^
hokasin.
ahistaa ja ärsyttää eli ketuttaa se ku o lusikukko eikä auta vesiputous psyykkaukset mitään.
tässähän voi pian käydä nii et se nousee latvaan. ai jumalauta mä sanon !!
^
hokasin.
ahistaa ja ärsyttää eli ketuttaa se ku o lusikukko eikä auta vesiputous psyykkaukset mitään.
tässähän voi pian käydä nii et se nousee latvaan. ai jumalauta mä sanon !!
Vittumaista kun se on joko tai. Toinen ei ole mahdollinen ja toinen hankala. Pitäisikö mahdottomasta tehdä mahdollinen vai muokata hankalasta jotain itselleen sopivampaa? Mahdoton ei luultavasti enää kiinnostaisi, jos se ei olisi enää kiellettyä ja muokkaus tekisi siitä hankalasta tylsän.
Kesäloma ja lunta sataa. Juhlaa.
Yleinen yksinäisyys. Odotan sitä hillitöntä tahdonvoiman puuskaa, joka sysää minut tästä penkistä perseelleni permannolle, täräyksen voimasta herään tähän päivään ja vaapun ovesta ulos etsimään sitä elämääni.
^ Sanopa se. En ole tyytymätön nykyisiin ystäviini, mutta heiltä harvoin aikaa liikenee henkilökohtaiseen kontaktinpitoon, tai sitten, sanojesi mukaan, asuvat jossain korvessa, mihin matkaamiseen aika kyllä riittäisi, muttei raha. Uusien ihmissuhteidenkin luominen vaatii kosolti aikaa, energiaa ja henkisiä resursseja, enkä minä perkule soikoon ole mikään yleinen huvipuisto, jonka kanssa kieputellaan sen aikaa kun huvittaa ja lopuksi se on kaputt ja harasoo. Turhauttaa niin että naurattaa. ![]()
kaman tyrkyttäjät. vaikka ilmaiseksi saisin niin yritän nyt kuivilla pysyä. “hyväähän” ne vaan ne kait tarkottaa ku oon niille tarjonnut aina mut ei eieieieiei.
Eihän se ihan niin mene että otan sen vaan itelleni ja lähen menemään, sit doupataan yhdessä koko ryhmä rämä.
^ joo, ei. tietenkin pitää heti vetää se mitä tarjotaan. jotenkin kumma ilmiö. ei saa säästää, se on epäilyttävää!!!
tosin joissain kulttuureissa se on myös epäkohteliasta (ehdoton sääntö on tarjottu viinahuikka taskulämpimästä säilöstä). mutta tuskin siellä turussa asialla on merkitystä suuntaan tai toiseen kun jokaisella on hesen kerroshampurilainen perseessä kun kävelee (päin minua/minua) kadulla… kun ei vaan turkulainen ymmärrä että siinä osuu olkapäät jos leikkii junaa.
urpoja ei voi kouluttaa.
öö, selvä ![]()
Ahdistava Juhannus.
Mitä mä sitte vielä tässä selvinpäin ihmettelen.?
Vittu kun ei voimat riitä muuhun…
ahdistava yksinäisyys…
Tänne kun tulee niin ei ole kuin kettuilua muutaman ihmisen krjoitukset: kuinka Päihdelinkki on päästänyt tason näin alhaiseksi?
paska lekuri.
Bentsojen syöminen vierotusoireiden pois pitämiseksi. Liian kauan olen käyttäny ja liian paljon. Ei oikke toimi. Voisin aivan yhtä hyvin, hitaasti mielellään, vierottautua… Mut mikä mun “ratkaisu” sit on… Nyt voin aina kuvitella et se on pillereis. Itsessä? Vaatii enemmän, ja vuosien varrel oon tullu kamalan kärsimättömäks. Pah!
Ärsyttää kun tuollaiset kaksikymppiset jotka ovat subua vuoden-kaksi vetäneet pääsevät noin vaan korvaushoitoon. Sitten eräs hyvä kaverini joka on jo yli 30 ja käyttänyt IV:nä subua ym. yli 10 vuotta ei päässyt. Asiaa ei edes mitenkään perusteltu. Jotenkin vaan tuntuu pahalta kaverin puolesta joka olisi oikeasti motivoitunut korjaamaan elämäänsä korvaushoidon avulla saa paskaa niskaan kun taas nämä parikymppiset (eivät kuitenkaan kaikki) hakevat sieltä subut itselleen rännättäväksi ja myyvät osan ja näin saattavat vahingossa päästä “piireihin” jotka saattavat olla tällaiselle ipanalle liian kovaa peliä.
Se vaan on oikeasti niin väärin ![]()
Mua ärsyttää tää (ei vielä mun) tietsikka. Se pitää sellasta meteliä, että yöks pitää laittaa korvatulpat, kun sitä ei saa sulkea, kun se ei välttämättä enää käynnisty sen jälkeen. Lisäksi se haluais mun yhdistyvän nettiin joka kerta, kun klikkaan “vastaa viestiin”. Mun mielestä mä olen netissä… Pah!
Dark Magus ei ole kirjoittanut koko päivänä yhtikäs mitään
Mulle uppoo sun (saanen sinutella) tyyli pudottaa “vastustajat” nokkeluudella. Sun kirjoituksia on haaska lukee. Miksi et alkaisi runoilijaksi tai kirjalijaksi. Tai mistäs minä tiedän, vaikka olisit jo jompaa kumpaa tai molempia. Tosin, kyllähän sivalluksia täälläkin lukee keskimäärin 13 000 ihmistä ja oletkin varmaan saavuttanut eräälaisen legendan maineen, kenestä puhutaan muillakin foorumeilla. Yhdellä pienellä itsepuolustusfoorumilla on oikein päivän DM quote. Ei siinä mitään herjaamista harrasteta, päin vastoin. Nyt se on tosin painut johonkin 5. sivulle. Otit yhteen tos joku ½ v. sitten sen yhden “oikean” kirjailijan kanssa, ei tule nimi mieleen, joku fasmille tjs. Vaikka olen seurannut foorumia intensiivisesti pari vuotta, melkein jka päivä. En ole pahemmin kirjoitellu, enempi lukenut. Se Fasmille (tjs.) katos, kuin tuhka tuuleen. Meni varmaan jonnekin nuolemaan haavojaan. Aika paha. Jäbä tylyttää uusia tulokaitakin siinä määrin, että varmasti on kynnys alkaa kirjoittaan. Pysyypähän Sauna taso korkeamalla. :mrgreen: aika moni jättää varmaan rekistöitymättä, koska yksinkertaisesti pelkäävät sinua. Jäppinen on luonut tästä sellaisen oman pienen valtakunnan ja ottanut johtajan roolin, oikein! Saunan presidentti, yli 6000 :lla viestillä! Varmaan johdat viestien määrässäkin? ![]()
Sulta löytyy jokaiseen topikkiin jämäkkä mielipide. Antaako ne Tramalit voimaa kirjoittaa? Mulla ne ainakin aiheuttaa sellaisen ns. säätötilan, että ei mitään tolkkua. Voimakkaat mielipiteet ja Tramalin+bentsojen luoma itsevarmuus yhdistettynä verbaaliseen lahjakkuuteen ja pieneen narsismiin tjs. (sori, tuon vikan olis voinut jättää sanomatta, mut tuskin sä siitä loukkaanut), niin onhan siinä aikamoinen yhdistelmä. Mä en ainakaan haluis alkaa väitteleen sun kaa. Oikein hirvittää lukea noita viestejä, missä olet todella tuohtunut ja kiukkuinen. Eikä syyttä, sillä jos jotkut on juonineet sua vastaan (näin ymmärsin sen “sodan”). Kai sitä kellä vaan palaa hermot. Itseppähän ne aloitti (tai se). Ei pysty sääliin niitä, ketkä hyökkää sun kimppuun. No se oli aika epäselvä juttu, ainakin näin sivusta katsottuna ja kun sitä Tipin foorumia ei pääse lukemaan, jos ei ole rekkautunut sisään. Tää foorumi on siitä hyvä, että voipi lueskella ilman kirjautumista ja tätä tosiaan lukee todella moni heebo. Mut hyvää tekstiä tuotat. Oletko ajatellut kirjoittaa kirjan? Tai kolumneja? Saisit varmasti töitä kirjoittamisen alata? Silloin tosin et voisi kirjoitella niin paljoo tänne A-klinikan Saunaan. :mrgreen: Sä et taida pitää ylläpidosta täällä, sellainen kuva on mulle tullut. Mitä jos ne bannaa sut? No ei kai nyt sentäs. Jatkasamaan malliin. Hyvää työtä!
Jatka samaan malliin. Jou & Peace man!
Toivoo tyytyväinen lukija Imatralta. ![]()
.
joku venakko tai ählämi (tai muuten vain laiska ihminen) oli rikkonut pulloja tohon rappukäytävään
eilen eikä perkele ole vieläkään jaksanut vaivautua siivoamaan niitä. vaikka varmasti tietää että joka
toisella on koira ja ne rikkoo tassunsa. ei järki päätä pakota.
joku venakko tai ählämi (tai muuten vain laiska ihminen) oli rikkonut pulloja tohon rappukäytävään
eilen eikä perkele ole vieläkään jaksanut vaivautua siivoamaan niitä. vaikka varmasti tietää että joka
toisella on koira ja ne rikkoo tassunsa. ei järki päätä pakota.
Oli kuka oli, se on kans väärin, prkl. Mä inhoan koirantassujenrikkojia ![]()
^ joo tollaset pullonrikkojat voi suoraan jättää omaan arvoonsa, ja unohtaa mutta noi sirpaleet nostattaa
kyllä ainakin mun verenpainetta… hajottais omille kämpilleen jos on PAKKO. äh, mä yritän unohtaa koko aiheen
ennenku ne sirpaleet löytää naapurin postiluukusta sisään. (kun vielä tietäis kuka se nilkki oli)