Alkkis on Symppis

No voi paska. Ei se sitten sinulta(kaan) ns. kohtuukäyttö onnistunut. Eli sitä ihmettä ei tällä(kään) kertaa tapahtunut, että reippaasti ryypäävä olisi muuttunut kohtuukäyttäjäksi pitkän raitistelun jälkeen. :wink: (Minä tosin en ole enää vuosiin sellaista omalle kohdalleni kuvitellutkaan.)
Minä sanoisin tässä kohtaa sinulle Marinoitu, että ota rennosti. Vaikka en sinua tunnekaan muuten, kuin siitä mitä ja miten olet täällä Plinkissä itsestäsi kertonut, niin tuntuu, että kova on äijällä uho päällä. Niin raitistelun kuin ryyppäämisenkin suhteen. Aika tunnistettava piirre: minullakin tuppaa aina kaikki menemään ihan överiksi. Se ei nyt sitt vissiin oikein toimi, se hampaat irvessä rautakankea selkärankaan iskien. Ett pitäisköhän kokeilla jotain muuta taktiikkaa ettei tulisi ikäviä ylilyöntejä ja noita paskafiiliksiä. Päivä kerrallaan rennosti. Tsemppiä.

Janottaa, pitäis aloittaa joku remontti, että vois ottaa muutaman remonttikaljan tai jotain!!!

Dodii, tuli tehtyä remonttia, lauantaina 9 tölkkiä ja sunnuntaina 7 tölkkiä olutta remontin teon yhteydessä. Jurrissa en oikeestaan ollu, ehkä vähän energisempi kuin olen viime aikoina ollut. Kevyt kankkunen toki tuli, maanantaina oli vähän masennusta aistittavissa. Tolla tasolla kun sais pysymään, että silloin tällöin muutama olut niin ei ois mitään hätää, mut valitettavasti se ei vaan toimi. Nyt jos en tarkkaile tiukasti, niin kohta rämähtää taas muutama päivä. Tänään en ota

Hyi helvetti, taas lipsahti 1,5vkoa. Enkö mä saatana opi, en vissiin.

Oi,oi kylläpä on morkkis ja vähän masennustakin, toisaalta tiedän mistä se johtuu. Tää on niitä päiviä, kun lupaa itselleen, ettei enää dokaa ikinä. viimex päätin raitistella vähintään vuoden, mut ei sekään onnistunut, toisaalta melkein puolivuotta meni tipattomalla. Sit alko taas. Ekax ihan maltillisesti, mut sitten seuras taas se rämähdys useammaksi päiväksi. Todellista dipsomaniaa. Kevät ja lähestyvä kesä on tälläselle orjalle vaikeeta olla kuivilla. Tänään en ota. (vaikka tiedän, että olo korjaantuisi hetkessä)

Rempan tekeminen jurrissa on tottumiskysymys, olen tottunut, suorastaan harjaantunut toimimaan pikku kännissä. 1,5 viikkoa tipattomana, tästä se taas alkaa selvinpäin höperehtiminen. Kesän tuleminen stressaa niin saatanasti, pakko pysytellä selvinpäin. kevät auringon paistaessa panettaa ja janottaa ja varsinkin tuo jälkimmäinen lähtee todella helposti lapasesta. Toisaalta nyt olen taas järjestänyt itselleni puuhaa ihan perkeleesti, melkein joka päivälle jotain, joten ei jouda nauttimaan spiritus fortusta, ainakaan tässä ihan lähiviikkoina.Tänään en ota, en ota muuten huomennakaan.

Ei janota, eikä edes vituta, asiat taitaa olla ihan hyvin tänään.

Merkillinen juttu, olenkohan ruvennut harkitsevaiseksi vai mikä vittu vaivaa. Perjantaina wetästiin lärvit ystäväni kanssa, siis silleen niinku normaali- ihmiset dokaa. Lauantaina nukuin pitkään, enkä korjaillut yhtään, edes sitä yhtä ainoota armahtavaa. Kankkunen oli säälittävän vaatimaton ja meni ohi muutamassa tunnissa, ainoo juttu oli, että väsytti lauantaina. Toi oli vitun siistii, tolleen kun pystyis dokaa, niin ei olis mitään hämminkiä.Turha on tietenkin itseensä kusettaa, jossain vaiheessa rämähtää kuitenkin, mutta yritän vältellä noita yhdenkin päivän wetoja. Viikonpäästä olis vappu, viime vapun jälkeen tais vierähtää viikon verran sumussa, nyt ei mee se on päätetty. tänään en ota.

no kuinkas nyt menee?

Vuosi sitten laitoin korkin kiinni (14.8.09) pitkäksi aikaa. Juhlan kunniaksi aloitan pitkän putken selvinpäin höperehtimistä. Viikko mennyt nyt nollalinjalla. Kesällä ei tullut juotua viinaa, mutta pari-kolme viikon ränniä sain aikaiseksi ihan keskikaljallakin, toisaalta oli parinviikon mittaisia absoluutti jaksoja, joka tapauksessa kevyesti riistäytyi taas dokaaminen lapasesta. Nyt ihan vittullakseen kuivaan niin pitkään kuin sielu antaa myöden. Kesälomatkin jäi taas pitämättä, mutta kai mä sit olin jurrissa kesäloman verran, joten se siitä. Tossa nähny muutaman jannun, joka on pyöriny terassilla ja muutenkin hönössä koko lomansa ja nyt pitäis orientoitua duuniin, vittu varmaan kuukauden mittainen kankkunen tiedossa. Tota taustaa vasten, mun ei vissiin kannata niitä lomia sitten suuremmin pitääkkään.
Tänään en, enkä huomennakaan ota

Hoplaa. Kaksiviikkoa selvin päin höperehtimistä, siis pisarakaan alkoholia en ole tunkenut kehooni, muutaman alkoholittoman oluen nauttinut, ihan vaan todetakseni, että ihan hyvää on. Ankara laihdutuskuuri päällä, nelisen kiloa karistellu. asiat tuntutuvat taas luistavan, ihme kyllä. Jostain syystä ei ole edes janottanut, onkohan mulle kasvanut selkäranka, jos on niin onpahan taas jossain vaiheessa jotain katkaistavaa, meinaan ranka poikki. Tänään en, enkä huomennakaan ota.

Mikähän vittu vaivaa, kun ei janota, ruoka maistuis kyllä. kolmeviikkoa totaalisen kuivilla, tämä on todellista dipsomaniaa. Kaveri kysyi, että kauanko meinaat höperehtiä selvinpäin, tuumasin vaan, että seuraavan kerran dokaan, kun janottaa. Olen kyllä aamuisin taas napannut antabuksen, on se aika hyvä kainalosauva, ei sillä , että olis vaikeeta olla dokaamatta, mut kun napin nappaa, siis jatkaa kuuria, niin vanhasta muistista voi sanoo, että joka napin jälkeen ainakin se kaksiviikkoa menee kuivilla. Mitään sivu-/haittavaikutuksia en ole havainnut. 10kg kun on lähtenyt painoa, eli puntari näyttää 95, rupeen suunnittelemaan pikku kännejä, siis tuskin lopetan kokonaan dokaamista, sillä jurrissahan asiat tuntuvat luistavan, YÖK! Pitäisköhän tehdä sellanen suunnitelma, että kerran kuukaudessa 2 päivää kännissä, vai onko toi alkoholistin itsepetosta? vois ehkä kuukauden päästä kokeilla ja katsoa miten sujuu, vai jääkö ränni päälle. Tänään, enkä huomenna ota

Voi vittu erikoista, kyllä nyt janottaa. Nyt kun ottais bissee, niin se eka kuivuis jo ikeniin. Juopottelu himoissani järjestin muutaman päivän reissun pohjoiseen, en mä sinne dokaamaan oo menossa, mutta hirvee hinku dokata tai lähtee johonkin. Tolla reissulla jos janottaa saatanasti saatan antaa periksi mutta tänään enkä huomenna, enkä viikonloppuna ota

4-viikkoa tipattomalla ja raitistelu putki poikki. Tuli napattua 5-6 bissee eilen illalla pahimpaan janoon, kyllä teki eetvarttia, toisaalta nyt kevyesti vituttaa, että piti mennä läträämään. Tie helvettiin on todella kivetty kultaisilla lupauksilla. No menköön nyt näin, toistaiseksi, kohta taas korkit kiinni.
Tänään saatan ottaa

IHQ, kylläpäs on taas maistunut. Yritin höperehtiä selvinpäin, rupes vittuttaa. Kuluneen kuukauden aikana 2 muutaman päivän ränniä. alkoholikäyttäymiseni mukaan, tuo ei ole kovinkaan suuri määrä, helevetti mähän oon selkeesti vähentänyt. Tänään pikkujoulut, toissa päivänä rupesin nappaamaan pohjia, taidan taas simahtaa ekana! Ens viikolla vielä yhdet isommat kinkerit, sen jälkeen hitsaan korkin kiinni, ainakin useiksi viikoiksi. Faijakin joutu sairaalaan pitemmän rännin jälkeen, joku saatanan delirium kohtaus kai sillä oli, kuset ja paskat housussa vietiin sirralla hoitoon, voi yhren kerran. Jos se lopettaa dokaamisen kokonaan saatan taas aloittaa sen kaa yhteyden pidon, muuten en! Sen olen luvannut, että kun korkitan pullon kiinni, olen ainakin yhtä kauan tipattomalla, kun faijakin. Tänään näin, huomenna täysin toisinpäin. Tänään otan (vähän)

Meni ne pikkujoulut vähän pitkäksi. Sit kolme päivää selvin päin, kaksi kännissä. Kaksi päivää selvinpäin. Viime keskiviikkona sitten taas rämähdys, siinä sit kuluikin keskiviikon-lauantain välinen yö tajuttomasa jurrissa, vituttaa, lauantain jälkeen vaimokaan ei ole puhunut mitään, jos vittumaisia tokaisuja ei lasketa. Hävettää ihan sairaasti, että taas pahoitin sen mielen.Nyt tuntuu, että olis saanu tarpeex taas , ainakin vähäx aikaa. Joka saatanan syksy/loppukesä kiihdyttää mun läträys vaiheen ihan älyttömyyksiin. Vituttaa olla voimaton ton sopan oton kaa. Aina kun oon pitäny vähän taukoa, olen ollut varma, että nyt se läträäminen on hallussa, paskanliekit. Tänään en ota

.

Wittu, eikai toi nyt ihme ole pikkujoulut livahti pitkäksi, tuskin olen ainoa, vaikka ei se lohduta yhtään.Tänään on jo parempi päivä kuin eilen, ruumista vähän kolottaa, mutta mieli on parempi. Vituttaa kuinka kusipää sitä on varsinkin kankkusessa, se perkeleellinen itsesäälin määrä, olen huono ihminen jne. Eihän kukaan ole mua pakottanut dokaamaan, joten mitä saatanan säälimistä siinä on. Äsken päätin, että toi lipsahdus oli vaan sitä, että otetaan löysät pois ennen ankaraa raitistelua :open_mouth: Terästanko selkärankaan, korkki tiukasti kiinni, uutenavuotena jo ihan varmasti naurattaa :laughing: Ei janota tänään, eikä muuten huomennakaan

Olenkohan mä jo parantunut, kun tänään ei ahdista ja nukuinkin ihan helvetin pitkät yöunet :laughing: Kyllä toi alkuviikko oli taas sellanen, että tuli laskettua kaikki oksanreiät meidän lattiasta ja duunistakin vissiin, tänään olen vasta nostanut katsettani kohti horisonttia. Koskaan en juo viinaa pitkään aikaan :slight_smile: Viikonlopuksi järjestin älyttömän määrän aktiviteettejä, joten nyt ei ole pelkoakaan (ainahan on) että rämähtää kännäämään. Vanhasta muistista voi sanoa, että kun aikaa on kulunut tarpeeksi, niin ei janota niin perkeleesti. Nyt kun ihan lähivuosina olen monta kertaa lopettanut kurlaamisen kokonaan ja joillain kerroilla määrätyksi ajaksi, niin tällä kertaa en viitsi valehdella itselleni. Olen dokaamatta niin pitkään kuin pystyn. Pitkän kuivattelun jälkeen menee parit nappauskeikat silleen siististi, ettei välttämättä tartte jatkaa heti seuraavana aamuna. Jokusen läträyskerran jälkeen kuitenkin rämähtää rajumpi ränni, historia todistaa. On se muuten kumma, kun aikaa tarpeeeksi kuluu, niin sitä jotenkin unohtaa ne saatanan hölmöilyt joita tulee buugissa tehtyä ja vaikkei unohtaiskaan kokonaan, niin ainakin lieventelee niitä. Joskus oli sellanen sanonta kun teki jotain todella typerää: En se minä ollut, se oli jurri. Kehossani asuu kaksi ihmistä; öykkäri ja sit se kivempi mies,eivätkä he oikein diggaa toisiaan, ihme että kroppa pysyy kasassa, kun sisällä käydään nyrkkitappelua. Kivempi mies on nyt niskan päällä, mutta kuinka kauan. Tänään en ota.
Wittu kuinka sekavaa textiä eikä mitään aihetta, toi vissiin kertoo jotain tän hetken aivokemiasta :frowning:

Kuiva mutta muuten hauska viikonloppu takana. Aivotoimintakin on jotenkin tasaantunut, paitsi että nyt on ihan epätodellinen olo, kun ei ole minkäänlaista kankkusta. Viikko ja kaksipäivää tipattomalla,toistaiseksi olen tyytyväinen. Tänään en ota