Ärsyttäviä sanoja

Ei kuitenkaan puoliksikaan niin paljon, kuin liikunnan kutsuminen liikaksi ja kotitalouden kutsuminen köksäksi. Ja sitä paitsi köksä = keittäjä.

Ja varjelkoon ihoaan se, joka minun kuulteni käyttää jäätelöstä sanaa ‘jätski’.

Jos minä ajattelisin mitä muut ajattelevat siitä, kun minä sanon mitä ajattelen, niin en muuta ajattelisikaan, sillä ainahan minä sanon jotakin sellaista, mistä joku ajattelee jotain, minkä vuoksi minä en voisi sanoa niin, mikäli ajattelisin sitä mitä muut ajattelevat.

Siksi puhun suuni puhtaaksi hyvällä omallatunnolla.

Oisko “jäde” parempi?

Unohdinko mainita, että ottaa vielä enemmän pattiin sana ‘jäde’?

Apo, tiiät mitä tarkotin joten pilkunnussinta oli turhaa ja meni ohi aiheen siitä mitä mä sanoin. Ja MÄ käytän noita sanoja mitkä sua ärsyttää joten hoh hoh vaan.

Häh. Mitäs vikaa tossa nyt on? :slight_smile:

Jotkut puhuu toki “jädestä”, itse en sitä sanaa käytä mutta eipä se silti nyt kovasti vituta siltikään.

Käytätkö itse pelkästään sanaa jäätelö?

Minä ainakin käytän. Se on hyvä ja lyhyt sana, eikä siitä tarvitse tehdä mitään typeriä väännöksiä.

mun mielestä jätski on kiva sana.

jstn syystä mua ärsyttää sana “pirinisti”, ja pelkkä "piri"kin… ja molemmat ihan vaan sanoina.

Mikä nussinta ja missä?

Ihmeen tosissaan sitä ollaan tässä ketjussa.

Sattuu korvaan.

Kyllä.

Kuka sanoi plussa-kortin kyselyn ärsyttävän? Minustakin sen kyselyn voisi jo jättää pois. Tarpeeksi monta vuotta sama jankutus raikunut kassalla. Osaisin varmasti jo tyrkätä korttini bonusten toivossa kyselemättäkin, jos sellaisen omistaisin. :confused:

Eräjorma on ihan vitun ärsyttävä sana. Se symbolisoi kaikkea sitä juntteutta ja henkistä rappioo minkä takia minulla lähti yläasteella menemään huonosti.

Ennaltaehkäisevä
Innovatiivinen
Hankkeistaminen
Brändi
Rulettaa

Noi sanat ärsyttää mua aina!

En tiedä onko tässä topicissa jo tästä puhuttu kun oon niin laiskaperse etten jaksa asiaa tarkistaa, mutta yhtä asiaa, liittyen puheeseen/ muuhun viestintään vihaan.

Eli kaikki vitun teinislangi sanat jota on pakko hokea koko ajan kuten esimerkiksi sana: LOL,hei daa yms. :smiling_imp: pistää vihaksi tosiaan!prkl!
Mutta vielä enemmän vituttaa tarpeeton X-kirjaimen käyttö, tähän tyyliin: “mix et oo munkaa?” “no six ku yx kamu tulee ja se on tosi IHQU”
Että mä vihaan sitä, aaaaaaarggh!! Ja sitten vielä heelvetin pitkä rivi hymiöitä tyyliin: <3<3<3<3 ;DDDDDDDDDDDD :slight_smile::):)…Ja huutomerkkejä ja kysymysmerkkejä aina lauseen perään !!! tuon verran vähintään.

Huh…tulipas taas tilitettyä.

Mä pistän noita ärsyttäviä hymiöitä :DDDD <3<3<3 Tykkään niistä ja siks pistän ja ihan sama vaikka ärsyttäs jotakuta. Niillä voi kumminkin ilmasta itteään niin tehokkaasti. Ne on käytännöllisiä.

Mua ottaa ihan hirveesti päähän kun joku käyttää puheessaan jatkuvasti ns. kirjakieltä. Siis esimerkiksi ei voi sanoa “jäde” tai “jätski” vaan pakko sanoa jäätelö. Esimerkkejä sitten löytyy loputtomiin.

Midist, midisti. Vittu että vihaan muuten tuota sanaa. “Ei täs midist”. Aargh!

Toinen erittäin ärsyttävä on “salee”. Ilmeisesti sanasta saletti väännetty.

Minua ainakin hatuttavat kaikki tuollaiset yksityisyyttä kaventavat profilointijärjestelmät siinä määrin, etten asioi kaupoissa, joissa etu ei ole valmiiksi hinnassa ja kaikille.

Perustetaanko klubi?

Minäkin oon vastustanut samasta syystä plussa korttia. Nyt on kuitenkin sellainen. Ei kuitenkaan omalla nimellä. Yleensä ne kyselee sitä korttia kai vaan silloin, jos johonkin tuotteeseen saa sillä alennuksen. Sen lisäksi jos ois oikein kaunis myyjä kassalla, niin sitten ainakin mielellään höyläisi… sitä plussa korttia. Toki ois hyvä käydä jossain paremmissa kaupoissa, mutta kun tuo kkk-market nyt vain on tuossa vieressä, eikä jaksa ikinä lähteä kauemmas. Odotan sitä päivää, kun saa tilata aamulla netistä ostokset ja iltapäivällä kun tulen kotiin, niin joku kaunis nuori nainen tuo ne kotiovelle :smiley:

• [size=150]Don’t be a loser.[/size]
  • [size=150]Fuck the prom queen.[/size]

Joo… “teiniviha klubi” :smiley: