Ärsyttävät asiat

Joo ei tämä foorumi mikään äidinkielen koe pitäisi olla. :laughing:

Mutta kuten Chas jo tuossa mainitsikin, niin joskus joka asia ärsyttää ja toisinaan sama juttu ei ärsytä ollenkaan. Riippuu niin fiiliksistä jne. Ja tosiaan näin julkisella foorumilla joutuu jutuissa usein kierrellä ja kaarrella.

Itse näpyttelen usein kännykällä esim. ratikassa, tai metrossa nopeasti jotain ajankulukseni, enkä jaksa edes panostaa välttämättä joka pilkkuun jne, Pyrin kyllä yleensä aina selkeään tekstin ulkoasuun ja oikeinkirjoitukseen.

Mua ärsyttää se, että “Ärsyttävät asiat” -topicissa ihmiset ärsyyntyy siitä, että toiset ihmiset ärsyyntyy asiasta x. :mrgreen: Toisaalta, nyt jotakuta varmaankin ärsyttää tämä ärsyyntymiseni.

Oikeastaan nyt ei kyllä ärsytä mikään pahemmin. Psilosybiini teki tehtävänsä :sunglasses:

Mua ärsyttää räntäsade. Ei tietenkään täällä Päihdelinkissä, kun eihän täällä olla räntää satamassa. Ihan noin yleisesti poukkoillen ärsyttää räntäsade. Räntäsade on minusta ärsyttävä asia. Samoin sään poukkoilu on ärsyttävä asia. Ja minun kirjoitukseni ärsyttävät joitakin ja joidenkin mnua. Hah, onpa vakavaa :laughing: :laughing: :laughing:

Mua ärsyttää se, että kun yksi ihminen ystävällisesti tarjosi mulle taas orjapalkalla -öh, kuititta ja verotta niin että joo- oikoluettavaa, mutta ei v i i t t i opetella yhtä ainutta penteleen välimerkkisääntöä. Sitten minä laitan pilkut paikalleen. Painosta kun tulee, siellä net samat virheet kuiteskin ovat. Eli: turhan työn tekeminen ei ainoastaan ärsytä. Se vituttaa.

Sinänsä oikolukijan ammatti olis unelma. Ajatella, pääsis korjaamaan toisten virheitä, ja siitä vielä maksettaisiin palkkaa.

:unamused: :unamused: :unamused:

Mua ei oikeastaan ärsytä, että sua ärsyttää, jos ihmiset ärsyyntyy siitä mikä toisia ärsyttää. :smiley: Ei vittu, nyt meni jo melko hyväksi setiksi. Mulla on ollut muutama kohtuu hyvä päivä nyt. Siksi ei ärsytä, vaikka jotain ärsyttää.

Pööpää otti tossa esiin turhan työn tekemisen… Se ei tosiaan ärsytä, vaan se todellakin vituttaa.

Ärsyttää, kun valistetaan tupakoinnin(Tämä hyvänä esimerkkinä, koskee toki muitakin epäterveellisiä elämäntapoja ja haitallisia harrasteita) vaaroista ja aina pelotteena käytetään sitä, että siihen kuolee. Totta helvetissä se tupakoitsija kuolee, ihan siinä, kuin täysin tupakoimaton ja muutenkin piirun päälle terveellisiä elämäntapoja ja yleistä varovaisuutta noudattava yksilökin :unamused: . Tupakoitsija voi jopa kuolla johonkin ihan muuhun, kuin tupakoinnin seurauksiin, esim. jäädä auton alle parikymppisenä ennen kuin on ehtinyt saada vielä mitään tupakkadamagea parin vuoden röökaamisestaan. Eikö siinä valistuksessa voisi mitenkään keskittyä siihen, että elämän laatu on hitosti paljon parempaa, kun ei tarvitse köhiä keuhkoahtaumassaan, hengästyä joka pikkukävelyllä ja kiskoa sitä pahanhajuista ja -makuista paskasavua sisäänsä ja saada kaikkia röökivaivoja heikentyneestä ääreisverenkierrosta ja impotenssista lähtien.

Kuolemaan nyt tosin suhtaudutaan tässä yhteiskunnassa muutenkin äärimmäisen perverssisti, eli se on täysin kiellettyä puuhaa, vaikka jokaista koskeekin :unamused: . Tähän liittyen ärsyttää, kun vanhuksille vanhainkodeissa ja kotihoidon ruokapalvelussa tuputetaan jotakin muka-perkeleen-terveellistä-ruokaa margariineineen sun muine paskoineen, joita nyt ei syö kukaan muu, kuin täysmasokisti :angry: . Jos ihminen oli yli 90, niin miksi sitä pitäisi pitää väkisin hengissä joillakin kevyttuotteilla(Mä olen kyllä sitä mieltä, että moisilla lähinnä yritetään saada ihmiset hengiltä, mutta kaipa joku ihan pokkana noita virallisia ravintosuosituksia uskoo :unamused: ), jos se haluaisi vetää lähinnä herkkuja ja vaikka viinaa ja röökiä ja Sepon henoiinia. Kai siinä iässä jo saa kuolla ja ottaa täysillä ilon irti viimeisistä elinpäivistään.

Tajusin just, että sain ajan uuten psykan yksikköön vaan jollekkin konsultaatopsykalle, joten tuskin on mitään toivetta päästä sinne osastolle hoitoon…
Ei vittu sentään. Mä vedän ihan tosissaan ranteet kohta auki. Mä en oikeesti seviä ilman psykan hoitoa… Miks mä tipuin johonkin perkeleen väliin.
Onk muilla olla ollu tämmöstä…?

Eei mun terkka osaa puuttua mun lääkitykseen mitenkään. Sen se myös ittei site. Että se ei ainakaan ala arpomaan mun mielialalääkkeitä suuntaan eikä toiseen.
Mä en jaksa tämmöstä pallottelua…

Tänä aamuna matkalla töihin alko hitusen ärsyttää ku etupenkin spugen aromit tunkeutui dösän perälle asti, sit päätin irtaantua negatiivisista ajatuksita, heittää nopeetnapit naamaan ja loppupäivä menikin kuin siivillä…
jännästi ihmiset ärsyyntyy eriasioista, on jännää miten joku ei huomaa asiaa mistä toinen jännästi ärsyyntyy.
ärsyyntyiköhän kukaan kun väänsin töissä jännän voimakkaasti tuoksuvat paskat ja aromi jäi jännästi leijjailemaan taukohuoneen vessaan.

Olen päättänyt, että bentsoreflat ovat minusta ärsyttävä asia :imp: .

Ei kai vaa joku u s k o n u tommosta bullshittijä :open_mouth: .

^ No ei tietenkään uskottu…! :wink:
Bentso-reflathan on ihan lastenleikkiä, eikä niitä kellekkään tuu… :unamused::laughing: :mrgreen:

Mikä ärsyttää aivan saatananperkeleenveen paljon, on se, että:

“Ihmiset” ei helkkari tajua oman tietonsa rajoja :confused: . On jokin pintaraapaisu tai -(hyväjosedes)hipaisukäsitys toisen ihmisen elämästä, ja sitten siitä auliisti jaetaan omat valistuneet mielipiteet ihan pyytämättä, eikä pentele ees kunniallisesti selän takana :laughing:, vaan ihan feistufeis, että miten sen ihmisen pitäisi elää. MItä sen ihmisen pitäisi siinä tilanteessa tehdä, jossa hän on. Koska varmasti k.o. tuomarin statuksen kaapannut ääliö samassa tilanteessa toimisi Juuri Oikein: niin kuin Ihmisen Pitää. Saatanan moraalivirhebongarit :imp: . Tästä on tullut mul niin vaikea ongelma, siis kaikemmaailman mielipiteilyn sietämisestä, että mun on tosi vaikee tavata ihmisiä, jotka on niin helkkarin kiinnostuneita toisen elämästä, että siitä pitää ilmaista jokin piilotuomitseva/suoraan moraalisesti närkästynyt kommentti joka vtun kerta kun näkee… :imp: .
Ja sit kun on jokin asia, jota k.o.yleinen syyttäjä ei oikeasti vaan h a l u a tehdä, tai jaksa tai viitti, se mäntti onnistuu kyllä perustelemaan kaikemmaailman itsepetosargumenteilla itselleen, miksi hänen ei tarvitse tai jopa kuulu tehdä k.o.asiaa. Mutta että hänelläkö olisi jokin itsekäs motiivi??? Eiihän hyvillä ihmisill ole. V
ttu.
Onks se niin penteleen vaikea myöntää, että en tee jotain, koska en vaan halua. Jos tämä tekee musta itsekkään -tässä asiassa ainakin- niin sitäpä sitten olen. Vai onkse kielletty raamatus, lakikirjas, jossain muualla… Äsh…

Miksikö sit tavata niitä ihmisiä??? NO kun ei se -tietenkään- ole p e l k ä s t ä ä n sitä :confused: .

Ongelmahan täs olen -kai?- minä. Kun mä “annan” ja blaablaa, sen vaikuttaa itseeni. Alan puolusteleen itseäni jossain helkkarin katuoikeudenkäynnissä, kun törmään vaiks johki vanhaan tuttuun… Miksemmää vaan voi kuitata tätä kädenheilautuksella ja todeta, että semmosia ihmiset nyt vaan o… :confused: .

Askarruttaa kyl se, että voiko koskaan oikeastaan olla “samaa” tilannetta? Siis kun kyse monimutkaisista asioista, joihin lliittyvät oleellisesti (välttämättä :open_mouth: ???) juuri ne ihmiset, jotka sen tilanteen muodostavat. Aika pelottava tääkin ajatus kyl… Kun silloin ei olisi mitään universaalia ohjenuoraa ja mitä siitä sitten, etiikka on pelkkää teoriaa, käytännön tilanteissa toimitaan jollai saamarin selkäytimellä…

Tulee mieleen jostain Brett Easton Ellisin haastattelusta kirjailijan kommentti niistä reaktioista, joita oli seurannut kirjasta (äsh, en ny osaa paremmin ilmaista, ei kai sekään kirja ny suoraan niit reaktioita “aiheuta” tai “aikaansaa”…) American Psycho: Aren´t people just idiots? The older you get, you start realizing every one´s a fucking dumbass, jotenkin noin se meni.

Joo. Tommone mua ärsyttää ihan v*tusti, anteeksi ranskankieleni, mut ku se toistuu ja toistuu ja toistuu, eikä vaan opi i t t e pitämään turpaansa tukos omista asioistaan, heh. Kun sen tietää, kui se menee. Tai vaikka valehteleen muillekin ku lekureil ja virkavallalle :unamused: :unamused: :unamused:

^ Ihan samasta asiasta en taida puhua, mutta kyllä muuten, perkele, ärsyttävät ihmiset, joilla on jokin vitun vimma leikkiä jotakin terapeuttia/hoitajaa/whatever :imp: . On se nyt saatana, kun ei kadulla kohdatessa voi edes aloittaa juttua jollakin small talkilla, vaan heti ensimmäiseksi hyökätään utelemaan, miten biponi, päihdeongelmani, syömishäiriöni, unettomuuteni jne. voivat ja surkuttelemaan kauheaa kohtaloani(Vaikken itse mitään suurempaa valittamista asioistani sillä haavaa löytäisi) ja tarjoamaan joitakin aivan typeriä kikka kolmosia ja olemaan niin perkeleen empaattisia oikein sellainen ällöttävä surkutteluilme naamalla :imp: :smiling_imp: . No, katkoin välit kyllä tuohon yhteen tapaukseen, joka oli ehdottomasti pahin. Mitä lie kiksejä tuostakin hommasta sai. Kyllä mä osaan puhua ongelmistani, jos siihen tarvetta tunnen ja pyytää neuvoa, jos ajattelen, että jollakulla olisi sellaisia mulle konkreettisesti antaa. Mulla on myös varsin toimiva hoitokontakti ollut jo pidemmän aikaa, johon voin turvata. Vaikka olenkin ihan hullu ja moniongelmainen, niin mua saattaa kiinnostaa puhua säästä, uusista vaatteistani tai maailman poliittisesta tilanteesta, eikä avautua vain ja ainoastaan siitä, kuinka paljon olen viimeaikoina dokannut ja miten se on muhun vaikuttanut ja olenko syönyt ja mitä :unamused: . Kyllä mä tuollaisen lasken jonkinsortin henkiseksi pahoinpitelyksi tai ainakin hyväksi yritykseksi. Jos kyseessä olisi ollut edes ihminen, joka on mulle tosi läheinen ja joutuu kaiket päivät kanssani elämään, niin ymmärtäisin jotenkin, että tahtoo pysyä kartalla meiningistäni(Tosin eiköhän pysyisi silloin ilman uteluitakin), mutta kun ko. henkilön elämään ei sinänsä pitäisi hirveästi vaikuttaa, vaikka hyppäisin kaivoon. Kait se sitten oli reputtanut psykoterapeuttikoulun pääsykokeen(En ihmettele miksi :mrgreen: ), mutta ei tahtonut hevillä luopua kutsumuksestaan :mrgreen: .

^ :laughing: (en naura noil t i l a n t e i l l e, vaan ihana lukea hauskaa kirjoitusta, taas :slight_smile: )

Joo se o kyl hyvä -mut ilmeisest liian vaikea joillekin- huomio , että “virallisesti” päihde- ja mt-ongelmainen v o i haluta puhua muustakin kuin omista ongelmistaan. Niinku ihan tavallisista… Varsinkin kadul törmätessään johki ei-niin-läheiseen kaveriin/tuttavaan… :unamused: .

Kaikenmaailman erityisherkkyydet ja yliherkkyydet ties mille gluteenille sun muut muoti"diagnoosit", joille ei mitään pohjaa ole, mutta onhan se nyt ihan hemmetin hienoa, että sellainen vaiva/ominaisuus/whatever on. En mä sitä kiellä, etteivätkö nuo voisi olla ihan olemassa olevia asioita ja väitä, että kaikkeen tarvitaan koululääkärin diagnoosi(Päin mäntyjä nekin monesti menevät), jotta se olisi totta, mutta kun koko kansa leuhottaa ympäriinsä olevansa niin pirun erityinen ja vaatii suunnilleen erityisoikeuksia sen tähden, että luin naistenlehdestä, niin alkaahan se vituttaa ankarasti :angry: .

Minkähän tähden kukaan ei leveile esim. metabolisella oireyhtymällään(Kai joku sitäkin tekee, mutta en ole huomannut sen olevan yleisesti muodissa), vaikka siinä on ainakin ihan ehta kansallisdiagnoosi :mrgreen: .

Ihmiset, jotka eivät ymmärrä autoimmuunisairauksia ja niiden hoitoa esim. ruokavalion avulla.

Tänää ja eilen on ärsyttänyt KAIKKI! Arrrrgh! Lähdin oikein vittuuntuneena kotoa, kun avokki ärsytti ihan pienillä jutuilla ja lopulta sekin huusi ja toki sen pinna kiristyi myös, kun en saanut sanottua mitään normaalilla äänellä vaan ärsyyyntyneenä. Äskeisestä johtuva rattiraivo sitten siihen vielä päälle.
60 km rajoitetulla tiellä joku saakelin papparainen ajaa eteen kolmion takaa kärry perässä. Tuli kyllä raivottua ja tööttäiltyä ja näytettyä kaikenlaisia käsimerkkejä. Raivostuttavaa! Toivottavasti tämä tasaantuu kun asiakkaille ei kärisi ihan samanlainen olla… :laughing:

Helvetin älypuhelimet :imp: ! Paitsi, että inhoan kosketusnäyttöjä, jotka ovat alati jossakin ällöttävässä rähmässä ja muutenkin IMO hankalampia käyttää, kuin perusnäppäimet, niin nuo penteleet hajoilevat heti, kun niihin erehtyy koskemaan vähänkin reipasotteisemmin, siis aivan ilman mitään tarkoituksellistakaan väkivaltaa/tuhoaietta. Toista se oli vanhojen kunnon nokialaisten aikoihin. Niitä ei saanut rikki sitten millään. Kerran raivopäissäni heitin sellaisen jopa seitsemännen kerroksen parvekkeelta alas :blush: :laughing: ja säilyi moisestakin käsittelystä tyystin eheänä ja toimi sen jälkeen, kuin mitään ei olisi tapahtunut :smiley: .

Hommaan kyllä seuraavaksi jonkin näppäimillä varustetun ja iskunkestävän mummomallin puhelimen. Netin käyttö kun onnistuu vallan mainiosti muillakin vehkeillä, kuin noilla helvetin koneilla, eikä mun edes tarvitse olla nettiyhteyksissä joka samperin kauppareissulla ja bussimatkalla :unamused: .

Vähän ärsyttää tuo paikkakuntani, jonka tuohon profiiliini laitoin. Onhan tuo nyt aika tyhmä, kun en mä sentään aivan Turmiolan meiningillä nykyisin vedä ja on se vähän höpsö muutenkin :unamused: . Olin vain lopen kyllästynyt siihen aiempaan paikkakuntaani, joka sekin oli ihan pöhkö ja aikansa elänyt vitsi. En keksinyt mitään hyvää uutta ja Turmiolaan päädyin sitten, kun eräs tältä foorumilta jo poistunut mielensäpahoittaja ja foorumipoliisin leikkijä(Sekin alkoi ärsyttää aika pahasti siinä loppuvaiheessa, kun ainut antinsa palstalle oli, mitä oli :mrgreen: . Aiemmin grip kirjoitteli usein ihan asiaakin) valitti alinomaan, kuinka vain hehkuttelen dokaamisillani :mrgreen: . Olin muuten kännissä tai armottomassa Pami-pöllyssä dokuspurtin jälkeen, kun tuon “paikkakunnan vaihdoksen” tein :mrgreen: :stuck_out_tongue: .

Olkoon tuossa nyt kuitenkin, kunnes keksin paremman, eli todennäköisesti vielä huonomman :mrgreen: . En mä tyystin ilman paikkakuntaakaan voi olla ja elää. Olisinhan silloin aivan juureton :cry: :laughing: .

Unettomuus. Taidan lähteä salille, kun duunitkin alkavat vasta puoliltapäivin.

Normaali unirytmi. Ällööö herätä jo v*ttu kuudelta. Ihan ku ois menossa kouluun. tai vielä pahempaa: t ö i h i n :open_mouth: . Jurpot asiakaspalvelijat o kanssa ärsyttäviä. miksei ne vois mennä jurpoilemaan johonki Jurpogalaxyyn keskenään pentele. Eiksen työelämän pitäny olla niiiiiiin Vaativaa, etten mää sinne sovi, sano ammatinvalinnanohjaaja voi herrankiesus on siinäki jurpo ammatti, huh huh. Jurpo- sarjakuva sitävastoin oli sillee niin totaalijurpon korni ja melekosen surkeesti piirretty että ei se vaan ärsyttänyt, vaiks kui yritti.

Ärsyttää niin perkeleesti olla kuskina äidilleni :imp: :smiling_imp: . Kaiken aikaa siitä pelkääjän paikalta kuuluu kauhea neuvominen:“Nyt palaa punaiset”, “Käytä vilkkua”, “Hiljennä ajoissa ennen tuota risteystä” jne., jne. Mulla on ollut ajokortti koko täysi-ikäisyyteni ajan, eli melkein 20 vuotta ja onpa tässä vuosien mittaan tullut sen verran autolla ajeltua, että ehkäpä osaan jo perusasiat :unamused: . Olen muutenkin erittäin varovainen ja kiltisti liikennesääntöjä noudattava kuski, joka ei ole koskaan edes parkkisakkoa saanut. HUOM!: Tähän nyt ei tietenkään lasketa niitä törttöilyjä ja törkyilyjä, joita olen päihtyneenä ratissa harrastanut :blush: :blush: , mutta eipä äitini koskaan silloin ole kyydissäni ollutkaan. Äiti on itse kyllä saanut kahdesti sakot ylinopeudesta ja kahdesti punaisia päin ajamisesta ja vieläpä aivan SELVINPÄIN :smiling_imp: . Ihme muuten, ettei mitään ole koskaan sattunut, kun olen äitiäni kuskannut, kun häiriintyyhän siinä huomio varsin tehokkaasti, kun yksi mölyää vieressä typeriä ohjeitaan ja sille saa pää punaisena kiljua, että nyt se turpa kiinni tai lennät tienposkeen :smiling_imp: .

En mä juuri nyt ole äitiäni kuskannut(En ole tällä haavaa kovin ajokuntoinenkaan :mrgreen: ), mutta tulipa nyt vain mieleen, että tuo on kyllä sitten pirun ärsyttävä asia ja sille ei loppua taida näkyä, vaikka olen kuinka uhkaillut, etten kuskaa sua enää ikinä, ellet ole hiljaa. No, ehkäpä pitäisi toteuttaa uhkauksensa :confused: .