Nukuin melkein koko vapaapäivän.
Sain sentään pari hoitamatonta juttua hoidetuksi…
sama juttu paitsi jäi ne jutut hoitamatta. ![]()
.
Vauhtiin hurahtaminen. Ei kuitenkaan liian pelottavalla tavalla.
joo nähää
Se että meni 200euroa baariin nyt ollaan rahattomia ja viikonloppu edessä :mrgreen:
pitäs ke. asti kitua ilman sentin senttiä . ruoat lopus,lääkkeet lopus.
no laihtuupahan ainakin
![]()
![]()
Piri loppuu josai vaihees :E
Aika pianki, ja viel pitäs vaik mitä keretä tekee :E
Tuli toissa iltana repsahdus. Se toi mukanaan kovat morkkikset, mutta ei ylitsepääsemättömät.
Kiitos siitä ihmisille jotka mua tukee ja kenelle voi avautua. Toisaalta morkkikset oli vaan ihan terveen ihmisen reagointia siihen, että nyt on tullut mokattua, ja eteen päin on mentävä.
Olihan mulla yli kolmen viikon tauko, mutta nyt se tauko jatkukoon.
Päivä kerrallaan niinku kaikki muutki.
^Toi on oikee asenne! Aina voi jatkaa, vaik vähän mokaakin. Luovuttaminen olis se pahin mahdollinen teko.
^jep, vedin vielä överiks ja tuli huono olo, tosi ahistava. sitä ku muistelen ni ei tee mieli polttaa yhtään.
vieläkin pienet morkkikset, tosin nollasin eilen sitten aivoni kaljalla, kun oli tosiaan huono olo. sietämätön. tuns olosa herätessä jotenki heikoks, et: taasko mä sorruin. enkä saanu edes hyviä oloja ![]()
no vittuako sitä valittaa, sitä saa mitä tilaa. mut ei enää.
Päihtettömyys
ja helvetin raskas duuni pläähh, pitäiskö hakee vaa sosiaalitukee
Tällä hetkellä ahdistaa raha-asiat kun ei ole tuloja ja vuokra maksamatta samoin muut laskut + velat, pitäis alottaa taas oikeesti elämä tän kuun lopus eli yritän mennä takasi lukioon. Huomenna pitäis pystyy menee kyttälaitokselle, koululle, kelalle ja viel lääkäriin hakee lisää pameja. Kaiken hyvän lisäksi mun olis pakko lähtee käymän yksin kaupassa enkä mä pysty viemään yksin edes roskia tohon pihalle kun ahdistaa niin pirusti ja exä selittää mulle taas miten onnellinen se on ku se on niin täydellisen ihastunu ja itellä viel tunteita tota exää kohtaan. Nyt subua helpottamaan oloa ja vaikutusten alkaessa sängylle fiilistelee.
Silmä tulehus vituttaa lähinnä ![]()
Se että pitää olla selvinpäin.
Hei
Minua ahdistaa se että kuolen joskus. En haluaisi ajatella sitä. Pelkään sitä että kuolen johonkin kamalaan tautiin jossa riudun luurangoksi ja suupielistä valuu kuolaa. Tai velliä. Tai vaikka kuolisin kuinka, se pelottaa tai tuntuu ahdistavalta.
Ahdistaa myös se, että kuoltua ruumis avataan. En haluaisi että avataan. Tai että haudataan. Tuntuu pahalta ajatukselta että ruumis jota on elämänsä aikana pukenut ettei se palelisi, pessyt että ei haisisi ja ommellut haavat, nyt sitten laitetaan maahan mätänemään. Ajattelen sitä kuinka madot syö ja miltä sitten näytän. Haju on kaamea. Olisi mukavempi kuola siten että tussahtaisi vain yhtäkkiä ja häviäisi olemattomiin. Haihtuisi olemattomiin vain. Tussh.
T:Tulkku
Hei
Missä minä saisin lainata sellaista opusta? Kirjastostako? Millä nimellä? Onko se paksu? En jaksa paksuja kirjoja.
Sekin vaivaa, miksi toiset sitten jäävät kummittelemaan. Muut menevät minne menevät. Nyt jonakin päivänä aina kerran viikossa tulee ohjelma jossa on kummitustaloja ja niissä tutkijoita. Katsoin viimeksi ja oli aika jännittävä. Vedet valui minulla silmistä. Minulla niin on aina kun jännitän sentyyppisiä asioita.
Hyvää yötä vaan nyt. T:Tulkku
^^^ Mä oon tehnyt elinsiirtotestamentin, koska tiedän miten moni odottaa kituvana terveitä elimiä joita ei vaan ole saatavilla. Mä en niitä tarvii kuoleman jälkeen, ja mulle tuottaa iloa ajatella, että sitten aikoinaan voin pelastaa monen ihmisen elämän käyttökelpoisilla elimilläni.
Ärsyttää vaan tuo sana elinsiirto_testamentti_, se kuulostaa niin juhlalliselta. Kysehän on vaan pikku kortista, jossa lukee elinsiirtokortti ja siihen laitetaan oma allekirjoitus ja pidetään aina mukana lompsassa. Simple as that.