Aikaa on. Eikä ole.

Hei Solmukohta!

Ehkäpä se oli tarkoitus, että sait ennen rakkaan ihmisen kuolemaa kokea hänen kanssaan niitä hyviä hetkiä, että jäisi kauniimmat muistot jäljelle?
Tiedä näitä , mutta niin minä uskon. Voimia sinulle!

Se voi olla. Ainakin se on kaunis ajatus ja tavallaan pitää paikkansakin.
Hyvät muistot päällimmäisinä. Vanhat sodat sodittu ajallaan, ei muistella niitä, muistellaan hyviä.

Olen kiitollinen niistä hyvistä.
Ei ne vuodet hukkaan menneet. Opin paljon itsestäni, toisista, elämästä, sain roppakaupalla muistoja, ystäviä.
Ennen kaikkea sain tuntea miltä tuntuu olla korviamyöten rakastunut ja rakastettu, se on hieno tunne se, toivottavasti semmoinen hetki elämässä tulee vielä vastaan.

Pitkään aikaan en ole täällä vieraillut kirjoittamassa enkä lukemassa.
Syksy on ollut melkoista rimpuilua, hyviä hetkiä, huonoja hetkiä ja jotain siltä väliltä.
Kysymyksiä ilman vastauksia ja vastauksia ilman kysymyksiä.
Apua on haettu ja saatu ja saadaan jatkossakin.

Mä selviän, en ennalleni, mutta perkele selviän.

Elämä on hyvää nyt.
Uusi terve parisuhde, uusi työ, uusi elämä.

Eletty elämä on elettyä, opettavaista, täynnä iloa ja surua.
Matkassa aina, muistoissa, kuitenkin takana, historiaa.

Tässä hetkessä, tulevaisuus on edessä valoisana.
Onni on täällä nyt. Onnellisuus, aiemmin niin kaukainen, nyt todellisuutta.

Voi kun ihana kuulla, Solmukohta, että elämäsi on nyt mallillaan!

Kiitos, kun kerroit sen, tällaiset iloiset uutiset tuovat lohtua muillekin!

Onnea ja iloa, satatuhatta kiloa :wink:

toivoo Rinalda

Kiitos Rinalda. :slight_smile:

Kuukausiin en ole täällä käynyt, mutta jostain tuli halu käydä katsomassa kuulumisesi ja itseasiassa kirjoituksesti tulevaisuudesta ja historiasta aktivoi minut kirjoittamaan. Se osui ja upposi, on mennyttä ja on tulevaa, mennyttä ei voi muuttaa, mutta tulevaisuudelle on jotain tehtävissä.

Menneestä voi ottaa opiksi, mutta siihen ei kannata jumittaa.
Itselläni kokemukset vaikutti yllätyksekseni toisin kun pelkäsin. Luulin etten halua enkä pysty enää ihastumaan, rakastumaan, elämään hetkessä. Jostain syystä se on helpompaa nykyisin, aiemmin olen elänyt käsijarru enemmän ja vähemmän päällä. Nyt tuntuu, että käsijarrusta on vaijeri katkennut ja hyvä niin.

Toivon kaikille onnea ja iloa elämään, joskus se tulee liian kovan kautta, mutta toivottavasti tulee edes sitten.