2C-I

Oleilen maassa, jossa 2C-I on edelleen laillista (en tiedä, onko Suomessa enää?) Testasin tuota substanssia eilen ja päätin jakaa tästä kertynyttä vähäistä viisautta muillekin.
2C-I on melko tiheää matskua; ottamani 16.5 milligramman annos näytti täysin mitättömältä. Milligrammavaaka on välttämätön, jos ei halua ottaa pahasti “sinnepäin” olevaa annosta ja kärsiä mahdollisia epämiellyttäviä seurauksia.
Vaikutukset ovat yksilöllisiä, mutta sanottakoon sen verran, että 2C-I on ainakin tuolla annoksella (potentiaalisesti) täysiverinen psykedeeli. Jutut siitä “helppona biletyshuumeena” voivat mielestäni johtaa harhaan. Empatogeenisiä/sosiaalisia vaikutuksia aineella kyllä on, ja 2C-I ei ole ihan niin “pushy” kuin LSD, mutta piikki oli erittäin intensiivinen. Mitään kovin rankkaa stimulaatiota en havainnut, jonkunasteinen tarve liikkua oli kyllä välillä havaittavissa. Vaikutus on selvästi pitkäkestoisempi kuin 2C-B:llä, mutta luonnollisesti lyhyempi kuin hapolla. 8 tunnin jälkeen olin aika lailla back to baseline. “Body loadia” ei ainakaan tällä kerralla ollut juuri ollenkaan, minimaalista päänsärkyä joka saattoi johtua jostain muustakin.

Kuten aina: trippailkaa harkiten ja turvallisesti…

Hmm… oma kokemukseni oli miltei päinvastainen tuohon. Stimulaatio oli kova mutta kohdallaan → tanssiminen uima-altaassa oli ihanaaaaa, bodyload oli keskitasoa ja nautinnollinen, mutta psykedeliaa ei ollut lainkaan. Ei visuaaleja mainittavasti, ja mieli pysyi selkeänä koko illan. Annos oli 25mg.

Sanokaamme, että pidin kovasti.

Kuinka hyvin tuo muuten säilyy? Yleissivistyksessäni on 2C-I:n kokoinen aukko ja ajattelin kokeilla, mutta tuo on nyt lojunut tuossa huoneenlämmössä (hyvin pakattuna) jo lähes puoli vuotta.

Säilyvyydestä oli juttua Bluelightissa (www.bluelight.nu, threadit löytyvät varmaan hakusanoilla “2C-I stability”, “phenethylamine stability”, tms.) Lopputulos oli se että 2C-I (kuten myös muut 2C-sarjan kemikaalit) säilyvät hyvin. Luultavasti aineesi on siis priimakunnossa. Perinteinen ohjehan on kyllä säilyttää kemikaalit viileässä ja pimeässä paikassa.

Mi-tääh? Puoli vuotta? Ooksä niinku hullu tai jotain? Täysin järjetöntä käytöstä. Ei huumeita saa varastoida :sunglasses:

Olen itsekin aprikoinut, että liekköhän minun 2c-e:stäni enää mitään jäljellä, mutta ehkä se ei olekaan mennyttä kalua. Pari tuttua on mennyt tuosta sen verran kuutamolle, että en ole itse viittinyt tuota ihmisten seurassa ottaa, ja harvoin tulee oltua ihmisettömässä seurassa…

2C-E on kai aika voimakasta ja “vakavaa” shittiä, sitä ei kannattane ottaa huvittelutarkoituksiin. Olen harkinnut tuon kokeilemista, mutta itse ainakin aloittaisin pienellä annoksella. Alle 10 mg annoksilla on raportoitu voimakkaita kokemuksia ja 25 mg aiheutti Shulginille toksisen psykoosin :sunglasses:

Hmmm… 2C-e oli kyllä ehdottomasti psykempi kuosi kuin sen i-veli. 25mg sitäkin meni, ja suhteellisen kuutamolla kyllä olin. Unohdin miten ajatellaan, jopa… sitten katselin vain visuaaleja kun en osannut ajatella. Oli mainio ilta. Mutta olkaa tosiaan varovaisia sen kanssa, ei ole mikään mieto deeli.

Mä sain aikoinaan viimekesänä aika paskan olon aikaan yhdistelmällä ehkä 6 yksikköä alkoholia, epämääränen määrä BZP:tä ja 10mg 2-CI… :unamused:
Alkoholi saatto lieventää psykedeelisiä vaikutuksia mutta kyllä mä silti vähän sekasin olin. Päässä surisi semmosta häiriöjuttua vaan eikä mitään järkevää eikä saanu yöllä unta ja piti viel valvoo yö ja kahtena seuraavana päivänä oli jotenkin tosi poissaoleva olo. Onneks se siitä sitte palautu normaaliksi. Vai palautuko…?

öö… miks ees kerron… niinkun joku suunnittelis kokeilla kyseistä komboa… nojoo, ei kuitenkaan kannata :smiling_imp: :open_mouth:

I on E:tä miellyttävämpää useimpien mielestä, mutta minusta tryptamiinit pieksevät fenetyyliamiinit (meskaliini on asia erikseen). 4-HO-DiPT (20mg) oli minulle miellyttävä uusi tuttavuus tryptamiinien värikkäästä kirjosta. 2C-I, jota olen kokeillut annoksilla 5-50mg, on mielestäni isommilla annoksilla hivenen raskas kokemus fyysisesti ja henkinen puolikaan ei ole niin miellyttävä, vaikka hauskaa on kyllä ollut ja paljonkin.

Nii varmaan siksi kun tuota I mallia on enempi ihmiset käyttäneet. Onhan se E tripahtavampi, niinku Shulginkin asian ilmaisee.

4-HO-DiPT/4-AcO-DiPT on kyllä varsin pätevä psykedeeli. aineen huono puoli toisaalta on hyvin heikko säilyvyys.

Hämmästyttävää, joitain ei näytä yhtään kiinnostavan mitä vetää ja kuinka paljon. No, 100 mg:lla kokemus on varmaan ollut sen verran mielenkiintoinen, että seuraavalla kerralla voi kiinnostaa.

Jaahas sivut on uusittu, diilerien myyntipuheet on edelleenkin sallittu. Amerikassa on jälleen kehitetty uusi aine ikiteinien kuupan sekoittamiseen ja mainokset löytyy Saunasta.

Hävetkää ylläpitäjät.
7,62

Pystytkö yhtään verbaalisesti luonnehtimaan, miksi pidät enemmän tryptamiineista? Itse en ole niitä testaillut, ehkä sekin täytyy ottaa projektiksi.

Ei pitäisi vastata tällaiseen trollailuun, mutta oman postaukseni motivaatio oli jakaa tietoa. Ehkä se auttaa omalta pieneltä osaltaan vähentämään näitä “otin 100 mg tuntematonta kemikaalia ja jouduin lataamoon” -kokemuksia. En ole hehkuttanut enkä mainostanut mitään.

Quote a’la Säännöt:
“Saunassa on sallittua kaikki päihteisiin ja riippuvuuksiin liittyvä mielipiteenvaihto, käytöstä aiheutuvien haittojen vähentämiseen liittyvä keskustelu sekä neuvojen hakeminen itselle tai muille (katso myös FAQ ja Tietopankki).”.

Opettele itse säännöt ennenkuin alat tuomitsemaan muita keskustelijoita tai ylläpitoa. :unamused:

Jaahas, sivut on uusittu, paskanjauhanta on edelleenkin sallittu. Vanha kunnon pyssymies palaa kuvioihin.

And this is what they call a “psykedeelinen luonnonvalinta” :smiling_imp: