Ystäväpiiriä etsien...

Eli juuri näin. Uudella paikkakunnalla ja mitä tässä lukenut ja tiedostanut jo vuosikaudet “oikeaoppisesta” päihteidenkäytön lopettamisesta, kuinka joku voi oikeasti kylmästi jättää ystävänsä, jotka ehkäpä myös tarvitsevat apua?? Ehkäpä jonain päivänä avun tarve tulee itselle, kenen puoleen kääntyä, näinpä.

Itse juuri haluan tutustua kohtalotovereihin, kukaan ei minua ymmärrä, lähipiirissäni ei ole kuin muutamia, jotka käyttävät alkoholia, eikä sekään ole heille ongelma. No, mikä on ongelma?

En mielellään lähde juuri nyt ryhmiin mukaan, vaan tarvitsen lähinnä ystävää, jonka kanssa näitä asioita voi puhua, muutamia ihmisiä osaksi elämääni. Tiedän, että myös minulla on arvokasta tietoa, joten ehkä voin auttaa myös sinua.

Hoitosuhde minulla on olemassa, mutta kuten arvelin, jokainen ihminen on erilainen ja jokaisella erilainen tausta. En voi kaikesta siellä puhua. Täällä missä asun, minulla ei ystäviä ole, vaikka olen sosiaalinen ja hyvä tyyppi.

Jotain vinkkejä edes, mitä voisin tehdä? Aika raskasta kantaa kaikki sisällä. Kun olis niin hienoa toteuttaa kaikkea mukavaakin jonkun kanssa. Edes hetkeks jotain muuta mietittävää, kuin se, että kuljenko koko loppuikäni a-klinikan leima otsassa.

Tiedän kyllä tunteen “kaveri hyvä”
itekin pitäs muuttaa kokonaan pois täältä mis asun,
johonkin muualle,
mut en uskalla…
vaikka ei mulla ole täällä oikeesti enään yhtään mitään,
paitsi porukat.

tiedän tunteen,
ku porukka juo viinaa ja jos ei ite haluu ja sit,
ku ne ei oikeestikaan tajuu sua/meitä niinku pätkääkään… :frowning:

se on hiton surullista,
mä en osaa auttaa,
ku itekin olen sellaisessa noidankehässä,
et voi v*ttu oikeesti!

mut tsemppii sulle! :exclamation:

Hankalaa varmaan jos asut pikkupaikkakunnalla… Täällä ei voi lähetellä yksityisviestejäkään… Eli en oikein osaa sanoa, miten kannattaisi toimia. Laittaa meilisi ja mistäpäin suunnilleen olet, ja toivoa, että joku ottaa yhteyttä?

Minulla on sama tilanne kun sinulla joten pistäppä tulemaan meiliä osoitteseen (jos tämä on sääntöjen vastaista niin neuvokaa minua niin voin muokata viestiäni) tonycn81@gmail.com

Kyllä, asun pikkupaikkakunnalla ja vasta reilut puoli vuotta. En tunne täältä juuri ketään. Olen katsonut a-klinikkasäätiön kautta ryhmiä, mutta kokoontumisia täällä ei ole lähimainkaan.

En tiedä, onko tämä vastoin forumin sääntöjä, mutta jos se on kiellettyä, että saisin jakaa ajatuksiani edes sähköpostin välityksellä jonkun kanssa, joka oikeasti voisi ymmärtää minua, niin pyydän anteeksi virhettä, jonka nyt teen.

Olisin enemmän kuin kiitollinen, jos voisin tutustua vaikka tätä kautta uusiin ihmisiin, jakaa asioita kirjoittamalla ja myös tavata mahdollisesti. Olisi suuri apu minulle, jos tuntisin ihmisiä, jotka tietäisivät erilaisista ryhmistä, jotka kokoontuvat ja voisin sellaisiin osallistua kauempaakin, jos olisi jo entuudestaan tuttu ihminen mukana. Näin en jaksaisi enää olla ja elää.

Kotoisin olen ns. lounais-hämeestä, en kylläkään tunne lähiympäristöäniäkään vielä lainkaan. Laittakaa ihmeessä meiliä, olisin todella kiitollinen!!

gabriel-era@outlook.com

Ota munhun yhteyttä e-mailiin:
azazel996@wippies.com
lisätään toisemme facebook kavereiks, ni voiaan jutella reaaliajassa…
Ota rohkeesti yhteyttä vaan,
ni kerron oikeen nimeni e-mailissa sulle, et saadaan kaveripyyntö laitettuu… :slight_smile:

Huom!

Nää tekstithäb näkyy Google-haussa joten myös sähköposti-osoitteetkin, joten
ainakin ennen suositeltiin mainos robottien takia kirjoittaan osoitteet “kryptisesti”
esim
välilyönneilä tms. ettei ko robotin saa osoitetta

matti . meikalainen ( ät) hotmail . com

Vois sopia tietyn ajankohdan että halukkaat laittas ja sitten pitää hetken esillä ja sitten poistaa?