Ärsyttävät asiat

Kyl saa. Sä varmaan siedät ja suvaitset enemmän ku moni muu…? Oli se sit “loogista” tai ei…

Emt, voiko sanoo suvaitsemiseksi jos se vituttaa näin paljon. Toisaalta, ei se kai vituttais ellei sellasta jaksais kattoo. Mä nyt en vaan pääse yli siitä asenteesta, jonka mukaan kaikki mikä on perusteltu logiikalla on yhtäkuin totta. Ja vaikka se ois totta, niin miksi, oi miksi kaikkien ois pakko elää sen mukaan. En mä haluu. Liikaa kysymyksiä kyllä.

Mun on parempi lopettaa, kun sanal “logiikka” on yksi täsmällinen merkitys ja se on mun alaa, muuten tulee taas perkeleellinen luento. :wink:

Anna luennon tulla jos on tullakseen, luen mielelläni. :slight_smile:

Sori laittasin, mut kun tää kökkö puhelinnettiyhteys katkasee nykysin kaik pidemmät viestit. “Sinun pitää kirjautua vastataksesi pälä pälä”. Josko koneelta joskus? Varmasti ärsyttäis monia! :smiley:

Eläinrääkkäys, ylpeet ihmiset.

Sopisi tänne kuin nyrkki peppuun ^^

känniääliö juopot. mikään muu ei voi olla yhtä vitun ärsyttävää!

Samaa mieltä kyllä ehdottomasti. Pakko kuitenkin mainita tähän väliin, että känniääliöjuopot on yhdyssana.
T. Miss Kielipoliisi ^^

Ärsyttä´ä ´v’ää…itseinho,koevapaus,seurantalaitteet,uudet puhelimet,ruotsin telekuuntelu laki,vanhat naarmuiset puhelimet,tämä subu tole(1miltsi toimii nii että ei tule uni),mahottoman hyperaktiivisia lapsia jonka vanhemmat ei saa pysyttyä aisoissa,hereillä tähän aikaan,vittu joo näitä ku rupee miettii niin pitää olla varovainen että ei vaivu synkkyyteen…semisekaisin ja asiat taas liian hyvin

Öh, edelliseen verrattuna, ärtymykseni aiheet ovat lieviä. Mut toisaalta niin kai on ärtymyskin, vaik onhan siinäki asteita. Märät sukat. Tiskates ku aina kastu, mä käytän nykyjään kumpparei :slight_smile: . Sit mä tarvin sellasen essun ettei vaatteet kastu astioita pestes. Yksin olles, tai miesystävän (jos mul viä simmone o) läsnäolles tiskaan alasti. Alaston tiskari. Joo. Mikäs muu ärsyttäis. Tussit, joista ei tuu mitään. Se, et ostin eilen kaks lamppua, joist toinen oli ja on rikki. Hyttyset, hirvikärpäset, paarmat. No just täl hetkel ei tuu muuta mieleen.

Holtiton hikoilu öisin, piirtopöydän ihmeelliset tekniset kilarit, oma osaamattomuus, saamattomuus ja väsymys. Epävarmuus tulevaisuudesta, byrokratian hiiiiitaat rattaat, ihmisen tarve löytää selitys jokaiselle asialle, tölkkicolan hinta, ihmiset jotka elävät olettaen kaikkien muiden olevan merkityksettömiä statisteja heidän “elämän elokuvassaan”, laskut (ne joissa on viitenumero, niitä toisenlaisia suht’ harvoin onneksi on), oman ajan loppuminen ja kykenemättömyys saada aikaan merkityksellistä sisältöä sinä aikana josta vielä nauttii, rapistuva terveys…

Onhan noita - siis pelkästään “ärsyttäviä” asioita - ne on sitten erikseen, jotka saavat mut flippailemaan ihan täysin. Raivostuttavien asioiden lista olisi tietenkin paljon pidempi.

EDIT: Tästä tulikin nyt mun esittäytymisviesti, ykkösenä. Terve vaan. :laughing:

Tää v****n puhelinnetti. Mul oli kannettava, mutta kun se män rikki. Tää katkasee yhteyden välil viiden minuutin välein, ja pitkää viestiä ei voi kirjottaa. No, eipähän pääse salasana unohtuun. Laittasin tähän irvikissahymiön, mut kun ne ei sekään ny onnaa. Argh!

Tänään lautasella jännitys ja vatsakipu.

Jotkin oman persoonallisuuden piirteet joskus ärsyttää. Kiivaus, laiskuus, saamattomuus esim. Toki ny on kyl aikamoinen kevätväsymys, ja sekin ärsyttää, kun jaksan nousta portaat ylös, mut en taaskaan tehdä t.treenejä. Plääh. No. Sit voi tehdä muuta…

Ai nii, r * t a t. Ei mtn slangia, tai no tavallaan. Biologian slangia. Rattus rattus- laji. Ne on hirveitä. Jos minä saisin päättää, ne hävitettäisiin kaikki. Tai no on vähättelyä sanoa, että ärsyttää. Inhottaa, kauhistuttaa, hirvittää.

Minua ärsytti se, että koin olevani LSD-tripillä tullessani teatterista(Näytelmä oli muuten Juhlat)
ja mielestäni ihmiset, jotka olivat tulleet katsomaan näytelmää:
näyttelivät enemmän kuin näyttelijät.

Kysyin “gurulta” ja hän sanoi sen olevan normaalia.

Minua ärsyttää ärsyttävien asioiden miettiminen.
Minua ärsyttää, että jonkun mielestä olen joskus ärsyttävä.
Minua ärsyttää kun kukaan ei huomaa, että ymmärrän heidän
hekoheko-aukomisensa,
ja he eivät ymmärrä, että minä ymmärrän.

Minua ärsyttää se, että minua ärsytti päihteiden multivaikutukset ja
epäeettinen toisten kuumottaminen.
Minua ärsyttää, että perusteltu väite otetaan aina vastaan “pätemisenä”.
Minua ärsyttää, että se on ihan sama mitä tähän kirjoitan, niin sitä enemmän
minua ärsyttää ja siksi lopetankin tähän.

Kun asiat on hyvin niin tulee sellainen pakonomainen tarve pistää asiat vituix, mist vittuu se johtuu…ihan kun olisin sitä mieltä että en ansaitse olla onnellinen ja sillai, mistä apua tähän vaivaan ja se että heti kun kuulen jonkun puhuvan homoista nii nousee niskavillat pystyyn vaikka yritän olla suvaitsevainen mutt se on joku automaattinen reaktio…

Kai se on aika luonnollista. “Paskaks vaan ja palamaan” -Lapsia ja Aikuisia

Se johtuu varmaan siitäkin et kun elämä muuttuu “seesteiseksi” tai seesteiseksi niin tarvitsee draamaa, säätöjä, jännitystä, adrenaliinia, nopeita, dissosiatiiveja, holia ja pari trippii millä hyvänsä…

Narkomaani haluais varmaan kokeilla kivunsietoaankin jos aineita ei ois. Ai nii: no monethan haluu kokeilla. Jos on oikeasti onnellinen nii pari raivarii, vähän holii, itku pitkästä ilosta jne. riittää joillekin…

Mua oikeestaa ärsyttää kaikki heh :smiley:

no mut ainaki mitä päällimmäisenä,

-se että väsyttää koko ajan. tekee mitä vaan ni aina.
-pomo ärsyttää niin vitusti perkele
-ärsyttää kun masentaa koko ajan
-toleranssin nousu
-lihomisen pelko
-neuroottisuus.esim koko ajan oon kattomassa oonko kalju. kuulostaa hauskalta,mut se on tosi paha ongelma nykysin.tuntuu et kaljuunnun
-ärsyttää kun kaikki ärsyttää