[Poistettu asiatonta. -Päihdelinkin toimitus]
Miten olen toteuttanut 12. askeletta…joo paljonkin olen yrittänyt, käynyt tuntien pituisia puheluita raittiutta yrittävien (naisten) kanssa, puhunut palavereissa toivoen että jollekin ois apua, työssäni… niinpä vaan on käynyt, etten ole ketään onnistunut raitistamaan. On tämä vaan niin p…a sairaus.
Miksi täällä riidellään niin paljon ? Mihin ne 11. edeltävää askelta on kadonneet mielestä?
Sitä mäkin joskus ihmettelen.
Kerrotko mikä on bannistapalannut
. Olen niin tyhmä, etten tajunnut
Joo, väitellähän voi asioista, mutta kun tuo oikeassaolemisen ja oman mielipiteen julkituomisen tarve on niin herkässä ainakin minulla (kuten nytkin näyttää olevan), niin kuulostaa että aletaan tutkia 12. askeleen metodia ja unohdetaan, ketä varten tämä askel on. Keep it simple
Ketä tässä nyt niin täydellinen on, että voisi toteuttaa 12 askelta jokaisessa toimessaan, mutta hyvä kun edes yrittää.
tarkoitan oikeasti, etten tajua tuota termiä, olen niin uusi tällä sivustolla. Mutta ei nyt enää huvitakaan tietää . Hyvää illanjatkoa kaikille.
Minäkin olen ottanut sen 12 askeleen, mutta siitä on niin kauan sitten, etten enää sitä muista. Tais tulla jo ekana päivänä kun opin kävelemään pikkupoikana muutaman vuoden iässä… Nyt olen kerinnyt ottaa jo niin maan perskulan monta askelta tähän päivään mennessä, että on laskut mennyt jo aikapäivää sitten sekaisin, enkä mä nyt niitä tosissani ole laskenutkaan. Tänäänkin on vielä monenmonta askelta ottamatta ja te jäätte nalakkiin just tuohon yhteen ja ainoaan askeleeseen.
Saa nähdä tuleeko tästä viestistä Banaani, mutta ei sekään mitään haittaa. Askeleet jatkuu silti.