Alkoholismia ei ole olemassa!

[quote=“Fernetti”]
En kuitenkaan ole niin sinisilmäisen auktoriteettiuskovainen että jättäisi tuollaiset väittämät huomiotta. [/quote

Eli olemalla uskomatta johonkin, uskot johonkin muuhun. Mun kysymykset oli pelkkiä heittoja, ei mitään henkilökohtaisia haasteita.

Jätän sen kirjaviisauksien kahlailun toisille kun kysyinkin onko kellään kokemuksia lääkityksestä, pidempiaikaisesta ja onniinahan jo vastasi, kiitos siitä.
Enkä nyt ihan äkkiä usko et mikään farmaseuttinen lääke on ostettavissa ennen ihmiskokeita, miten pitkällä seuranalla on eri asia.

Sun pitäis ensteks nääs ottaa se eka askel. Sit joskus vois duunata kympinki. :mrgreen:

Näinkö on :slight_smile:?
Mutta aatteleppa, jos vielä olisit empaattinenkin!

Se mikä oli totta joskus, saattaa olla totta tänäänkin. Yhtä lailla se voi olla jotain ihan muuta. Omalla kohdalla hyväksyy jotkut asiat tosiksi ilman sen suurempia todisteluja, koska sitä nyt vaan sattuu olemaan jonkunlainen psykofyysinen kokonaisuus, jolle omat tuntemuksetkin ovat todisteita. Kantapäänkin kautta oppii, ellei ole ihan hirveän paksupäinen. Ja vaikka olisikin, niin vieläpä se paksupäinenkin voi oppia… Olen itse itseni todiste :slight_smile:

Kyllä. :smiley: Edelliset viestit ovat vain vahvistaneet tätä näkemystä. Itseasiassa paviaanilauman sijalle voisi laittaa papukaijaparven. :laughing:

Mutta tää tästä nyt. Ei maksa vaivaa jatkaa. Ei teillä ole sitten pienenpientä hajuakaan mistä edes puhutaan, eikä teillä sitä tule olemaankaan. Jatkakaa fraasinlauontaa. :slight_smile:

:laughing: :laughing:
Niinhän SÄ luulet :unamused:

“Listasta puuttui vielä Kari Tapio, joka on ottanut alkoholin käyttönsä hallintaan. Em. esimerkit osoittavat, että alkoholistista tulee kohtuukäyttäjä, jos tahtotila on tarpeeksi voimakas.”

Taisi kumminkin aina olla niinpäin, että alkoholi otti Karin hallintaan, ainakin sillä parin päivän ryypiskelyllä joulukuussa 2010, joka jäi viimeiseksi.