Alkkis on Symppis

3 viikoa+ 1 pvä kärvistelty selvinpäin, eräänlainen ennätys tämäkin. Olo on yllättävän mainio ei edes vituta. Tänään en ota

Mitäs niin tärkeää helmikuun 10. päivä tapahtuu, että sen takia kannattaa hankkia kankkunen ja keskeyttää hieno putki? :smiley:

Ihan mahtavaa on ollut kyllä lukea tätä sun ketjua. :slight_smile: Hykerryttävää ja kirpeää kuitenkin. Jatka ihmeessä kirjoittelua, odotan oikein!

Oot loistava.

Jumalauta kun janottaa.Sunnuntaina 4 viikkoa kuivattelua täynnä, mikäli ei tule rämähdystä. sähköinen aivotoiminta on jotenkin perseellään, joku oikosulku tai jotain, niin outoja unia näkee. Viime yönä istuin alasti kylpyammeessa ulkona pakkasessa ja naapurin äijä työnsi mua mönkijällä yhen pihan läpi, jossa oli nuoria ämmiä ulkoilemassa, voi helvetti kaikkea se teettää. Päätin lähteä lontooseen huomenna nuorimman poitsun kanssa, siellä kun on venemessut. Venekuumetta pukkaa päälle, vissiin siksi kun ei ole krapulaakaan. Venekuumeeseen kyllä löytyy lääke; menen messuille jonkin kalliimman puoleisen veneen vierelle ja hieron tyhjällä lompakolla poskea, eiköhän se kuume siitä vähäksi aikaa taas taitu :laughing: Bubit meinasin kiertää kaukaa, nehän on niitten englantilaisten toisia olohuoneita ja niille mä en mene kylään, pitäkööt bubinsa. No englantilaiset on muutenkin erikoista porukkaa, tietäähän sen mitä siitä seuraa kun asuu saarella, ei pääse toi geeniperimä oikein muuttumaan, mitä serkumpaa sen herkumpaa :laughing: TÄNÄÄN EN OTA!

Eilen en ottanut, vaikka oli hyvä tilaisuus. Kävin Cantinawestissä syömässä illalla ja join vichya, hyvä niin. Melkolailla pyörii ajatukset läträämisen ympärillä, siis ajattelen enemmän oluen naukkailua kuin esim. vastakkaista sukupuolta ja mun pitäis olla mies, mutta kai mä sitten olen viinamäenmies :laughing: Sitä dokaamista ei tule kyllä muuten ajateltua, tarkoitan silloin kun läträä, mutta kun muutamaksi viikoksi laittaa korkin kiinni niin huomaa ajattelevansa, että milloinkahan sitä ottais seuraavan bissen. Myönnetään janottaa. Kahvia tulee imuroitua ihan saatanasti ja röökiä vedettyä lähes ketjussa. Joku viisas sanoi joskus, että paheiden määrä on vakio, voi helvetti. Pitäisköhän ruveta harjoittamaan anaalista onanointia, se ainakin olisi vastenmielistä ja täten varmasti myös melkoinen pahe, tai synti nyt ainakin. No ehkä kuitenkin pitäydyn röökinpoltossa sen sijaan, että tunkisin vieraita esineitä rectumiini. Tänään en ota, melko varmasti

Neljä ja puoli viikkoa selvinpäin, ennätysten ennätys, siistiä. Lontoon reissukin selvinpäin, yksi olut pizzan kanssa, koska oli niin järjetön nälkä. kahvia tosin tuli imuroitua vissiin enemmän kuin lääkäri määrää. Muutamaan otteeseen on tullut mietittyä, että pitäisköhän lopettaa dokaaminen kokonaan tarpeettomana, mutta tuskin, minkäs teet kun luonto vetää :laughing: . Himassakin luistaa asiat taas oikein hyvin, aika pienestä se on kiinni, sen kun höperehtii vaan selvinpäin, niin ei tuu napinoita puolin/toisin. Viunaa kun on tehnyt mieli, niin olen syönyt jotain ja melko tukevasti. Ihme homma kun on kupuravittu ei tee mieli soppaa. Kaveri soitteli ja kehuskeli olleensa 10viikkoa selvinpäin, jos joulun 3 päivän putkea ei lasketa, voi vittu mikä väläytys. Tänään en ota

:bulb:

Enpä ottanut eilen, enkä toissapäivänäkään. Tytöthän näkee joskus niitä märkiä unia ja kun heräävät aamulla, niin tekee mieli. Mä näin taas juopottelu unta, mutta aamulla ei ollu kankkusta vaan janottaa ihan saatanasti. Saattaa olla, että tänään/huomenna tapahtuu pienoinen rämähdys, ehkä korillisen vois nykäistä ravitsevaa keski-olutta. Koko jumalainen kehoni huutaa soppaa. No koitan kuitenkin sinnitellä, mutta en mä rupea itteeni rääkkäämään, tarttee kattoo illalla mikä on fiilis. Tänään en ole ottanut, vielä

Vituksi meni koko vapaussota, perjantaina 5-6 keppanaa, lauantai iltana remonttihommien yhteydessä ehkä joku 12 bissee. Kevyesti vituttaa, siis vain kevyesti. Positiivinen juttu oli se, ettei tullu mitään kimmaria muutamasta bissetä. Sunnuntaina jo päätin taas ryhtyväni kohtuukäyttäjäksi ja tissutella kerran kuukaudessa, vittu siitä mitään tule. Korkki kiinni taas ja laskurit nollattu. Kaksi päivää kuivilla. Tänään en ota

Hahhaa, tosi hauskaa juttua! :laughing: Noi on kyl pahoja noi ikenet ku ne huutaa viinaa. :mrgreen:

Oumaigaad, kylläpäs on taas maistunut, mutta hyvinhän tää menee, läheskään joka päivä en ole ollut jurrissa :laughing: On tässä tullut kuivateltua muutamia viikkojakin putkeen, mutta sitten alkaa janottaa niin saatanasti. Eka ihan muutama bisse ja sitten, miten se sanottiin; ei kahta ilman kolmatta, siis päivää :blush: Törpöttelyn laatu on jotenkin muuttunut, vaikka muisti meneekin, niin järkyttäviä morkkiksia ei oo iskenyt ja pikku morkkisten kanssa nyt aina pärjää. Vakavasti harkitsin sellaista vertaistuki juttuakin, mutta vittua siitä tulee, kun juopot vertailee kännäyskokemuksiaan, no perkeleellinen jano tietenkin. Siis pakko se on myöntää, pikku kännissä asiat tuntuvat luistavan ja on voittaja fiilis, vittumainen homma on tietenkin se, että voittaja fiiliksen jälkeen taas hiippailee ympäri kämppää ja laskee oksanreikiä parketista. Revia siinäpä oiva lääke, voi vittu. Parit kuurit rieponu reviaa ja nyt voi myöntää, että vaikutus on enempi niinku henkinen. Aamulla kun muisti ottaa revian, niin ei tullut törpöteltyä, lääkkeen pitäis vaikuttaa niin, ettei tule sitä ihanaa nousuhumalaa, ja paskan marjat. Ihan vittuillakseen kokeilin, kun oli viikon nappaillu reviaa, että miltäs se bisse maistuu, no helvetin hyväähän se oli. Ja yllätys yllätys aivan samanlaiset nousut lähti. Nämä läpät vertaistuesta ja jne… ovat aivan omia mielipiteitäni, eivät yleistyksiä, eli jos joku tätä lukee, niin en kaipaa komentteje AA:n erinomaisuudesta, usko tai älä, kaikki ei sovi kaikille. Viime vuoteen verrattuna, luulen, että vähentynyt on, ja se on askel oikeeseen suuntaan, ehkä. Jos en kokisi liikuntaa vastenmieliseksi nyt lähtisin lenkille. Tänään saatan ottaa.

No otitko? Onko useampi viikko tuurijuopottelua takana, vai mitenkä? Luin sun ketjun, oikein hyvällä mallilla oot välillä ollu! Sekin saavutus :smiley: Mikä siinä vertaistuessa niin vituttaa? Ainakin mulla on kyl juomishimot laantunu ku on kuullu pitkän linjan juoppojen elämäntarinoita, ja miten lähellä kuolemaa moni on ollut. Kolme entistä kaveria on kuollut viinaan alle 45-vuotiaana, tosi surullista :frowning:

Ja perkele kun tuo viinanhimo on pirullista. Mulla iski eilen illalla, ja jouduin todella taistelemaan kun kävelin lähibaarin ohi. Ihan itku tuli siinä kiirastulessa. Mutta voitin! Ja tämäkin päivä on pulkassa ilman viinaa. (ollut siis 2 viikkoa vasta tipattomalla). Ei oo helppoo…mut mahdollista kyllä. Mäkin oon kelannu tota vähentämistä hyvin pitkään, mutta tullut nyt siihen tulokseen että en ota yhtään ku se ei ikinä jää yhteen kaljaan eikä yhteen päivään, aina menee 2-7 päivää kännissä jos alan ottamaan. Menen päivä kerrallaan, eikä muuta oikeastaan voikaan. Takaraivossa silti ajatus, että olis kesäkuuhun asti täysin juomatta ja sit vois kattoa miten käy. Saa nähdä onnistuuko, 2 kk on pitkä aika.

Mut tsemppiä sulle! Ehkä et juokaan huomenna? Korkki kiinni ja kärsi krapula kerralla jos pystyt… Siitä taas uuteen nousuun (=raittiuteen).

Olen kanssa kiinnostunut mtä Marnoidulle kuuluu, onko vaimos ollu äkeänä kun sama rundi alkoi, ja mites lapset? Aloita taas kuiva kausi niin ainakin meille tulee hauskaa teksteistäsi ja vointisi parantuu huomattavasti. Mul huomenna 5vk täynnä (antabuksen avulla, mutta kuitenkin), ja en kärsi oikeastaan mistään muusta kun unettomuudesta. Vain kaksi kertaa on tehnyt todellakin tehnyt mieli vetää kännit…

Kevyttä tissuttelua viikonloppuna, siis 27-28, sunnuntaina ruuvasin korkin kiinni. Maanantainkin höperihdin selvinpäin, mutta luonnollisesti pikku kankkusessa tuli yö taas pyörittyä. Just ajattelin, että joku tolkku olis tullu tohon wetämiseen, mut paskanmarjat, tiistain-perjantain välinen yö tuli repäistyä taas molemmilla kätösillä. Perjantai-iltana otin taas korkin wex jalkapohjan alta. Nyt kolmatta päivää taas kärvistelen helvetillisissä morkkiksissa ja luonnollisesti kankkusessa. Päivällä on ihan veto veke, tekis mieli vaan nukkua, yöt puolestaan menee taas hikoillessa ja pelätessä noutajaa, taas on se päivä kun on vähintään syöpä. Päätin taas tehdä munchausenit ja nostaa itteni hevosineen päivineen suosta, ihan vaan niskaotteella. Pääsiäinen on katumuksen aikaa, ja kyllä nyt kaduttaakin :laughing: Nyt alko huikaton huhtikuu ja jos ei pidä, meen saatana lääkäriin jos tekis vaikka kurkun ohitusleikkauksen, vappubileet peruttu. Tänään en ota

Kehon sisäinen lämmönsäätelyjärjestelmä ei taaskaan ole ihan balanssissa, hiki valuu ja paleltaa. Pari-kolmetuntia tuli nukuttua viimeyönä ja sekin pätkissä. Näitä aamuja, jolloin ajattelee; “tuliskohan sitä toimeen pikkusen vähemmällä läträämisellä” rupee olemaan melko- tai liian usein. Ehkä sitä ei sitten tule toimeen vähemmällä :unamused: Huomenna alkaa loma, kirkasloma en läträä yhtään. En kyllä meinaa vetää mämmiäkään, mutta ihan vaan ulkonäöksellisistä seikoista johtuen :laughing: Tänään en ota

No eipä tullut läträttyä pääsiäisenä, tosin pari bissee meni ruuan kanssa, mutta niitä ei lasketa. Mutta sitten torstaina jo janotti jo niin hienosti, ettei pysyny korkki kiinni millään ja meni siinä perjantaikin. Lopun jo arvaakin viikonloppu meni korjaillessa, mutta sunnuntaina suljin korkin, ja ihme kyllä ei seurannut suurempaa rämähdystä. Vittu milloinkahan sitä viinanpaskaa olis sammio täynnä, ettei iskis himoja päälle? Oonhan mä päässy kaurapuurostakin eroon niin miksei viinasta. Kaljan juonti loppui nyt ja lonkeroo ei lasketa. Tänään en ota

Haluaisin kuulla miten meni Marinoidulla vappu??
Hauskasti kirjoitettuja tarinoita! Tsemppiä toivotan.

9 päivää täysin kuivilla ja ylihuomenna tulee kuluneeksi kaksivuorokautta kun ei ole krapulaa. Saatana kun taas lipsahti, meni vappubileetkin siinä vähän niinku sivussa, vaikka piti perua koko kinkerit, liha on heikko ja mieli kans. Vappuviikolla kevyttä tissuttelua ja olishan se pitänyt tietää mitä siitä saatanan turaamisesta seuraa, no 3-4 vrk tauotonta äänilevykonserttia 24/7. Tämän päälle luonnollisesti yli viikon kankkunen, “kevyen” kalkatuksen ja mykkäkoulun saattelemana. On se perkele kumma, kun ei tule vähemmällä toimeen. Toisaalta merkillinen juttu on se, ettei nyt janota yhtään, vaikka kankkunen on kärsitty, painajaisia nyt tietysti lukuunottamatta. En enää koskaan pitkään aikaan ota viinaa. Tänään en ota

Hyvä! Siis että nyt kuivilla eikä krapulaa. Symppis mikä symppis ja tsemppiä taas!

Ällöttävää, lähes koko kesä pikkutissuttelua, se ei haittaa jos se pysyisi lapasessa. Pari-kolme kunnon rämähdystä ja nyt sitten viikon putki, voi vittu. No kankkuset on nyt kärsitty ja juominen hallinnassa,MUKA.Lueskelin tossa viikonloppuna noita aikaisempia kirjoituksiani ja totesin, että turha mun on yrittää vähentää, se ois itse petosta. Vaimo vai viina? Kas siinä pulma. Muutama kuukausi menee aina hyvin ja sitten yksi tyyppi pilaa kaiken, siis paha mieli koko perheellä lapsetkin kärsii. Kai se on avioero otettava ja ruvettava viikonloppu isäksi ja tapailla vaimoa kuin tyttöystävää, koska se sanoi mulle, että mä olen kiva kun olen selvinpäin, uskomatonta. Onneksi olen kuitenkin varannut lääkäri-ajan ja se on jo huomenna iltapäivällä, tällä kertaa en pahoita kenenkään mieltä lupailemalla lopettamista. Enkä myöskään kerro päätöksestäni/toimenpiteistäni kenellekkään, vaikka tukisivatkin, niin alitajuisesti ajattelevat “taas”. Viinanjuontiin en ole tarvinnut kenenkään tukea, rahalla tarjoilija kantaa pöytään, eli ammattilaiset hoitaa. Meinaan raitistua samalla kaavalla. Ammattilaiset tekee hoitosuunnitelman, mun ei tarvitse muuta kuin istua kyydissä. Vuoden päästä taputan itseäni selkään ja kehun kovaksi jätkäksi.Jos tämä ei onnistu, niin sitten on vissiin annettava periksi.