Ihan huikeeta lukea näitä Göranin saavutuksia…
Miehelle miltei annettiin lupa jatkaa pelaamisen polulla mut Göran vähät välitti mahdollisuudestaan ja jatkoikin lopun elämän matkaansa…
Ei voi kun hattua nostaa ja kumartaa luja tahtoisen ihmismielen edessä…
Pikainen päivitys eli asiat on ennallaan. Arki rullaa tasaisen tappavasti eteenpäin ja murheita ei juuri ole. Vuoden kestänyt psykoterapia alkaa olla loppusuoralla ja moneen asiaan on siellä tullut vastauksia.
Tänään on pelaamaton päivä nro 1630. Matka jatkuu.
Tänään on pelaamatonta aikaa takana tasan 5 vuotta. Lapseni täyttää seuraavaksi saman verran. Tavallaan pelitön minä kasvaa samanaikaisesti lapseni kanssa. Ei maailman huonoin vaihtoehto matkakaveriksi
Lapselleni lupasin olla hyvä isä. Vaimolleni lupasin olla hyvä mies. Näitä lupauksia en voisi pitää jos pelaaminen olisi jatkunut. Nämä lupaukset on pidetty - niin on hyvä.
Onnea Göran, aivan mahtava suoritus! Täältä tullaan hieman perästä, mutta onhan se oma lapsikin nuorempi Sinänsä kyllä samaistun asiaan, eli lapsi tarvitsee isän, joka ei pelaa!
Pitipä tulla pitkästä aikaa foorumille katsomaan mitä täällä tapahtuu ja yllättäen kaikki olikin muuttunut. En päässyt enää vanhoilla tunnuksillä sisään, joten loin uuden. Göran on siis jatkossa GÖRAN
Mun valtakunnassa kaikki hyvin, elämä on suht seesteistä. Jonkin verran olen viime aikoina miettinyt, että jos lähtisin kouluttautumaan. Menneisyydestä on jäänyt harmittamaan, että aikoinaan koulut jäi lukion jälkeen kesken. Oli mentävä töihin, että sai pelirahaa Pitkän pelittömän jakson seurauksena aivot voisivat vihdoin olla valmiustilassa käsittelemään kouluasioita. Katotaan miten tässä käy.
Tänään on pelitön päivä nro 2109 ja voin hyvin. Matka jatkuu.