Ylläpito huomio. Voitteko bannata ton: Shownuorimies

Selvästi jonkun pelipaikan trolli. Poistakaa sen viestit ja bannatkaa.
Täällä on paljon ongelmapelaajia, joten mielestäni tämä sivusto on ihan väärä paikka “yllyttää” pelaamiseen.

search.php?author_id=32461&sr=posts

WSOP konjakkihöyryissä tai trolli, mutta samaa mieltä olen, että kaikki ne viestit, on hyvä poistaa.

Taitaa yks ja sama ihminen tehdä aina uuden nimimerkin ja sitten spämmätä tänne sopimatonta materiaalia.

Sais olla sama systeemi kuin Facebookissa että täällä vois ilmiantaa viestejä suoraan ylläpidolle.

Tätä palstaa voisi muutenkin kehittää. Tykkäystoiminto olisi hyvä saada viesteihin.
Olen huomannut sisäänkirjautuessa myös hyvin usein ongelmia. Sisäänkirjautuessa päätyy oman profiilin salasanan vahvistamiseen tai johku muuhun sellaseen lomakkeeseen, ja sieltäkään ei pääse sisään sitten heti.
Pienillä kehityksillä myös kirjoittelijat aktivoitusivat enemmän. Kaikenkaikkiaan tämä on hieno palsta saada vertaistukea.
Oikeasti peliongelmaista ymmärtää vain toinen peliongelmainen.

Tykkäystoiminto ei ole mun mielestä täällä tarpeellinen. Tästä oon samaa mieltö:

Koen itse että tykkäyksellä saisi monellekin osoitettua helposti sen että kommentin on lukenut kun välillä täällä jää vähän yksin huutelemaan juttujensa kanssa jos ei kellään ole juuri nyt muuta lisättävää. Tykkäys osoittaisi että luettu on ja samaa mleltä/tsemppiä/mitä ikinä. Joidenkin kohdalla vähentäisi ehkä kommentointia mutta en usko että hirveästi kokonaisuudessaan kuitenkaan vaan päinvastoin :slight_smile:

Hei “Jokuvaan”,

laittaisitko meille tarkemmat tiedot tästä teknisestä virheestä, joka sinulle tulee kirjautuessa. Yritetään korjata! Viestin voit laittaa kätevästi täältä: paihdelinkki.fi/fi/messages

Tykkäys-toimintoa kehitellään ja muitakin parannuksia. Kehitysehdotuksia voi laittaa meille mm. viestitoiminnan kautta.

Terkuin, Päihdelinkki

Ps. Sisääänkirjautuneena viestin voi ilmoittaa ylläpidolle painamalla viestin yläkulmassa olevaa varoituskolmiota.

Ps. Sisääänkirjautuneena viestin voi ilmoittaa ylläpidolle painamalla viestin yläkulmassa olevaa varoituskolmiota.

Minulla ei näy kolmio… Vain pieni nuoli, jolla pääsee sivun yläreunaan. Siis kirjautuneena.

Jaahas, näinhän se näköjään on… yritetään säätää! :smiley:

Tsempparitar, oon samaa mieltä noista tykkäystoiminnon hyvistä puolista. Jos tykkäystoiminto tänne tulee, oon itekki heti käyttämässä sitä. Monesti on tehnyt mieli reagoida viesteihin, mutta en ole jaksanut puhelimella alkaa naputtelemaan tekstiä.

Mää takerruin ajatuksissani vain tykkäystoiminnon negatiiviseen puoleen. Tämä keskustelupalsta kun on on vertaistukipalsta ja tykkäystoiminto mahdollistaa sen että täällä jää täysin huomiotta. Jos esim. ajatellaan ensikertalaista joka kirjoittaa ensimmäisen viestin tänne, hän odottaa saavansa vastauksen tai vähintään tykkäyksiä. Vastausta vaille jääminen vielä menettelee, mutta jos jää vielä ilman tykkäyksiä, ei hyvä ei.