Amfetamiinin Jatkaminen?

Ne urpot jotka jatkaa niin pitäs ampuu!!! tutulla lähti käsi ku oli jollai vitun paskalla jatkettu… :imp: älkää jatkako sitä jatkamista pellet!!

Täällä Turussa on nyt sellaista poretta liikenteessä mikä on aiheuttanut monelle ihmiselle epileptisen kohtauksen. Ja yhdellä kaveriila oli sairaalareissu edessä kun jalat turposivat ihan mielettömästi :open_mouth: . En sitten tiedä mitä paskaa niissä on ollut seassa, itse kun en enää oikeastaan piriä vedä (ehkä kerran kuussa ja mun pitää olla varma että kama on hyvää). Tällaisia jatkeita olen kuullut käytettävän: rotanmyrkky, asetoni, maltodekstriini, sokeri, efedriini ym. Kaikkia en muista. Mutta yleisesti ottaen 90 % piristä on PASKAA!

Piri on paskaa jokatapauksessa ni ei sitä ny enää tarvii viel jollain muillakin paskoil ite jatkaa ku sit ollaa jatkettu jo aikasemminki jollain paskalla( tai huonossa tapauksessa useammilla paskoilla)… :wink:

:blush: :laughing: Yleensä lantrauksen idea on mahdollistaa busineksen kannattavuus. Vitun yhteiskunta lakeineen ja yli-innokkaat huumekytänpaskat tekevät aineen kauppaamisesta riskaabelia hommaa - pitkät tuomiot! Mä en ymmärrä mitä tuomittavaa siinä on, että järjestää vaihtoehtoisia päihtymiskeinoja tarjolle! Jahdatkaa väkivaltarikollisia ja raiskaajia vittu. :mrgreen:

Jos jollain pitää jatkaa ni malto on mun mielest paras vaihtoehto, yleensä tulee just vastaan maltol, fruktoosil yms. jatkettuna.

millähän on mahdettu jatkaa,kun kauheeta sakkaa,joka ei ees meinaa pumpusta tulla,llämpimän veden alla kirkastu…??

Mun kaveri laitto nenän edessä mun pirin sekaan perunajauhoo.et en tykittäis sitä… :unamused:
Mut en kyllä niin hyvää vauhtia sen jälkeen oo saanu että eipä valittamista silti. Kyllä kai vahvaa piriä on pakko jatkaa. että ei idiootit mee ja tapa sillä itteensä…

:unamused: Silloin kun vauhti on liian stydiä, puhutaan laimentamisesta. mutta kun skeidan joukkoon lisätään vielä skeidaa, se on jatkamista. Huom. sanoilla on eroa.
Piriä voi laimentaa mutta sekin pitäisi osata tehdä oikein. En tiedä, sensuroidaanko tämä, mutta haittojen vähentämiseksi kertoisin, että fruktoosi, glukoosi ovat ne ainoat, jotka eivät sekoitu itse aineeseen, vaan jäävät kippoon—varsinkin fruktoosi.
Stydiä vauhtia on pakko laimentaa, koska jengi saattaa(lähinnä kaikki) vetää aivan idioottimaisia määriä koska on totuttu laimeean, 8-20% skeidaan. Aikoinaan, parikymmentä vuotta sitten mulla oli 84%;sta piriä …sanotaanko nyt vaikka ‘tarjottavana’, jota sitten ‘annoin’ eteenpäin sellaisenaan(ketun urpo kun olin). Luovuttaessani aineen ohjeistin aina että ei kannata vetää kuin 0,1g. Mutta eipä ne uskoneet—tultiin itkemään että ovat saaneet skeidaa kun yksi oli pudonnut, toinen saanut hirmu päänsäryn, yksi psykoosissa, jne, jne…Huomioikaa siis laimentamisen ja jatkamisen ero.
Nimimerkki: hörhön muistelmat :laughing:

Vituttaa tollaset… “öh… sillon aikoinaaaaaaaa vedettiin vaaan 99% amfetaminia”. Vittu. Onks niil kotona joku saatanan pirin mittaus alkometri vai mitä vittua :confused:

Jos nyt joskus jostain kumman syystä tahdon tätä paskaa itseeni vetää niin onneksi itellä on sen verran ok lähteet ,että siitä jää ne noin kymenet välikädet vittuun.Huvittaa vaan jatkuvasti katella muitten nyssäköitä ja kuunnella perus piri rottien joka päiväsii paskan jauhamisia:Joo vittu nyt on hei semmost et HUH HUH.Ne kerrat ku sitte näille muille tarjonnut omasta pussista (joka on hyvin usein samaa shittii mitä näillä puupäillä on mutta ilman sen kummempia käsittelyitä)ni jätkät on sillee et kauheet skeidaa et eihän täst tuu ees kunnon täpinöitä.Itse taas jos olen rottien pussista maistellut ni lopputulos on aina ollu sama.Ihan hirvee olo,joka tulee 100 varmasti jostain helvetin paskasta mitä se on noin 95%.Nii ja sit viel tää HEI VITTU HEI! Nyt olis pinkkii tarjolla,joutuu pyytää vaa vähä enemmä ku tää o nyt tätä tykkii pinkkiii.Mitä vittuu?!?!??!!?Mä teen mun piristä vittu vaikka vihreetä n.10sekunnissa,jos se väri kerta nostaa hintaa.Fuck the greedy speed rats!

Joo se on kyl huvittavaa se ihmeellisen pinkin hehkuttaminen :astonished: :unamused:

edit

Niin…
glukoosi on se aine jolla leikata a:ta! Vähiten ongelmallinen, eikä kovin myrkyllinen… missään nimessä älkää tunkeko mitään lääkeaineita, tauriinia tms. paskaa sekaan… mieluummin pyytäkää kovempi yksikköhinta ja jättäkää lantrauspuuhat sekamehun ystäville

:laughing: :laughing: sellanen ois hauska…tosin ei kai tarpeellinen, huomaahan sen jos toimii…tai ainaki jos ei.
mä en tiiä mikä vitun butaani villitys nyt on…Kama on ihan tahna ja liukenee niin hitaasti et hätäsempiä heikottaa,pommina ei toimi nollenkaan…ihan paskaa spiidiä ja ahdistavat viekkarit…kropassa menee “sähköä”,itkettää,vituttaa ja rauhallinenkin immeinen saa agressiivisia ajatteita. Ja tälläset tulee vaan “tahnasta”
hauskin laimennos oli tomusokeriin, vei makeanhimonkin…ihan ku piri itessään ei veis.
Pinkin “hehkuttajiin” taidan kuulua minäkin…ehkä siksi että siihen liittyy hauskoja/ihania muistiharhoja=)

Heh, monesti itse kyhännyt pinkkiä prteesta.
Senkun tökkää vaan punaisen tussin pussiin, niin amppeli imee värin itseensä.

Glukoosilla itsekin laimentaisin. Malto laktoosihetsuille ei kovin mukavaa. Sokerilla tapat vielä diabeetikon . Fruktoosilla ei tietääkseni samanlaista vaikutusta tai yhtä akuuttia.

Glukoosia ostettaessa ainakin jossain päin stadia joutui näyttämään passin ,kun sitä osti heikin tai 50 g ,joten myrkyt hyvin nopeasti reaalikuunteluineen ja seurantoineen fölissä,jos erehdyit omilla tai lähipiirin papereilla käydä säkin gluktoosia kipasemassa ja nimenomaan laimentamiseen.

Ps. Sen vahvuuden saa viimeistään palojen sattuessa selville pöytäkirjoista ,missä vahvuus mainitaan ja ei tarvi olla hirmu määriä yli 60% ja vähän vanhoja juttuja ,niin saat jo isänkädestä tuomiota koventamisperusteilla.

Aikoinaan n. 60 luvulla olisi menetelty myös ratsian yhteydessä malliin,että kun tungit ja levitit vaikka kympin piriä kiloon sokeria sait syytteen kilosta ja kympistä. Tiedä sitten onko täysin urbaanilegendaa??

Vahvuuden pystyi määrittämään myös palkkaamalla jonkun pussinkulman kanssa oikeuslääketieteelliseen tai myrkytystietokeskukseen. Nykyään luulisi netistä löytyvän runsaasti kaiken maailman kotikemisti settejä,jolla vahvuuden voi määrittää.

Jatkaminen on sitten asia erikseen elintarvikeväriä(pun/pinkki) ja hieman vettä ja pakkaseen ja avot sulla on pinkkiä tahnaa ,ja painoa saat n.5-10% lisää ,mikä haihtuu heti kun emme kuivaa. Kamavatkulit,jotka jatkavat n.15% paskaansa ovat porukkaa,joista ei maksa vaivaa edes puhua tai tässä tapauksessa kirjoittaa.

Kuka kuvittelee että se pinkki roipe on parempaa…

^ Eikös se niin ole, että placebo-vaikutus=paras vaikutus :smiley: ? Minä tahtoisin vaaleanlilaa tai viininpunaista piriä :mrgreen: .

Mistähän mahtaa tulla tuo myytti pinkin poreen ylivertaisuudesta? Täällä ainakin tuo elää hyvin voimakkaasti. Junnuna kun tuli pussien kanssa pelattua, heitin aina poikkeuksetta sekaan pinkkia etarvikeväriä, ja porukka kävi ihan kuumana. Samaa paskaahan se tietysti oli, kuin kaikilla muillakin kylän pikkunilkeillä. :unamused:

:laughing: Joskus 80-luvun lopuilla, 90-luvun alussa oli aitoa pinkkiä ja seoli tahnaa…enpä hehkuta siitä sen enempää. Ne tietää ketkä muistaa… :smiley: