hei jälleen!
Tuulenviemä! nyt olen jo aikas varma että siippa on lukenut kirjoitukseni, ei haittaa, kyllä kirjoituksesta heti meidän perheen löytää. kun olin reissussa niin siippa soitti ja kysyi kuinka saa t.koneen auki… kerroin hänelle ja hän samalla ihmetteli miksi siinä ei ole salasanaa. sanoin että minä en kotonani tarvitse mitään, mitä pitäisi salata.
suosikkejen kohdalta löytyy suoraan sivu tälle kirjoitukselle, vain yksi napin painallus
…mielestäni minun ei tarvitse salata tunteitani, joten tämä ei ole salainen 
minkälainen eilinen pvä? 13. ja perjantai ,t.kone “jökkäs”, poikakin tuli käymään ja sanoi että kyl se on nyt tän koneen loppu
, lähetin kuitit tilitoimistoon kuun alussa ja eilen soittelin perään…NE ON HÄVINNEET!!! kävin kaupassa illalla, kaikki 3 deekua oli sielä myös
, nappasin parkkipaikalla entisen naapurin siitä ja voisin jälkikäteen sanoa että huusin sille. oikeasti kerroin asiani erittäin jämäkästi, silmiin katsoen :“ÄLÄ IKINÄ SOITA MINULLE, ÄLÄ KOSKAAN, PISTÄ SE PEHMENTYNEISIIN AIVOLOHKOIHISI, ÄLÄ KOSKAAN”, se oli selvinpäin ja siitä sainkin voimaa sanoa sille, että olen todella tosissani. saakeli sentään, juoppo seiso ku tinasotamies, kädet kylkien vieressä ja vain kuunteli ja katso…
tulin siitä tapaamisesta niin vihaiseksi, että aivan jälkikäteen tärisin. toivottavasti meni perille… nehän soittivat silloin minulle kun siippa oli kotona nukkumassa “höyryjä” pois ja minä lasten kanssa reissussa…
mutta kotona…kerroin niiden kohtaamisesta ja siippa naurahti hyväksyvästi, sanoi itsekkin soittaneensa mutta “kaverit” olivat kuulemma lyönneet luurin korvaan ku eivät halunneet kuulla moista.
söimme illalla yhdessä koko perhe ja lähdimme YHDESSÄ kiertämään laitumet ja katsomaan että kaikki on kunnossa
siis luittehan te sanan YHDESSÄ, en muista milloin niin olisi viimeksi ollut…hmm…4v sitten…
luittehan kirjoituksen “en enään pese hänen vaatteitaan, otsassani ei lue pyykkäri”, koska ei hänkään pese…hän on pessyt, kuivattanut, viikannut ja laittanut kaappiin kaikkien vaatteet (ja vielä oikeisiin kohtiin).
minun ei olisi välttämättä tarvinnut eilen käydä kaupassa, hän OLI KÄYNNYT JA OSTANUT RUOKAA!! kävin sen vuoksi ettei useampaan pvään nyt tarvitse käydä…
kerroin että haluaisin laajentaa terassiamme ja yhdistäisin sillä talomme ja saunamökkimme, terassille haluaisin porealtaan, joka olisi aina valmis, talvellakin.
hän sanoin että se olisi mukava ja hän voi sen tehdä, ruotsissa myydään huomattavasti halvemmalla altaita joten hän ehdotti että haemme sen yhdessä sieltä
, siis huom! HÄN EHDOTTI ETTÄ HAEMME SEN Y H D E S S Ä SIELTÄ… aivan käsittämätöntä…aiemmin juttu meni… “mitä helvettiä tuommoisella tekee ja minä en ainakaan lähde minnekkään…”
kävelimme kuitenkin eilen sen kaatopaikkamme ohi laitumille mennessä ja puut oli jo merkattu (eli moto tulee pian) ja sanoin ihan tyynesti…“tuohon minä sitten kohta saan oman talon”
,tällä kertaa ei tullut vastausta…
kyselin puhelin numeroiden säilyttämisestä, hän on kuulemma hävittänyt kaiken, ei tarvitse niitä… (
)
(en nähnyt asiakseni tarkastusta, mutta vapaasti se puhelin mikron päällä oli)
okey! miltä tuntuu??..hmm…odottelen “arkea”, mutta toivon että hänen tilansa pysyy tälläisenä mahd. pitkään, epäilen 3kk. tuntuu hyvältä kun huomaa ihmisen olevan vierellä, joka kuuntelee ja ottaa osaa ajatuksiini ja toiveisiini. haluaisin elää näin loppu elämäni, mutta toivon kuitenkin 3kk:tta…
illalla vaihdoin petivaatteet, HÄN petasi pedit… aamulla hän oli jo työn touhussa kun heräsin, juu-u, kirjoitin siis HERÄSIN MYÖHÄÄN ja kahvit oli keitetty valmiiksi…
mutta kuten tiedämme… luottamus pitää ansaita, sen menettää huomattavasti nopeammin kuin sen saa takaisin (jos saa), joten toivon tälläistä siis 3kk ajaksi mutta pystyn nauttimaan jo kahdestakin, kuten vanha runokin sanoo “onni on vain laina, se loppuu kesken aina”
Sossu! pettymys ja valehtelu… ne ovat sanoja joissa itsekkin mietin ihmis arvoja, minkä arvonen on puoliso jos ei tunne minkäänlaista oman tunnon kolkutusta valehdellessa aivan suoraan päin naamaa ja vielä silmiin katsoen…minä en pysty siihen, en vain pysty ja olen tyytyväinen kykenemättömyyteni
! mutta jaksamisia sinulle myös! me molemmat (kuten muutkin) tiedämme mistä kirjoitamme…
päivän jatkoja kaikille!!