Amfetamiinin Jatkaminen?

En löytäny tälläistä topicia , nii aattelin luoda uuden aiheen.

Elikkä millä aineella voin jatkaa poretta? . Kelpaako esim efedriini ? ja tukeuttaako se suonii yms.

Vastauksia odotellen. T: IdänRotta

:imp: Tarkoitatko jatkamista vai laimentamista? Siinä kaksi aivan eri asiaa…En ohjeista, koska se on mielestäni väärin, mutta älä missään tapauksessa laita efedriiniä!!!Itse aikoinaan hyväksyin ainoastaan sokerin, jos oli pakko laimentaa!!! :open_mouth:

Mitä sitä loppuunasti jatkettua paskaa enää lisää jatkamaan :mrgreen:

Niin tosiaan mitä sitä lantrinkia piriin laittamaan jos se on paskaa muutenkin,toinenhan juttu on jos se onkin “hyvää”…(lue:kohtuullisen puhdasta) niin silloin jos on pakko laimentaa niin siinähän voi käyttää vaikka esim:fruktoosia…tms…

Ihmisten, jotka jatkavat huumeita mita ihmeellisimmilla aineilla, jokossa on turhan paljon roskajoukkoa. Paras olla jatkamatta. (eri asia, jos kama on liian vahvaa). Jos on pakko jatkaa, jatka sokerilla. Vain idiootit, jotka eivat valita muiden ihmisten elamasta jatkavat huumeita muilla aineilla kuin sokerilla. Valkeaa jauhoa voi jatkaa milla vain, vaikka pyykkipulverilla. Idiotti diileri tappaa asiakkaansa.

Olen kerran tormanyt piriin, jotoa oli jatkettu tosipaskalla aineella. Muutaman minuutin toottien jalkeen tuli mieleen ambulanssin soitto, kun alkoi taju lahtea, selkeni olo kuitenkin ja vaihtui raivoon. Diileri, kun oli veitsi kurkulla, myonsi jatkaneensa “englantilaisilla laihdutuslaakkeilla” piria, jota oli myynyt minulle ja kaverilleni aikaisemmin illalla, pahoihin pirilaskuihin viela, sikakoira. Antoi omasta jatkamattomasta piripussistaan hyvan korvauksen, mutta tuuria oli, ettei ollut pahempaa paskaa joukkoon laitanut.

Kamanjatkajat, sokeria, ei mitaan muuta. Perkele sentaan, tapatte viela jonkun. Itse mielellani pieksisin muutaman jatkajan.

Enpä oikein ymmärrä tuota aineen laimentamisen logiikkaa, varsinkaan tuollaisten pienempien määrien kohdalla…

Kuten joku tuossa sanoikin, että mitäpä sitä loppuunasti jatkettua paskaa enää lisää jatkamaan…

En muista sitten tiedä, mutta itselleni puhtaus noissa aineissa on kuitenkin tärkeintä. Amfetamiini amfetamiinina, kannabis kannabiksena ja niin edespäin… Tarvittaesssa olen vielä puhdistanut noita aineita, kun ei ole huvittanut kiskoa mitään ylimääräisiä jatkeita elimistöön.

En oikeesti ymmärrä(enkä haluakaan ymmärtää…), että mitä helvettiä porukalla oikein liikkuu päässä, jos sattuu joskus saamaan astetta vahvempaa ainetta niin on heti “pakko” laimentaa/jatkaa, vaikka se menis omaankin käyttöön…!! :imp:

Mitä sitten vaikka olisikin vahvaa? :unamused:

Hei haloo, vaa’at on kuitenkin keksitty jo aikoja sitten ja on olemassa myös melko tarkkoja digitaalisia sellaisia, joilla on helppo punnita vaikkapa annos amfetamiinia tms. Niin minä ainakin toimin. Uskallan myös väittää, että mitä puhtaampi aine niin sitä helpompi se käyttöannoskin on siitä punnita. :wink:

Kiitos positiivisista ohjeista , mutta en mielellän ite käytä tollasta 65 jolttista. ja tarkotin laimentamista :blush:

Yksi syy jatkamiseen on, ettei myy idiooteille kamaa joka tappaa. Jos ovat tottuneet paskaan, on parasta myyda paskaa, ettei asiakaskunta kansoita paikallista ruumishuonetta. Vai?

:smiley: Tässä se ainoa syy LAIMENTAA!

Kyllä sitä joskus pitää LAIMENTAA nimenomaan, jos on liian vahvaa.

En nyt ala liiottelemaan mitään, koska tietäjiä aina löytyy, mutta maltodekstriini on ilmeisen turvallista. Ainakin liukenee täyd. veteen. Niin ja sokeriahan se on tuokin, kuten kaikki hiilihydraatit ovat sokereita, noin nini ko kemiallisesti.

Mul tuli heti mielee et laimentaa saadaksee enemmän massii :open_mouth: . Ite oon ostan kalliimmal tai samal hinnal, riippuen kuinka hyvä frendi diileri on, ni samaa tavaraa jota ite hän on saanu; en sitä laimennettua jonka on laimentan et heikist sais vaik 20% enemmän. Ja jos oon myyny, oon pyytän vähä kovempaa hintaa tai antan vähä vähemmän verrattuna siihe mitä oon ite saanu et saa voittoo; en oo tod jatkan mitää…

Kerran yks frendi sano et on vitun hyvää pirii ja ku tööttäs sen ni alko käsi punottaa, kuumottaa ja tuli näppylöi; muualt ostetust pirist kävi sama juttu pari kertaa tuon jälkee. Oon saletti-varma et siin oli jotaa rotanmyrkkyy jolla oli jatkettu… :smiling_imp: Iteasias sanoinkii aina et “tää on taas tätä rötanmyrkyl jatkettua paskaa jota sanotaa vaa hyväks” mut kukaa ei myöntän kyl… :unamused:

:frowning: Siinä käy sit pian niin, että itselle jää laimennettua skeidaa käsiin ja ne ‘kaverit’ onkin yllättäen saanut stydiä jostain säkillisen… :unamused:

Kautta aikojen nämä rottadiilerit ovat jatkaneet A-kamaa pesujauheella ja rotanmyrkyllä. Pitäisi laittaa ne rotat imemään omat myrkkynsä itse. Tällaiset aineet kannattaa ostaa vain apteekista. Sama asia kun viinaa kadulta, siinähän voi olla etanolin seassa metanolia…

Mä olen jatkanut/laimentanut siripirillä. Joskus vetänyt itsekin samaa laimennettua. Sitruuna on hyvä. Siis sitruuna-siripiri. Ei nyt sentään sitruuna. Maltoa myös käyttänyt. Mikäköhän siinä on ihme että jos käsiin tulee hyvää laatua ja sitä myy junnuille jotka on tottuneet puolet kevyempään ja haluaa vielä vähän rahaakin hankkia, jos jatkaa? Mä näen tuon aika luontevana tapana, harvemmin sitä hupii kamaa myy. Ilman voittoa.

Tää on jotenki joo niin hauska, kun mikä siinä on niin vaikea tajuta että ei sitä hommaa kukaan huvikseen ja hyvästä tahdosta tee.

älkää nyt vittu sokerilla jatkako, entäs diabeetikot??? Kyllä niitäkin löytyy. Miten ois malto??? Turvallisin kaikista jatkeista.

:laughing: Siinä on se logiikka, että vaikka myydessäsi sanot tyypille, että älä vedä kuin todella snadit, ei sitä kukaan usko. Myydessäni n. 80% lirpakkaa aikoinaan, en älynnyt laimentaa…ohjeistin kyllä. Tuloksena oli se, että porukka tuli itkemään, että olin myynyt paskaa, kun joku oli nukahtanut, toinen saanut päänsäryn, yms…Jotka ovat nimenomaan vahvan vauhdin yliannostuksesta johtuvia oireita. Monikohan täällä sitten on maistellut oikeaa amfea, josta todella saattaa pudota?? Ja todellakin,jos tarvitsee tehdä muuta kuin heilauttaa pari kertaa kuppia snaguja varten…silloin myyjä joutaa saunan taakse. Tämä on hyvä topic siinä mielessä, että taas muistaa, miksi jäi eläkkeelle(yksi niistä syistä)…kaikki on sallittua tänä päivänä…kele :imp: :imp:

Mitä isot edellä, sitä pienet perässä… :imp:

[Poistettu huumaavan aineen valmistusohjeita] -Toimitus

kerran kun olin vetänyt piriä, hetken päästä alkoi tulla pahanhajuisia röyhtäyksiä ja maha kipeäksi… mulla on laktoosi-intoleranssi ja tajusin että joku neropatti oli jatkanut sitä maitojauheella. :imp: vähän vitutti…