no niin niin, tajusin ton jo, muttei siinä silti oo mitään logiikkaa.
‘tyypätä’ assosioituu mun päässä tuuppaukseks, ja ‘ottaa tyypit’ lähinnä niinku et ottaa pojat (tms, ihmiset) mukaan tai johkiin.
mut ei siinä mitään.
tää on vähän niinku tää perinteinen ja sadan metrin aidat.
oikeestaan tähän vois suoraan laittaa vaan jokaisen sanan/sanonnan, mitä oon viimeisen 1541+ postauksen aika käyttäny.
varsinki ku useimmat on ihan vain ja ainoastaan multa itseltäni lähtösin, ja silti niitä käyttää jo vitun moni…
aina kun keksin jonkun hienon uuden sanan, niin se tulee jo kohta jotain kautta vastaan.
se on äsryttävää kans.
Kun joku sanoo ‘henkkohtaisesti’ alkaa minulla keittämään. Onko todellakin niin vaikeaa sanoa ‘henkilökohtaisesti’.
Rohmuta. Poliisi-TV:n Raija Pällin ennen toistelemat ‘voro’ ja ‘pitkäkyntinen’, jeesus sentään grrr. Muutenkin raivostuttava akka. Ripuli on niin irvokas sana että se alkaa jo naurattamaan. Sanat setä ja täti kun niitä käytetään puhuttaessa kenestä tahansa lapsille, tyyliin “Tulehan pois tieltä että setä mahtuu kulkemaan!” En ole kenenkään setä, piste.
Visailu. Se ainainen jankkaaminen, “Onko plussakorttia?”. Onhan näitä.
Mua jotenkin ärsyttää kaikki nää budit tymit swimbat ym. Sanokaa pilvee.
Tai onks sulla päällä. Sanokaa onks sulla mukana.
En jaksa enää pyöriä hörhöjen kanssa oon niin vitun kyllästyny niitten
seuraan en oo neljään kuukauteen pyöriny. On ollu aika vaikee irrottautua
kaveripiiristä. Mut oon erittäin tyytyväinen ratkasuuni!!
Mitä nimeä susta sitten pitäisi käyttää lapsille? Mä ainakin puhun omalle lapselleni sedistä ja tädeistä tai tytöistä ja pojista, koska vaikeeta keksiä mitään korvaavaakaan sanaa. Hullulta kuulostaa sanoa mies ja nainen tyyliin: " Tulehan pois tieltä että mies pääsee kulkemaan…" tai “Annahan naiselle tilaa.” Pahoittelen, jos oot joutunut sedäksi mun nimeämänäni ilman tahtoasi