No annapa sitä sitten itse sen sijaan että alat kritisoida minua. Tämä on keskustelu Elefantin TED Talkin linkin pohjalta, joka käsitteli päihdeaddiktioiden syitä erinäisiin tutkimuksiin pohjaten. Minulla on käsittääkseni oikeus ottaa osaa keskusteluun päihdeaddiktioista ja korjata vääriksi tietämiäni väitteitä, kuten muillakin. Jos joku sanoo tieteelliseksi faktaksi asioita jotka eivät ole tieteellisiä faktoja, ymmärtääkseni se on minulla oikeus mainita. Usein nämä disinformaation levittämiset tulevat tietyiltä keskustelijoilta joten näin ollen myös vastineet kohdistuvat heille. Kaikki ylläpidon asiattomiksi katsotut deletoidut kommentit eivät sellaisia ole. Mutta koska niitä poistellaan “asiattomina” jää toki varmasti mielikuva siitä että on kovastikin jotain riitaa haastettu.
Merkille pantavaa tietysti on ettei esim. mm:n jo vuosia jatkunutta uskonnollisten ihmisten nälvintää kaikenmaailman “siionin viisaiden pöytäkirjajorinoineen” ole vielä koskaan katsottu asiattomaksi, saati riidan haastamiseksi vaikka sellainen taatusti joitakin päihdekuntoutujien ryhmiä loukkaa.
Valitettavasti ylläpito on aloittanut kohdallani mykkäkoulun eivätkä he enää viitsi edes vaivautua minkäänlaiseen dialogiin. Päihdelinkin linja on se, että ateistista propagandaa on lupa ujuttaa joka keskustelu täyteen (kuten tätäkin nyt yritetään kovasti sellaiseksi vääntää), uskonnollisia ihmisiä on luvallista nälviä. Mutta kun tätä yhteen hmisryhmään kohdistuvaa näykkimistä kritisoi, ja väärää informaatiota korjaa, se tulkitaan riidan haastamiseksi. Jätin Keskustelun provosointi lopettajissa- ketjuun ajat sitten asiallisen ja perustellun kysymyksen samasta asiasta ja siellä se vieläkin kököttää vastaamattomana.
Ehkä sekin koetaan “riidan haasamiseksi”? ![]()
Selvensikö tämä asiaa Davelle? Ehkä voimme jatkaa nyt itse aiheesta?