Mensaan pitää olla suurempi ÄO kuin 98% muulla väestöstä. Eli mikäköhän tuo sitte on…
Mikä se muuten on se yleinen keskiarvo edes? Koska tuolla sivulla sanottiin jotain että nettiä käyttävien keskiarvo ois jotaki 120 ja risat vissiin, ja ne jotka ei käytä nettiä niin niillä ois sadan paikkeilla mutta kuulostaa vähä typerältä vai kuulostaako?
Niin ja tuo oli siis se sama testi juu minkä tein.
Nettitestin tuloksessa todettiin, että nettiä käyttävien aivot on viisaampia kuin nettikyselyyn osallistuneiden nettiä käyttämättömien ihmisten aivot. Aivoissakin on eroja. Puolet aivoista sijaitsee aivokopan eri puolilla ja niitä löytyy sekä mies- että naissukupuoleen lukeutuvilta nettiä käyttäviltä, mutta myös käyttämättömiltä henkilöiltä.
Pelottavan monesta asiasta olen muistaakseni ollu samaa mieltä ku Ketamon, ja pizzatopikin mukaan pidän samanlaisesta pitsasta, ja nyt se saa vielä saman tuloksen kuin minä ÄO-testistä.
Ei voi olla mahdollista. Sitäpaitsi minäkin olen matemaattisesti lahjaton pikkutyttö.
Piruuttaa kokeilin ziontrainin antamaa linkkii alykkyystesti.net/ En kyllä usko moiseen laisinkaa.
Ihmetys, sain tulokseks 156. Hirviän fiksu tuon mukaan siis olen, mutta tiedä nyt siitä…
Ilmeisesti se siis sitten ON totta että kaman veto laajentaa tajuntaa. En vaan saa yhtä koreita pisteitä mitä te ku oon doupannu teitä vähemmän. Kiitos kotikaupunkini.