2C-I

Vai sellaista mieltä.

En muista annosta, mutta samasta ovat jotkut trippailleetkin ja itse otin vielä mao-estäjiä samalla. Muutama henkilö on kyllä jakanut saman kokemuksen kuin minä, kyse on siis yksinkertaisesti yksilökohtaisesta vaihtelusta. Sitä ilmenee joidenkin aineiden kanssa paljonkin.

Tuskin siitä harmistua kannattaa kun ottaa huomioon kuinka vahvoja kokemuksia voin kuitenkin saada muilla aineilla :slight_smile:

Mahtavaa

tuossa lueskeltuani en ainakaan löytänyt tähän vastausta: onko kellään kokemusta yliannostuksista, ja millaisia seuraukset ovat? itse vasta tutustuin kyseiseen kaveriin ja ei kuitenkaan kokemuksien perusteella ihan helposti ylimene…

kokemuksista tietoa haluaville, ensimmäisellä kerralla sain kaverilta sopivasti ja noin puolen tunnin jälkeen hyppäsin "punaiselle"nurmikolle, sen jälkeen alkoi kauheet vainot ja päässä pyöri mitä kummallisempia ajatuksia, siitä noin kaksi tuntia omalla mielikuvituksella pystyi jatkamaan trippiä vaikka kuinka pitkälle…
toisella kerralla olo oli paljon rauhallisempi, vähän sama kun olisi polttanut huonoa kukkaa, eikä tullut minkäänlaista trippiä, johtui ehkä myös osittain siitä että otin monena pienenä annoksena…

Mitä se bodyload oikeastaan on? ja mitä noi 2C- hommat on ?

Noniin laitetaas tänne hiukan infoo tosta 2c-E:stä, sitä tyhmänä jonkun verran kiskonu.
Kaikki jutut on sitte henk. koht. kannalta, joten ei kannata turhan vakavasti ottaa.

Ite ekoja kertoja kokeilin nokittamalla, aineesta en tosiaan sillon tiennyt mitään. Aluks 10mg ja siitä ylöspäin melkee 20mg. Itse aineena en oikeastaan edes nauttinut koko 2c-E:stä. Nokituksen jälkeen sattui aivan järkyttävästi, kunnon pirikin tuntuu puuterilta tähän verrattuna. Ainakin omassa turvassani. Kuitenkin, noin 10-15min nokituksen jälkeen katoaa ihan kokonaan todellisuuden taju. On pää aivan mettässä. Paikat sattuu ja jotenki on perhanan painostava olo. Mikään asento ei omallatavalla oo hyvä ja kokoaja yrittää ymmärtää mitä tapahtuu. Pintavisuaaleja on melko hyvin, mutta ei mitään erityistä. Hiuka jos itse sauhua poltan siihen ni alkaa korvis kuuluu ihme asioi ja hiuka visuaalit vahvistuu. Ei kuitenkaan mitään suurta. Enemmän itelläni puski kokoaja pintaan paska olo, kuin sellainen josta olisi voinut nauttia. Pari kaveriani tosin rakastaa kyseistä ainetta, toimii eritavalla tietty eri ihmisillä.

Suun kautta olen kerran ottanut 50mg. Se alko olemaan jo liian sekavaa, kaikki tavarat sulavat yhteen ja menevät aivan väärinpäin. Kaverin sanojen mukaan LSD on melko erinlainen. Ei ole kuullema niin sekava olo kuin 2c-E:ssä, ken tietää. Maha tuli aivan jumalattoman kipeeks ja meni aivan sekaisin. Muutenkin paikat sattuu ja itselläni oli todella ahdistava olo.

Päätellä omien kokemuksieni jälkeen voi, ettei tämä aine välttämättä sovi ihmisille. Liian sekavaa, painostavaa ja bodyload. Joku muuten kysyi mikä on bodyload. Bodyloadilla yleensä tarkotetaan, että jokin aine laittaa kaikki paikat lukkoon tai kipeäksi. Ite en lähde enään ton kanssa säätää. Suosittelen jättämään tutkarit ainakin vielä rauhaan, tosin there is no easy way to the paradise :slight_smile: Jokainen toimii omien päätösten mukaan. Ja niin tosiaan, kemikaalistahan ei tiedetä vielä mitään! Joten ollaanhan varovaisia.