12. askel

[Poistettu asiatonta. -Päihdelinkin toimitus]

Toivoisin vastaajien kirjoittavan omista kokemuksistaan. Ilmeisesti se on tämän palstan “raittiilta” porukalta liikaa pyydetty? :slight_smile:

Minkäs sitä itselleen voi… ‘alatyylinen’ is my middle name :slight_smile: ‘Saamari’ oli itse asiassa mieleentulevista ilmaisuista ihan viimeisiä, mutta säästin herkät silmänne niiltä muilta…

On. Kerro omista kokemuksista, please.

Kyllä täällä on keskusteltu paljonkin omista kokemuksista (suhteellisen laaja käsite btw). Mutta ‘en mä ole mikään jukeboksi’ kuten Juice sanoi :slight_smile:
Omien kokemusten kertominen edellyttää luottamusta ja halu omien kokemusten jakamiseen syntyy vain sitä kautta.

PS. Soittakaa Paranoid!:slight_smile:

Minkä tähden sitten pitää kirjoittaa mitään ketjuun jossa kysytään omia kokemuksia? Ihanko kiusan takia?

Ei soiteta paranoidia… kerran vitsailin kyl keikalla että heippa me ollaa bläk sabat ja eka piisi on paranoid… ja sit soitettiiki vaa joku oma piisi :smiley:

Sun kanssa Cricket pitää olla koko ajan tarkkana. Ihan omasta kokemuksesta olen aika varma, että tällä jukeboxi-jutulla viittaat nöyryyteen. Jos juovalle alkoholistille sanoo, ettet pääse perse edellä puuhun, niin hetihän se sinne kiipeää. Raitistuneet kiertelee lähimetsissä ja katselee puista pää alaspäin roikkuvia juoppoja. :laughing: Siitäköhän se tuli se lepakkoluola nimityskin. :confused:

Ihan oikeassa elämässä juova alkoholisti yleensä välttelee kontaktia muihin kuin yhä juoviin. Raitistuneet ei ole aina paljon onnellisemmassa asemassa, jos kohtalona on pelkkä kuivuus.

Kuivana olemisesta kai on puhuttukin. :slight_smile: