Yritys nro. 313

OLIN jo ulkona päivittäisellä kävelylläni ison joen rantaan ja takaisin. Ylipäätänsä ravaan päivittäin pidempiäkin lenkkejä - siis kävellen. Olen ollut aina sellasta liikkuvaista sorttia.
Mainitsit tilanteen ennakoinnin jottei joku asia yllätä ihan housut kintuissa. Mielestäni ihan hyvä. Kunhan ei sorru itselleni aikanaan (ja vieläkin liikaa) tuttuun ylivarmistamiseen ja kaikkien mahdollisten kamaluuksien etukäteismurehtimiseen. Kuvaamaasi ennakolta ododtettavissa olevaan liikkuvuuden rajoittuneisuuteen kannattaakin tehdä tarpeellisia toimenpiteitä.
Tällasia, taidanpa napata jonkun kirjan tai ristisanakon koska keli on niin surkea että luikahdan vasta myöhemmin taas kävelylle.
Hyvää sunnuntaita. :smiley:

Pitkästä aikaa päivittämään tilannetta. Lopettaminen ei sitten onnistunut, mutta muuten olen mennyt tämän vuoden jo oikeaan suuntaan, eli vähentänyt reilusti juomista ja muut nappulat jättänyt kokonaan. Miksi sitten nyt päätin kirjoittaa, niin nyt sitten pitäsi oikeasti yrittää lopettaa kokonaan. Uudessa parisuhteessa olisi sellainen tilanne, että juomista en voi jatkaa ja jo oma pääkin sen sanoo, että tätä ei ole varaa sössiä tai muuten ollaan lähtöpisteessä. Tänään teki tiukkaa olla ottamatta ja ihmeellisesti sitä yritti keksiä syitä miksi olisi pitänyt lähteä kaupasta keppanaa hakemaa. Viikon ollut nyt juomatta ja kohtuu helppoa ollu, kun on muuten tullut juotua ehkä kerran tai kaks viikkoon ja parin viikon taukojakin ollut. Aikaisemmin saatoin ryystää kuutena päivänä viikosta, vaikka töissä piti käydä. Muutenkin olen hakenut pienempiä määriä juotavaa ja kyllähän se vituttaa kun loppuvat “kesken” mutta siinähän olen kärvistellyt. Tänään oli kaunis päivä katsella syksyn väriloistoa ja tuntu mahtavalle tajuta se kauneus selvinpäin.