Zopinox ja Stilnoct

Tuosta Stilnoctista tuli mieleen mielenkiintoinen episodi toissasyksyltä; Viikonloppuna tuli vedettyä melko överit ganjaa ämpäristä, ja seuraavalla viikolla vielä iski idealla: Tempaisempa, en muista oliko puolikas vai kokonainen, Stilnoct tai vastaava Somnor, tabletin ja vähän olutta päälle. No, sitten piti lähteä hakemaan kaverin kämpille jääneitä juomia, keskellä yötä, avaimet löytyi ja se jätkä oli ollut vähän paniikissa sängyssään kun kolusin eteistä siinä. Poistuin kyllä nopeasti :smiley: Sieltä sitten lähdin heittään jotain lenkkiä ja aivan kujalla, tietenkin, mm. joku puliukko piti saada kämpilleen kun oli unohtanut avaimet sisään. Kaveri asui samassa talossa eri rapussa niin kävin häneltä kysymässä että käykö sen avain siihen toiseen rappuun. Sen jälkeen muisti sitten katosi, olin ainakin soitellut/tekstannut toiselle kaverille ennen kuin pääsin himaan.

Tämä vähän herätti siihen tosiasiaan että jotain rajaa :smiley:

No varmasti!

Kävi muute to stilkkari kaa aivan sairaat hallut toissapäivänä.

Onko tähän jollain jotain selitystä:

Tsopklonia en ole ottanut yli puoleen vuoteen. Nyt sitten sain niitä ja otin ensin pari. Tunsin vain pientä humahdusta (ennen rakastin tsopiklonia ja käytänkin sitä vain viihdetarkoituksessa), mutta ei muuta. Lopulta se meni siihen, että söin about 15x7,5mg, eikä suuremmin vaikuttanut. Ennen olisin tuosta ollut jo ihan sekasin ja en muistaisi eilisestä mitään.

Olen miettinyt tällaisia vaihtoehtoja

• tsopikloni metaboloituu CYP 3A4 -entsyymin kautta, voiskohan joku ruoka tm. aktivoida sitä (tietääkseni greippimehu inhiboi, eli sitäkö ostamaan? :laughing:
  • toleranssista ei ole kiinni, paitsi voiko syntyä kestotoleranssi? (joskus söin noita hyvin railakkaasti)
  • mulla on myös xanor-kuuri päällä. peittääkö xanor tsopiklonin vaikutukset alleen. Pidän tätä aika todennäköisenä

Pettymys oli eilen suuri, koska olen imovane-fani ja ei pärähtynyt sitten yhtään :neutral_face:

teitkö mitää tyhmää ku käytit viihdetarkoituksessa? tai siis oletko tehnyt. itsellä meni muisti ja ties mitä nussittelin ympäri kaupunkia,se loppu siihe sit.tietääkseni xanor ei peitä,kuulemma. itse en ole kokeillut.
imovane-fani,ihana :stuck_out_tongue: =). musta aivan PERSEESTÄ KOKO IMOVANE. kiva jos joku saa siitä iloa ja toimii :astonished: :sunglasses: