Alko_Loppu

Moi alkoloppu,

Veikkaan, että juot sillä tuossa vaiheessa ainakin minulla peli olisi jo menetetty. Kun alkoholi vain jossain vaiheessa muuttui ainaminua vahvemmaksi. Sama tuli muuten testattua lähes kahdeksan raittiin vuoden jälkeen. Mutta ei se maistu enää yhtä hyvältä, nousukiito on lyhyt, lyhenee koko ajan.
Tämä kuulostaa klisheeltä, mutta vasta kun totaalisesti tietää hävinneensä ja muistaa sen, ei enää osta pulloa.
Tsemppaan raitistumistasi edelleen, mutta tuo ottelu lienee tarpeen.

Palaahan takaisin mahdollisimman pian. t. askel

Kiitos sanoista Askel. Tuntuu kyllä yllättävän hyvältä, kun yksikin jollain tavalla vertainen ja oman liemensä juonut kommentoi.

Päätin tuijotuskilpailun päätteeksi, että menen saunaan ja paistan itseni punaiseksi. Jos viini sen jälkeen vielä tuntuu voittavan, niin luovutan ja vetäisen sen kitusiini. Nyt on saunottu ja pullon ikäväksi se saa jäädä odottamaan seuraavaa kertaa. Itsensä rääkkääminen tai jonkinlaisen tunteen hankkiminen on näköjään myrkkyä tuolle vihulaiselle. Ei mahdu ihmiseen montaa tunnetilaa päällekäin. Ei ainakaan minuun. Sohvalla makaaminen mitään tekemättä on pahinta.

Tästä siis jatkan ja todella toivon, että huominen olisi vähän helpompi kuin nämä kaksi edellistä päivää.

:laughing: Haista vittu ja painu helvettiin saatanan huoranpenikan paskapullo :laughing:

Ok… No toi ei ollu ehkä ihan asiallista, mutta niin tunnen.

Heip,

Erittäin tyytyväinen siitä, että olin väärässä :smiley: :smiley:
Aina voi siirtää sitä eka ryypyn ottamista. Suosittelen kuitenkin, että kaadat viinin viemäriin.

Pakko lainata tämä kirjoitus. Todella hyvin kuvattu alkoholistin taistelua, kuningas alkoholia kohtaan. Olet nyt todella huteralla pohjalla, mutta koita kaikin keinoin olla juomatta. Ja kaada oikeesti se viini viemäriin, suuhusi se muuten kaatuu. Ainakin minulla kaatuisi, jos olisin ollut vasta vähän aikaa juomatta. Ei ehkä tänään, huomenna, mutta mutta… Ei alkoholisti tarvitse kotiinsa viiniä, päivän selvä asia.

Kiitti Askel ja Kannel osallistumisesta.

Aiheeseen:

Tarvitsen tunteita, tuntemuksia ja tunnelmia. En pysty elämään tasapaksua arkea. En pysty. Ansaitsen perheemme elannon kääntämällä hyvät ja huonot tunteeni myyvään muotoon ( En ole mieshuora :laughing: ). Ainoa tapa päästä eroon saatanan nesteestä on ilmeisesti kääntää himo ja hyvien tuntemusten sekä ilmiselvä ongelmien kaipuu aivan johonkin muuhun. Tiedän jo nyt, että tämä sohvallamakaamisen tyhjiö ei tule kestämään. Tulen sortumaan, kun tylsyys voittaa. Joku muu sairaalloinen tapa taitaa kutsua… Urheilu luultavasti. Bodaan itseni Schwarzzeneggeriks tai jotain. Paska päivä.

Alkoholi ei kuitenkaan yksinään selitä kaikkia ihmisen ongelmia. Alkoholistilla suuren osan niistä, mutta uskon, että koska temperamenttimme ovat erilaisia, tarpeemme muutenkin erilaisia, niin… En jaksa enää miettiä. Elämä on liian monimutkaista.

Nyt nukkumaan. Yötä viinan viemät!

Mites täällä on taistelu pullon kanssa edennyt. Onko Alko_Loppu viellä niskan päällä, vai onko pullon sisusta jo suoliston syövereissä? Pahalta vaikuttaa kun on ollut näin hiljaista.

Pohjan Akka täällä myös kaipailisi A L : n kokemuksia olivat ne sitten hyviä tai huonoja.

Jos vaikka vertailtas treeniohjelmia ja silläkin avulla pysyteltäis korkkaamatta, voisit tehdä sen ison Arskn ohjelman ja mä voisin ensiksi jatkaa tän rapakunnon kohottamista ja juopottelulla saatujen läskien poistoa,

Anna kuulua itsestäsi !

Pohjan Akka pohjalta rämpimässä

Mitä sinä Hannu näillä jutuillasi oikein haet ?

Jos minusta taas kerran jaksat jauhaa, niin ei, en ollut ostanut silloin viiniä kotiin kun kehotit minua juomaan. Se on taas vaihteeksi tätä mielikuvituksesi tuotetta.