Askarruttavat asiat

Hitto tuolla new yorkissakin näyttäisi olevan kaikenlaista tapahtumaa ja menoa, mitenkähän alkoi kiinostaa tuo yllättäen? Aikamoinen paikka varmaan. Tuolla pitäisi asua varmaan 10 vuotta ennen kuin pääsisi yhtään jyvälle menosta. Mutta kyllä on keikkaa ja muuta.

Lue toi tiedote missä puhutaan kesäaikaan siirtymisestä niin asia selviää.

Ais siis mitä?? Minä taidan tietää… :slight_smile:

Mua askarruttaa nyt sellanen asia että huomenna monilla on ihan karmea päivä edessä kun on dokattu koko loma kahdessa promillessa.

Näinpä.

Hähä…niinkstosi…?.. :wink:
Voi vittu…no onneks ei olla tuttui, heh. :smiley:

suuria salaisuuksia

Vittu mulla pitäis olla tiistaina tavallaa laulu.koe yhteen paikkaan. ei taida tulla mitään… :unamused:
paska!

siis toho hehe…

Anna mennä vaan… hyvin se menee :sunglasses:

jee!

Ei mee…nielus varmaa sentti limaa mikä maistuu…just siltä.

Onko porukka muuten saanut kehiteltyä ideaa että miten se lsd saataisiin sinne eduskunnan kahviautomaattiin?

× ×
­­­­­­­­¯¯¯

Hähhhähää…ei varmaa kuulosta kovin haluttavalt, hyyi… XD
Mut oikeesti yrittäny treenaa tänää biisei, millään ei pääse ylös. ja köhii köhii…oma vika oma vika:(

Nyt mua askarruttaa että voiko penistä bodata?

kyllähän peenistä mun ymmärtääkseni pystyy reenaa… :laughing: …ite ainaski harjoittanu sitä päivittain jo 20 vuotta ja on kyl melkoine muskeli (ainoo mulla)

heheheh :smiley:

njuu, siis tässä topicissa tuolla aiemmin.
taidat tietää joo, ja peipponenkin ehkä.
kiva ois tietää, mutta ei kaikkea tartte kuitenkaan tietää.
niin.

Ei tarvii…todellakaan.näin yleisesti :wink:

Taidampa mennä nukkumaan… tule uni, tule !

Peniksessä ei ole lihas- vaan paisuvaiskudosta ja siksi sitä ei voi treenata.

Ei ehkä ole hyvä idea laittaa juuri kahvin sekaan sitä LSD:tä, koska lämpöhän tuhoaa hapon. Itse kuulin sellaisesta projektista missä happo oli koitettu saada leivonnaisiin, toisalta niitä ei varmaan mene yhtä paljon kuin kahvia.

En ala rikoksiin neuvomaan, mutta sanon vain että tällaisiin operaatioihin LSD on loistava ase, koska mikäli sitä on vain suuria määriä käytössä vaikkapa jauhemaisessa muodossa, niin vaikuttavan annoksen levittäminen huomaamattomasti on hyvin helppoa.