Ja kannattaa muistaa että bentsotole vaikuttaa jossain määrin myös johdannaisten vaikutukseen.
Jotkut harvat saavat tsopiklonista paremmat olot kuin tsolpideemista
Ja kannattaa muistaa että bentsotole vaikuttaa jossain määrin myös johdannaisten vaikutukseen.
Jotkut harvat saavat tsopiklonista paremmat olot kuin tsolpideemista
Viime yöksi otin ihan nukahtamiseen sen 10mg tsolpparia. Jos vertaa aikoinani unettomuuteen käyttämääni Zopinoxiin, niin Somnor unetti monin verroin paremmin, ja vilkastutti unimaailmaa aika tavalla. Ja muutenkin herää virkeämpänä kuin bentso- tai tsopikloniunien jälkeen, ajatus jotenkin paljon kirkkaampi.
paska maistuu suussa kun tuo on imovanen 7.5mg halvempi versio.
Niistä tosiaan jää aika järkky mauku suuhun Muuten totesin ne liki toimiviksi, mutta tsolpideemi tuo unen vartissa, mitä olen huomannut. Vaikka pari kertaa viihdettäkin olen siitä ottanut irti
Tsopiklonin kanssa piti sen puoli tuntia tapella, ennenkuin alkoi voida edes harkita nukkumista.
mä totesin noi hyviks avuiks nukkumiseen. parit napit naamaan ja petiin. ei mitään ongelmaa. aamullakaan ei maistunu paska suussa. lääkkeet itessään ihan kamalan makusia. sit taas jos ei tajunnu mennä suoraan nukkumaan ni homma kävi tosi levottomaks. päässä pyöri kaikkie kummallista. kerran jopa luulin juuston olevan poliisiauto ja luulin saavani sakot siitä kun höyläsin itselleni siivuja leivän päälle. satuin silloin vielä olemaan vanhempieni luona. oli siinä äidille selitettävää seuraavana aamuna että mitä lääkkeitä mä syön ku oli joutunu taluttamaan sänkyyn samalla kun olin horissut olevani ozzy osbourne…
‘‘sä olit aivan pihalla! me jo säikähettiin että oot alkanu käyttämään huumeita!’’
juu olihan se aika mielenkiintoinen kokemus. ekan kerran ku otin ja en tietenkään tajunnut mennä suoraan nukkumaan. sitten tuli hassu olo ja painuin pehkuihin. muistan hämärästi sen että kuvittelin vaahteramäen eemelin nojailemassa seinääni ja nauravan minulle. huh, pelottavia juttuja.
kerran vedin zopparia 7.5 mig (luulisin) 30kpl parin tunnin sisään, syöden ja vetämällä nokkaan niin mulla oli joku kolme päivää se paska maku suussa, mitään ei voinu syödä ku kaikki maistu ihan vitun paskalle :mrgreen: banaani jogurtti oli ainut mikä meni jotenkin alas ja peitti maun…
Zopinox on kyllä ihan mun juttu. Vähemmällä tulee normaali olo, enemmällä menee sekasin ja krapulaa kestää. Tunteet heittelee kovasti, jos isoja annoksia ottaa, siis myöhemminkin. Varsinkin, kun tuo tunne-elämä on tasapainoton muutenkin.
Mut minkäs teet. Mä olen jotenkin tähän alistunut.
…
…
…
…
…
…
Mulla kyl lähtee vitutus ja ahdistus niillä. Siksi mulle niitä määrätäänkin, ei nukkumiseen vaan ahdistuskohtauksiin. Voimakkaisiin sellaisiin, hysteriaa, hyperventiloimista, viiltelyä, pyörtyilyä. Parilla napilla lähtee. Ja toimii viihteenäkin, sen kummemmin hehkuttamatta.
Itellä mennee aina ihan överiksi näitten kanssa Tarkotus ensin ottaa muutama ja ottaa rennosti, sitten herää aamulla ja menny kaikki mitä oli :S
…
Zopiklooni on siitä ikävä, kun se pitkässä käytössä heikentää muistia. Mut hei, sittenhän ei muista ikäviäkään asioita !