Joo no niin ei mitään elvistelyä tai toisten haukkumista tänne sit. Vitun homot.
Niin itte sain 111 tosta eurooppalaisesta testistä, ja en kyllä ihan tyytyväinen ollu mutta menkööt. Mainittakoon että mulla on flunssa, joten se pitää kertoa kahdella. 222 on siis mun oikea tulos ja sehän on selvää.
Mites teillä?
PS: Ja kyllä tiedän että ÄO ei tarkoita juuri mitään. Paitsi jos se on jotain satakaksataa tai oma kengännumero.
sain muistaakseni jotain 130 kun ekalla kerralla tein. sen jälkeen parempia ja huonompia tuloksia. turhaa hommaa imo, ei ne mittaa kuin murto-osaa siitä mitä voidaan sanoa älykkyydeksi.
Kärsivällisyyttä ne testit mittaa eikä älykkyyttä, en o kertaakaa yli 5 min jaksanu keskittyä niihi ja tiedän olevani just niin fiksu/tyhmä ku tarviiki ni iha sama.
Aika harvoin jaksaa tosiaan keskittyä niitä tekemään, kun ovat tuhottaman pitkiä usein.
150 tuli viimeksi tulokseksi. Tein ihan sen takia, kun tuli polteltua aika pitkään jokapäiväisesti ja halusin testata onko tyhmentymistä tapahtunut. Tulikin paras tulos koskaan.
ÄO-testithan mittaa lähinnä kykyä selviytyä ÄO-testeistä.
Samassa (?) kävin kokeileen ja kylmiltään sain 132, toisaalta oon aika vitun huono noissa jutuissa et siihen nähden ihan kohtalainen tulos. Vaik olishan se hiukan saanu olla parempi…