Zopinox

mikä se nyt olikaan ku alko paikat vääntyilee jos nokittaa? imovane,zopinox,stella,sonata??

.

Sonatasta en mee takuusee mut tsolpideemivalmisteet eli stilnoct, stella, somnor ja mitä noit ny onkaa on kyl suht hyviä hallusinogeeneja, varsinki rännitettynä kuha on tolet nollis, tosin vaikutusaika hihaan on n. 30 sec mut sen aikaa onki vitu hassu olo, syötynä futaa koko yön. Mut tosiaa saa olla kyl vitun alhaset tolet tai ei toimi, itelki tippunu tolet jotai 90% ja silti 130mg hihaa ja 50mg syötynä ei vaikuttanu mitenkää, paitsi humalaa tulin ko dokasin samalla.

Mulla ainakin tsaleploni (Sonata) oli unettomuuteen ihan yhtä tyhjän kanssa. Joko heräsin heti vaikutusajan jälkeen tai en ehtinyt edes nukahtaa, tuossa kun puoliintumisaika on muistaakseni sen 1,5 tuntia.

Kaksi Zopinoxia (15mg) sai sen sijaan aikaan jo pieniä halluja. Saa nähdä, onko Somnorista nyt apu uneen.

En tie johtuuks mun toleista vai onkoha sit nii et somnorit on paskoja, mut ne ei vaikuttanu ei sitte mitenkääpäi vaikka rätkin niit räpylää tolkuttomia määriä ja dokasin samal, ko sitä ennen olin joskus aiemmi vetäny stilkkareita ja stelloja ja ne kyl toimi.

.

Jännä. Oon ite kuullut, että somnor toimis stilkkareiden jälkeen parhaiten noista tsolppareista. No tänäänhän sen näkee.

en heitä hihaan ni ei kiinnosta mut. mut jos saan jostain zopinoxeja käsiini ni vois niit koittaa nokitella.

No siis toimii tsolpideemi nielastuna/nokitettunaki mut ÄLÄ JUMALAUTA NOKITA ZOPINOXEJA :angry: Tsopikloni nenään/hihaan :arrow_right: laatta lentää.

.

pkököklökm

.

kyl zolpideemi on osottautunu mulle parhaaks unen tuojaks, ja harvoin ku ottaa tai pitää hyvii taukoi ni ei tarvii ottaa mitää härkä annoksii ni nukkumatti tulee hyvi äkkii…mm.

Itse suosin Somnoreja nekkuun. Menee murskaksi paremmin kuin stilit, niistä jää aina niitä saatanan kuorenriepaleita jotka rikkoo limakalvot. Ovathan nuo hieman halvempiakin ja vaikutus IMO sama.

.

10mg Sonmor tyypatty. Aluksi yksi suuhun, puraisu ja nielaisu. 10 minuutin päästä murskaus ja kympin nokitus. Sitten kohta taa kymppi suuhun ja menoks. 10 minuuttia, nurskaus ja nokitus. Tämän jälkeen vielä kaki kymppistä heitin naamariin. Eli 60mg oli saldo.

Siinä välissä join kaksi olutta, joiden arvelin jotenkin buustivan oloja. Tuli vain semmoinne härö, väsynyt mutta touhukas olo, mistään varsinaisista halluista ei ollut tietoakaan. Jotain pientä tietysti: näppikseni näppälet sammaloituivtat, ja koneen alla oli jotain huoltomiehiäi
ä keskustelemassa. Meseikkuna oli kolmiulotteinen, ja ne matkustelivat kirjaimista tehdyillä laivoilla siellä. Näyttö vaikuttaa vähi�n käyrältä, ja teksti kampeaa ylöspäin kun kirjoittaa.

Motoriikka ei ole ihan kohillaan, mutta väsykin iskee kyllä. Kohta vois nukkua, ja alkaa huomenna ottaa noita siihen alkuoeräiseen tarkoitukseen, juuri ennen nukkumaanmenoa,

Jos diggaa rautapaskan mausta suussa ni nä on JUST sulle tehty <3

no hyi. en söis. hyi. pahoja…eikä auta mihinkään. joskus nuorempana muistan et noista tuli vähän pyörryttävä olo mut et miten ihmeessä unilääkkeeks määrätään sairasta.

.

nami nami herkutellaan :smiley: