10v raittiuden jälkeen lähtökuopissa

Kiitos @Elea tätä toivon minäkin.

1 tykkäys

Tässä elämäni rankimmassa paskamyrskyssä tulee tänään täyteen 6kk loppuelämän raittiutta. Voiko jopa sanoa että olo on henkisesti niin alhaalla etten jaksa paljoa edes ajatella juomista. Aika menee tappaessa tunteita ihmiseen jota edelleen rakastan. Erolle en mahda mitään se tulee kyllä jossain kohtaa viralliseksi.
Keskityn henkiseen hyvinvointiin mutta on se vain vaikeaa. Kotona en oikein pysty olemaan kuin välttämättömimmät ajat. Eli nukkuminen. Sekin on katkonaista. Kroppa on niin jännittynyt että vapisen ennenkuin nukahdan ja säpsin hereille säikähdykseen että kamala painajainen eikun olikin totta.
Saan apua ystäviltä jotka ovat osoittautuneet todella tärkeiksi enkeleiksi.
Jaksan joka ilta ajatella että huomenna on jo paremmin. Että kaikki vielä järjestyy. Tästä suosta tarvotaan yli ilman alkoholia.

6 tykkäystä

Tämän laulun myötä kaikille kanssakulkijoille toivotan päättäväisyyttä olla juomatta tänään ja tässä hetkessä.

4 tykkäystä

Onnea kuudesta kuukaudesta❣️ Hieno saavutus. Ja voimia hankalaan elämänvaiheeseen. Hyvä, että saat apua ystäviltäsi. Ehkäpä täältä Plinkistäkin.

2 tykkäystä

Kiitos @Lintuanna puolivuotta on saavutus ja ilman tätä paikkaa sitä ei olisi. En ole unohtanut teitä missään kohtaa. Sellanen turvaverkko kun putoaa.

4 tykkäystä

Onnea 6 kuukauden raittiudesta! :rose:

Kuulostat hienon päättäväiseltä tuossa raskaassa ja stressaavassa tilanteessa. Pidän peukkua, että sinulle löytyy pian kiva oma koti, jossa voit jatkaa toipumista erosta ja löytää omannäköisen elämän raittiina.

3 tykkäystä

Paljon Onnea @Utu puolen vuoden raittiudesta :+1:t2::blush:
Voimia ja jaksamista haastavan tilanteen ylitse :heavy_heart_exclamation:

1 tykkäys

Onnea Utu 6kk raittiudesta! Perässä tullaan, tosin tuhon on vielä matkaa mulla. Onneksi sinulla on ystäviä, joiden kanssa jakaa asioita! Tsemppiä vaikeaan elämänvaiheeseen!

2 tykkäystä

Kiitos sanoistanne @Metsanpoika @Chelidonium @metsänpeitto1 :heart:
Hengissä olen. Kävin tänään työpaikan kautta psykologilla ja varasin jo uuden ajan. Kyllä se vamasti auttaa vaikka uudestaan ja uudestaan puhutaan samoista asioista.
Ja tänään kaupassa ihan sujuvasti alkottomalle hyllylle nappaamaan inkiväärioluset.
Tämä voi tuntua helpolle jopa näyttää siltä mutta rinnakkaiselämässä joisin itseni tällähetkellä varmasti hengiltä. Vaikea selittää. Elän yhtä elämää kerrallaan mutta jos olisin antanut periksi niin asiat oisi toisin.
Elämä on valintoja. Näin sanoin puolisolleni tässä yksi päivä ja hän teki omansa. Mä teen myös omani ja mun valinta on elää.

6 tykkäystä

Osuva kuvaus “rinnakkaiselämä” . Mulla on silloin tällöin, henkisesti haastavalla hetkellä vähän samankaltainen fiilis. Tunnistan hyvin, että olen siinä hetkessä valinnan kanssa tienhaarassa: alkaa juomaan vai valita raitis polku. Olen onnistunut valitsemaan raittiin polun, mutta ‘näen’ että se toinenkin polku olisi ollut mahdollinen ja elokuvamaisesti filmi pyörii ja kertoo miten se juomarin polku olisi edennyt…tää on tätä hyvää mielikuvitusta… Raittiuden valinta näyttää (ulospäin) helpolta, mutta aivan yhtä helppoa olisi valita juominen.
Onnittelut alkoholittomien inkiväärioluiden valinnasta, tässä valintojen pirullisessa maailmassa :+1:t2:
Hyvää keskiviikkoa :sun_with_face::sunglasses::sunflower:

8 tykkäystä

Kyllä siinä on iso ero toipuvana alkoholistina ja juovana alkoholistina. Pysytään kuivilla!!

6 tykkäystä