siitin, emätin, kasari, herska, turska, lutkuttaa…
ihqu, söde, lol…
elämä on, yms. hokemat
kaikkiruokainen, mukiinmenevä
siitin, emätin, kasari, herska, turska, lutkuttaa…
ihqu, söde, lol…
elämä on, yms. hokemat
kaikkiruokainen, mukiinmenevä
Itseasias ärsyttäviä sanoja on hevari, bläkkäri ja metallisti. Kaikki noi kuulostaa niin noloilta.
rc, tutkimuskemikaali
[does not exist error]
muna
tai “paskan marjat ja mannaryynit.”
eiih.
Paljon “hyviä” inhokkeja on kyllä ollut täällä jo…
KETÄ- käyttö KUKA -sanan paikalla ehdottomasti karseeta ja raivostuttavaa!
Myös bööna ja minni (tyttöystävästä), räkäistä, mälli, nyrkkikyllikki, käydä näpillä, legot (hampaista), klikkikuppi, värkit, stondata, kikkeli, ottaa tyypit (esim. koekäyttö), dösä, händy (kädestä), toosa ”anna toosaa”,
ihku!, kismailla, snagari, ellu (leffasta), mamma, tönätä (Tampereella käytettyä)…etanaposti, rafla, ”vetää herneet nenään” (ei vttu!). Sanontoja on todella paljon, joita ei kestä. Tietyillä ihmisillä kun on tapana toistella hyviksi havaitsemiaan sanontoja loputtomiin, vuosia.
Omasta mielestä jollain tasolla aikansa oli hauskaa kun mutsilla oli tapana heittää mm. ““Voooi vittu minkä värinen hevonen” tai " Voi juusto ja viikset” kun jotain kummaa oli tapahtunut. En tiedä mistä ovat peräisin…
Osta mp3-, tai vastaava soitin.
ärsyttävä sana: yliherkkä
musta olisi neutraalimpaa sanoa: hyvin herkkä tai erittäin herkkä
jos sanoo “sinä olet yliherkkä”, se on vähän niinkuin sanoisi, että toinen tuntee liikaa tai väärin, vaikka itse olisi loukannut toista
olen minäkin loukannut…
VIIHDEKÄYTTÄJÄ!MIKÄ VITUN VIIHDEKÄYTTÄJÄ? 20 vuotta sitten oli narkkeja ja nappareita eikä mitään viihteilijöitä.
neva heard. en tajuu noita.
ja kikkeli on just hyvä sana…
Käydä näpillä=naisesta, joka käy “runkkaamassa”
ottaa tyypit= esim. joku haluaa koeajaa autoasi, käydä “ottamassa sillä tyypit”
ellu=elokuva, “katotaanko joku ellu?”
Kikkelistä: en vaan jaksa jos jonkun, vars. naispuoleisen henkilön sukupuolisanavarastoon ei kuulu muuta sanaa kuin kikkeli. “Mää haluun kikkeliä…” Rasittaa…
ottaa tyypit… ottaa tyypit, toi on kyl kaikista vaikeeselkosin. miten niin ottaa tyypit…? ketkä tyypit? mä en löydä tosta mitään logiikkaa. ehkä mä sit vaan oon tosi tyhmä… koska jos mä esim haluaisin ajaa jonkun autoo niin luultavasti kysyisin et saisinko heittää sillä rinksan. tai ihan vaan testit. mut ku toi testit on niin kovassa käytössä noiden huumehien kans, niin ei tuu kyl sitä pahemmin enää käytettyä…
no huh. vitun tyypit. ei mitään järkee!
noniin, me ei kyllä TOSSA yhteydessä sitä käytetä. mä ainaki yleensä haluun vaan puhtaasti seksiä… enemmän ehkä noi pojat puhuu kikkeleistä. “emmää kehtaa ku mulla on niin pieni kikkeli” tms…
Noista tyypeistä vielä sen verran, että täällä päin saatetaan sanoa koejosta, myös ihan vaan tyypätä tai sitten se ottaa tyypit. Sitä voidaan siis käyttää myös huumeiden yhteydessä vaikka koevedoista. “Tyypätä ainetta”.
Ja kikkelistä: kyllä sekin menee sanana juuri tuolla tavoin käytettynä, et mies heittää jotain kommenttia pieniestä kikkelistään, mutta kun on todellakin sellaisia muijia, jotka jankuttaa “tahtoo kikkeliä/ milloin oot viimeix saanut kikkeliä/kukahan antais mulle kikkeliä” niin alkaa mennä hermot…!!Arrgh.
mikä niitä vaivaa? mistä ne on kehittäny nää tyypit? mulle tyyppi on lähinnä joku ihminen…
“kukahan antais mulle kikkeliä” ei oo todellista.
mikä naisia oikein vaivaa?!?!
ha, perjantaina baarissa, yks maxflätö, ruma ja muutenkin kaikin puolin ällöttävä ämmä meni sanoon mun hottie elämän valolle ihan yhtäkkiä, et “mul on menkat, mut kyl mä voin sulta suihin ottaa!” siis WTF? käyttäytyykö normaalit ihmiset näin? elämän valo lähinnä lähti karkuun.
mä olin sillon käymässä sedun baarissa, mut tulin sit takasin elämän valon seuraks tähän kyseiseen baariin. loppuillasta istuttiin vierekkäin ja sit yks toinen poika istu meitä vastapäätä ja siinä jotain juteltiin niin se muija tuli siihen kans yhtäkkiä istuun elämän valon viereen. mä katoin eka silleen et no ei siinä mitään, kunnes se pönkes kokoajan vaan lähemmäs ja lähemmäs vaikka elämän valo koitti siirtyä alta pois lähemmäs mua. no, mä sit laitoin käden sen ympäri ja sit se toinen poika sano jotain tyyliin “mitääh, ette te voi seurustella” mihin mä sit vastasin että “anteeks, mä nyt vaan satun oleen mun elämän valolle se ainut ja oikee elämän rakkaus!” sit se toinen poika oli silleen et “et sä voi ku sä oot jo mulle varattu!!” ja iski silmää. mä sit sanoin, et “jaa sullekki? nooh, eiköhän musta riitä teille molemmille…” sit se toinen poika lähti meneen mut se läski rakimaja silti vaan kiehnäs mun elämän valossa. siinä vaiheessa vasta, ku elämän valo laitto kätensä mun ympärille ja tyyliin suukotti mun poskee tms ja mä kysyin siltä että “no rakas, lähdetääks KOTIIN?” niin sit vasta rakimaja se otti vähän etäisyyttä. ja katto mua kauheen pahasti ku noustiin ja lähdettiin käsi kädessä pois…
siis kyllä ruma saa olla ei siinä mitään, mut että noin epätoivonen!!
tai mikä pointti sen yleensäkään on koittaa väenväkisin “iskee” varattua hottiemiestä? varsinki ku mun elämän valo on viä sellanen ärsyttävä supertrendsetteripissis, ja se muija oli sellanen noin 50kg ylipainonen ihme wannabe-gootti, päin vittua rajatut silmät ja sellanen kamala hiuslisäke päässä etc. huhhuh.
tai sit mun elämän valo on vaan niin kuuminta hottia, ettei naiset voi sille mitään et ne lakoo sen edessä…
mikä ihmisiä vaivaa…? senku tietäis.
Tekniikan maailmassa kun ne testas niitä autoja ennen niin sisällysluettelossa oli esmes tm-tyypit Toyota corolla ja nissan sunny
rc, tutkimuskemikaali
Siis todellakin! ärrr
Kun joku sanoo “Paskan marjat.”
Paskan marjat on hyvä sanonta.
Ja kikkelistä:
Ja kikkeli mitä mainioin. , onhan siinä kerrakseen komiikkaa. Harva sana pitää itsessään sisällään niin paljon koomisuutta. Sitä voi myös yhdistellä, kuten esim.: kikkelihevi taikka vaikka pikkukikkeli
kikkeli-cosmo…
Jeijo ,möyhy ,matti vanhanen
kikkelihevi
Ja kikkeli transe O_O
beyootchin viljelemä “basso” subun tilalla