Zyprexa

Zyprexa on varmasti tehokas lääke jos kärsii psykoosista, ja itse söisin sitä varmasti jos esim. äänet päässä pakottaisi esim. tappamaan itseni mikä on tyyppillistä skitsofreniassa. Mutta minkälaisia kokemuksia teillä on olantsapiniista esim. bentsorefloihin tai unettomuteen “off label” määrättynä?

Onko hyvä troppi?

olantsapiini on melko vaarallinen neurolepti, neuroleptit (tai antipsykoottiset lääkkeet) ovat yleensäkin vaarallisia. Neuroleptit eivät auta bentsodiatsepiinien vieroitusoireisiin, niihin suosittelen valerianaa. neuroleptejä on käytetty jonkin verran myös unilääkkeinä, auttavat kyllä saamaan unta.