^ Moi, legion
.
Kyllä ahdistus ja masennus voivat aivan hyvin aiheuttaa mitä kummallisimpia fyysisiäkin oireita. Jos sut on vielä useamman kerran tutkittu perusteellisesti lääkärien toimesta, eikä mitään elimellistä vikaa ole löytynyt, niin eiköhän nuo oireet voi silloin pistää ahdistuneisuuden piikkiin. Eivät lääkäritkään toki välttämättä kaikkea huomaa/tutki, ts. mitään jumalia he eivät ole, joiden sanaan voisi luottaa, kuin vuoreen, mutta ymmärrän kyllä, jollet jaksa enää ravata uusissa tutkimuksissa, ja mikäli tuo Xanor on tosiaan sinua jeesannut, niin sekin viittaisi jonkinlaiseen ahdistuneisuushäiriöön. Tosin sekin on mahdollista, että Xanor peittäisi joitakin oireita
.
Et kertonut tuossa postauksessasi(tai sitten mä luin taas turhan hätäisesti
), onko sulla taustalla päihteiden käyttöä ja jos on niin millaista/minkätasoista. Kaikenlainen päihteilykin aiheuttaa tuollaista oirehdintaa, joskus jopa hyvinkin pitkään käytön lopettamisen jälkeen. Mulla itselläni on aika paljon samantyyppisiä oireita, kuin sulla, joskus voimakkaampina ja väliin taas lievempinä, mutta mulla on myös melko pitkä päihdetausta takanani, sekä edelleen jatkuvaa päihteiden käyttöä, joten osan noista mun oireistani voi pistää sen piikkiin. Tosin mulla on ollut tuollaista oirehdintaa jo aivan pikkutytöstä lähtien, eli ennen kuin olin ehtinyt vielä kertaakaan päihdyttää itseäni millään, joten eivät ne päihteetkään kaikkea selitä, munkaan kohdallani. Päihteily on mulla pitkälti seurausta jo lapsuudesta saakka jatkuneista MT-ongelmista, joihin en ole, lukuisista yrityksistä huolimatta onnistunut saamaan mitään oikeasti hyvää apua, joten päihteet käykööt lääkkeistä, vaikka ne sitten toisaalta pahentavat ongelmiani
.
Entäs Aspergerin syndrooma tai vaikka ADHD? Onko niitä suljettu pois kohdallasi? Nekin saattaisivat aiheuttaa tuonkaltaista oirehdintaa
.
Mitä tulee tuohon lääkeriippuvuuspelkoosi, niin kyllä, valitettavasti, jo tuollaisilla käyttömäärillä on mahdollista kehittää itselleen lievä benzoriippuvuus, mutta älä silti sen pelossa jätä lääkkeitäsi ottamatta, mikäli ne todella auttavat sinua. Tärkeintä on, että pysyt juuri tuollaisissa maltillisissa määrissä lääkkeidesi kanssa, etkä vain ala nappailemaan ylimääräisiä heti, jos on vähänkin huonompi päivä, etkä lähde hakemaan mitään “oloja” lääkkeistäsi, vaan käytät ne ainoastaan välttämättöminä lääkkeinä. Xanor saattaa kyllä olla hyvin petollinen benzo, koska se on lyhytvaikutteinen ja näin ollen toleranssi siihen kasvaa herkästi ja se kääntyy itseään vastaan. Sulla tosin on tuo depot-versio Xanorista, joten sen uskoisi jonkin verran suojaavan tuolta tolejen nousulta
. Mikäli sulla kuitenkin alkaa ilmetä tarvetta napsia aina vain enemmän niitä nappejasi, niin sun kannattaa ehdottaa lääkärille, että vaihtaisi lääkkeesi johonkin pitkävaikutteisempaan benzoon(esim. Rivatril), joka pitäisi elimistön benzopitoisuudet tasaisempina ja näin ollen riski siihen, että lääke kääntyy itseään vastaan pienenisi.
Paljon tsemppiä sulle
.
Juu, ja terapiaa kannattaa ehdottomasti harkita
. Mua itseäni on terapia auttanut melko paljonkin nyt, kun olen viimein onnistunut löytämään hyvän terapeutin
. Terapian toimivuus tosin edellyttää sitä, että sun ja terapeuttisi kemiat natsaavat hyvin yhteen ja toki sitä, että terapeutti on perehtynyt hoitamaan juuri sen tyyppisiä ongelmia, jotka sua vaivaavat.