Ystävä varasti lääkkeitäni

Kaveri oli kylässä ja istuttiin iltaa ja kaverin lähtiessä otin lääkkeeni ja samalla huomasin niitä puuttuvan.

Soitin hänelle ja myönsi lopulta asian ja ollut kuulemma sekaisin ja “vahingossa” vienyt niitä.:imp:

Kyse on pitkäaikaisesta hyvästä ystävästä. Vituttaa aika vahvasti. Kotirotat… :smiling_imp:

Onko ideoita rangaistukseksi? Jotain suht hyvän maun rajoissa? Miettinyt jo pistoolilla polveen ampumista.

No joo, ehkä hieman yliammuttua tämä pistoolilla polveen…

Tästä frendistä viimeiseksi uskosii tälläistä, se tässä onkin. Kai mielentila tällä rottailevalla kamulla on niin nistin moraali nykyään, tai hän oli psykoosissa, tai vastaavaa.

Vituttaa kuitenkin kotirotat suuresti.

Paras rangaistus on katkaista kaikki yhteydenpito tuollaiseen kaveriin. Jos tästä jotain ketjun aloittajan olisi syytä oppia, niin olla päästämättä nistejä kotiinsa.

Kyseessä ei ollut nisti, vaan hyvä kaveri kuten sanoin, jota tosin en kuukausiin ollut nähnyt. Ihmiset muuttuu ja ikävää, jos hyvät tyypit menee piloille kamasta.

Nistejä ei koskaan olla päästetty kotiin. Se on kyllä opittu ja järkikin sen sanoo.

Onpa sulla hyviä ystäviä.

Vahinkoja toki sattuu kaikille ja paremmissakin piireissä. Minulle kävi kerran sillä tavalla hullusti, että otin vahingossa kaverin hanskat, kun lähdin luotaan. Huomattuani tämän kömmähdykseni, palautin hanskat, kunhan seuraavan kerran tätä kaveria näin. Noin toimii TIETENKIN myös tämä hyvä ystäväsi, joka on täysin vahingossa lääkkeitäsi ottanut, eikä siinä sen kummempia rangaistusmenettelyjä tarvita :mrgreen: :wink: . Voi tosin olla, ettet välttämättä tahdo takaisin juuri niitä samoja lääkkeitä, koska ne on luultavasti, TÄYSIN VAHINGOSSA, jo kertaalleen vedetty kurkusta alas tahi tungettu johonkin muuhun rööriin :mrgreen: .

Joopa joo, hanki parempaa seuraa :unamused:

Niin no joo,onneksi hyvästä seurasta ei ole pulaa., se ei ole ongelma.

Kyllä mun porukoissa rotat saa väistämättä iskua ja sit jutellaan ennen kun jätetään oman onnensa nojaan…

Mutta toki tarviaisin niitä oikeita ystäviä… kukapa meistä ei.

Täytyy surullisena myöntää, että olen kerran tähän sortunut itse ja maksoin siitä kovan hinnan. Ystävän menetyksen. Tapahtui kauuuuan aikaa sitten, kun olin muutenkin ihan pöpi. Minulla ei tainnut olla vielä mitään rauhoittavia itselle määrättynä ja minua kiinnosti valtavasti Tenoxin vaikutus (tätä siis hänellä oli). Otin muistaakseni 2 taskuun. Jostain syystä ystävä kyllä huomasi kadotuksen, vaikka purkki oli täynnä, eikä ainakaan näkynyt vajetta. Ehkä se aavisti ja laski…
Asui jo silloin toisella puolella Suomea ja nähtiin kumminkin säännöllisesti mutta se jäi sitten siihen. Oma syy. Nykyään harvoin viestitellään ja nähdään ehkä kerran vuodessa kotikonnuilla.
Enää en tekisi mitään sellaista. Olisin varmasti itsekin todella suunniltani jos joku ottaisi minulta. Olen vaan todella huono pitämään vihaa, että se menisi varmaan viikossa ohi…

Jos joku “ystäväni/kaverini” varastaisi multa, niin pistäisin välit poikki ja varmasti ja lopullisesti. Onhan näitä joskus sattunutkin ja moiset tuttavuudet saivat kyllä mennä, enkä ole takaisin kaipaillut. Joskus nuorempana ja vihaisempana tuli vähän kostettuakin ihmisille, mistä en nyt tässä sen enempää puhu, kun eivätpä ne kivoja juttuja olleet, enkä sellaiseen enää ryhtyisi, vaikka hetkellisesti taatusti vituttaisikin niin, että kehittelisin ties mitä kaameita suunnitelmia päässäni :smiling_imp: . Nykyään olen kuitenkin niin kiltti, että ehkäpä ihan rikosilmoitus voisi olla varteenotettava vaihtoehto. Nuo nykyiset lääkkeeni kun ovat tyystin laillisiakin, niin ei tarvitse kuumotella, kun menee itkemään kytille, että se ja se varasti mun vaivalla kasvattamat hamppuni, joita olikin koko kasvihuoneellinen :laughing: .

Lääkkeet nyt ovat lääkkeitä ja tärkeitä lääkenarkille, koska vitun riippuvuus, mutta kyllä tuo varastaminen koskee ihan kaikkea omaisuuttani. Vaikka joku veisi multa vain pari euroa, joilla ei sinällään mitään järisyttävää merkitystä ole, niin pistäisin välit silti poikki, koska en voisi luottaa tuollaiseen ihmiseen. Periaate. Sitten, jos joku kaverini kärsisi ihan oikeasta kleptomaniasta, ja tarkoitan nyt ihan OIKEAA KLEPTOMANIAA, enkä mitään selittelyä, että oli kitkuissa aivan pakko tyhjentää kämppäsi, koska kleptomania :mrgreen: , niin luultavasti yrittäisin ymmärtää, kehottaisin hankkimaan apua, enkä tyystin katkoisi välejä, mutta en silti taatusti päästäisi tuollaista tapausta kotiini ja muutenkin seurassaan vahtisin haukkana omaisuuttani :confused: .

Mulle tuo varastaminen on kyllä myös kirosana, itselläni ei tulisi mieleenkään varastaa mitään joltain kaverilta. Multa on yksi kusipää kerran varastanut. Ei ole enää ongelma tuo ihminen. Eli kyllä se on kerrasta poikki munkin mielestä, jos varastaa kaverilta ja vieläpä tarvittavia lääkkeitä (sullahan oli kovat kivut) niin että itse jouduit kuseen. Se kaveri on mennyt jo pilalle, jos himot ovat niin kovat, ettei ystävilläkään enää ole väliä.

Kuten Winston mainitsi niin mulle se on myös luottamuskysymys. En voisi luottaa enää kyseiseen ihmiseen, enkä voi olla ystävä ihmisen kanssa johon en luota.

^^/^

Jep, eipä tohon paljon lisättävää. Luottamus on veks samantien. Iteltä ei oo mitään varastettu (ainakaan muistaakseni), paitsi kadulla ryöstetty kerran nuorena kloppina (no varastamista sekin, mutta vähän eri juttu kun nää kotirosvot).

Itse kyllä oon syyllistynyt moiseen (kanssa parikymppisenä subusekanistinä), tosin kohdistin sen lähinnä omaisiin/läheisiin, joka oli tavallaan vielä pahempi. Tosin ehkä hyvä niin, sieltä kuitenkin ymmärrystä löytyi, vaikka olin täysi mulkku enkä ajatellut muita, mutta kyllä iso MONEN vuoden työ tarvi tehdä, että pikkuhiljaa sai mitään luottamuksen rippeitä edes takasin, se oli raskasta niin itselle kun läheisille.

Nyt on ollut muutaman vuoden jo välit hyvässä kunnossa, parhaat sitten lapsuuden ja kyllä halveksin entistä minääni edelleen mitä on tullut tehtyä, mutta liika vanhojen muistelu ei kyllä tosin auta mitään. Oon oppinut virheistäni ja se on varmaan tärkeintä. :unamused:

Kyllä mää menisin käymään, ja turhia nipottamatta, jos kerta kyseessä on oikeesti kaverisi, kattos kun kaveruus aineisiin menee monillla ohi siitä alkuperäisestä kaveruudesta ihmiseen.

Älä ammu ketään yhtään mihinkään, äläkä myöskään säre mitään. Luulisin, että kaveriasi hävettää myöskin jo ihan kohtuudella, jos kyse on jostain parista rivasta ja oikeasta kaverista, niin teet selväksi että toista kertaa ei tule.

Sitten jos niin kuitenkin valitettavasti sattuisi käymäänkin ni muuta ei voi tehdä ku välit poikki. Nimittäin ennen ku meet tekemään mitään auton tuulilasin särkemisiä sun muita ni oo kans varma, ettet saa sitte ite turpaasi.

Katsos tietyissä piireissä liikkuu ihmisiä joita kiinnostaa vain raha, ei moraalikysymykset.
Rahalla saa ja hevosella pamputtaa, eiku miten se meni … :stuck_out_tongue:

Ja suomen oikeuskäytäntö ei todellakaan suosi väkivallan, raiskauksien tms. uhreja. Suomessa kun polttaa yhden kirkon, ni saman tuomion saa kun raiskaa 3 ja tappaa 4 ihmistä, niin se vaan on.

En viitsi sanoa mitä tekisin, minimissään tulis verta nenästä. Eikä ikinä tulis sisään, niin eipä moikkailtaisi enään. Kertoisin kaikille kavereille mitä tuo luuseri voi tehdä.

heivaa vaan vjittuun tollaset, ei se sen kummempaa - eikä kannata omaa tilannettaan hankaloittaa non muuten.

Mä en ole varastamalla varastanut, mikä tarkoittaa tässä siis sitä, että olisin salaa hiippaillut kaapille viemään lääkkeitä tai väkivallalla uhaten ottanut ne, mutta olen kyllä kusettanut, valehdellut ja ties miten manipulointisyyllistänyt läheisiäni, jotta olen saanut heidät luovuttamaan “vapaaehtoisesti” mulle lääkkeitään. Liekö tuo yhtään sen parempi, ylpeä en ainakaan ole itsestäni ja tuollainen on TOIVOTTAVASTI taaksejäänyttä elämää :frowning: :unamused: . Eipä muhunkaan silloin liioin luotettu, enkä kyllä yhtään ihmettele. Nyt olen saanut luottamuksen takaisin ja välit ovat todella hyvät, vaikka aikansa siinä kesti, jos toki mua koskaan perheeni toimesta ei yksin jätettykään. Lääkkeitä kyllä piilotettiin varsin hyvin, jos olin jossakin lähettyvillä jne. Tiedä sitten, olisiko tilaisuus voinut tehdä musta varkaan silloin aikoinaan, eli jos olisin tiennyt missä lääkkeet ovat, en olisi saanut niitä puhumalla ja kiukuttelemalla itselleni ja olisi ollut pahatkin kitkut päällä, niin olisinko vain mennyt ja ottanut “omani” :confused: . No, onneksi ei tarvitse miettiä sitä.

Ja joo, aloittajalle(Jos asia nyt enää mielenpäällään lainkaan on) annan saman neuvon, kuin muutkin, että välit vain poikki ja se siitä. Herkästi kaivaa verta vain omasta nenästään, tavalla tahi toisella, jos kovinkin kummoisiin kostotoimenpiteisiin ryhtyy.

No joo mitään kummempia kosto toimenpiteitä ole tarvetta. Asiat on puhuttu asiallisesti ja olen saanut kyllä pyytämättä korvaukset henkisestä vitutuksesta :mrgreen:

Tämä kaveri saa todistella uudesti luottamuksensa porukoissa. Näin se menee.

Mulla tässä mitään hätää ole vaikka jotain kostoja tekisikin. Onhan se tietty mahdollista et jotkut voi flipata, niin et pommit alkaa räjähtelemään.

Kaikki selkeänä. Peace :laughing:

Ei tässä muuta, mutta nää kakskymppiset yrittää tommosillia “toimenpiteitä” tehdä tommosen “asiantilan” vallitessa ja sitten tapahtuu ylilyöntejä, ku yritetään “kohota asteikolla” ja näyttää “wanhan liiton tyypeille”, että kyllä asiat hoituu.

Sitä saa sitten miettiä että mitä vittua. joskus vuonna nakki jotain psykedeelejä otettiin ja mulla tais oll gammapullokin, ni ei se kyllä mieltä ylennä, jos joutuu esim sieniä syömään vaikka 60, kun toiset menee 20kpl:llä. ja kaveri sanoo kateellisen näkösenä et no sä ootki jo paljon kovemmalla levelillä. en tiedä, mitä ne levelit sitte oikeen on

level nro:

1 -kaupasta varastaminen 5+ v.
2 -eka tupakki 7+ v.
3 -ekät kiljukännit 10+ v.
4 -eka kilikalikeikka 12+
10- ekat kännit, jossa mukana urosruohoa 10+
18- Budia selvinpäin 12+
30- lastenkoti, ekat pirinokat otettuna, 14+
40- vankila, kokeiltuna i.v piriä ja subua18+
53- edelliset, vankila ei välttämätön, tutustuttu dm, gamma, rc:t, käyty piirillä 4vrk-lähetteellä, kasvatetaan.
60- edelliset, + omat kasvit, pientä pirin ja subun diilausta levelille 40, ostettu leveliltä 80. Kiinnostus douppiin kunnolla alkaa, riippuvuus betsoihin ja opiaatteihin on alkanut kehittyä, tulevaisuus lähes avoin.
65 riippuvuus opiaatteihin, luottamus säilynyt, rahaa kasveista + diilausta (Nämä rukoilee, et pilveä ei laillistettas)
-Sitten riippuu ihmisestä mihin suuntaan menee. Ojaan, Vankilaan, Hautaan, Häihin, lapsen kaste, tulot, eläke.
-Ihan mitä vaan voi tapahtua, mut yleisin lienee subu ja bentsot, ensin töissä, sit ei oo enää aikaa, tulot pienenee ja kytät vie kasvit, eka kunnon reflat → riippuvuutta ja ongelmia ei myönnetä, → 15opiaaatteja,varkauksia,kolareita, elimiä, → tajuaminen et on kusessa, veloissa, on putkitelkkari (jos on), vanha kännykkä, auto:mazda626vm88MYYTY"SUBUA, a-klinikka, pieni helpotus, pari vuotta prosesseja, Ilkka taipale, korvaushoito, bentsot, eläke. Leveli 100 on varattu noiden kakspyöräisten jengien pomoille.

Noita on niin monta ku ihmistäki ja valitettavan monelta lähtee het aluksi: omatunto, arvostus yhteiskunnassa, rahat -velka aletaan laskea ns kilotonneissa, terveys, moraali, maksa, munuaiset kädet, kunnioitus omaisuutta ja ns. materialisteja kohtaan, rehellisyys, kaveripiirien sekava blokkiutuminen, kaikki yrittää säätää kaikkien kanssa, että sais vedot, raha systeemiin tulee leveliltä 40+

mä varstin mummon lääkekaapista joskus pappavainaan 80-luvulla vanhaks menneitä diapameja ja ooppium pillereita. roskissa varmasti oisivat jos en ois pelastanu joten ei ollu keltää pois ja oli samalla kierrätystä

^ Nooh, eikös tuollaisen voi laskea vähän kuin perinnöksi :stuck_out_tongue: ? Toki perintöjäkään ei kait ihan omin lupineen saa mennä ottamaan ja jos oikein lain ja muidenkin taiteen sääntöjen mukaan hommat hoidettaisiin, pitäisi olla ihan testamenttikin tehtynä. Taitaapi kyllä olla niin, että lääkkeitä ei saa testamenttailla, vaikka vainajan vakaa tahto olisikin, että lääke X päätyy kuolemansa jälkeen tyypille Y :laughing: . Toisaalta ymmärrän hyvin, ettei omia reseptilääkkeitään saa luovutella muille, mutta onhan se sitten toisaalta taas pirunmoista tuhlaamista, jos jollakulla on jotakin lääkettä, jota ei itse enää lainkaan tarvitse, ja se pitää kiikuttaa lääkehävitykseen(Tarkoitan nyt sellaisia lääkkeitä, joissa on vielä hyvät päiväykset jäljellä), sen sijaan, että sen antaisi toiselle, joka sitä oikeasti tarvitsee, eli tällä toisella tyypillä on ihan todennetusti vaiva, johon ko. troppi tepsii ja on ollut siihen vieläpä laillinen respakin joskus, mutta se nyt sattuu syystä tahi toisesta olemaan tyhjillään. Tai sitten tältä kipeästi lääkkeitä(än) tarvitsevalta tyypiltä on vaikkapa joku perkeleen voro vohkinut kaikki varastot tyhjiksi :mrgreen: :laughing: .

tulipahan säästettyä yhteiskunnan masseja ku ei tarvinnu käydä lekurissa vähään aikaan. tein viel perus mokan ku aattelin et 20v vanhassa pillerissä tehot ois laskenu nii heitämpä puol levyä kerralla ja sehän kohahti kuuppaa ihan huolella ja tipahin :laughing: ne oopiumit oli reseptivapaata tavaraa, lämmöllä muistan kun olin ripuloinut koko päivän ja muistin tuon purkin 3 naamaan niin kutitti mukavasti 3 lisää nii paskanlento loppui ja hymy nousi korviin :smiley: … aloinkin miettiä että mitenköhän lainsäädäntö suhtautuu jos laittais osto ilmoituksen lehteen: ostetaan vanhoja opioidipitoisia käsikauppalääkkepakkauksia sisältöineen, nimittäin keräilyyn :bulb: