei subuilu karkaa käsistä.
Sehän on aika mukanaan vievää tavaraa, vai mitä on kokeneemmat mieltä?
Minkälainen meikki oli 80-luvulla?
Mulla on nyt viikonloppuna kasaripippalot, upee asu on jo hankittu , mutta meikistä ei ole oikein hajua…
Minä olen syntynyt 80-luvulla, mutta hiekkalaatikolla ei vielä siihen aikaan meikattu, joten vähän vanhemmat kertokaa.