Nimi ja koulutus. Oletteko päihdealan-ammattilaisia? Itse sanoitte että te haluatte osallistua enemmän plinkin jäsenten keskuuteen.
Esittele itsesi.
Nimi ja koulutus. Oletteko päihdealan-ammattilaisia? Itse sanoitte että te haluatte osallistua enemmän plinkin jäsenten keskuuteen.
Esittele itsesi.
Olen huomannut että ylläpito astuu kuvioihin vasta sitten kun joku uhkaa itsemurhalla ja sitten käsketään soittamaan hätäkeskukseen. Mielestäni ylläpidon modeihin olisi kiva tutustua paremmin.
Se on ehkä sittenkin parempi että ylläpito ei osallistu liikaa jäsenten keskuuteen. Monet herkät ihmiset pelkäävät auktoriteetti asemassa olevia henkilöitä. Pidetään silti kiinni tästä hätäkeskus säännöstä, eli soita heti 112 jos tuntuu siltä että olet suisidaalinen niin ne lähettää lääkäriambulanssin ja poliisin tarvittaessa kotiovelle.
Moi
Päihdelinkin tiimi koostuu pääasiallisesti sosiaalan koulutuksen saaneista ihmisistä. Tiimiimme kuuluu tällä hetkellä kaksi koordinaattoria, moderaattori, neuvontapalvelun vastaajia (tuntityössä) ja web-suunnittelija. Kesäksi saimme juuri tiimimme kaivatun lisän, eli viestintäsuunnittelijan - ottakaahan Plinkin somekanavat seurantaan (Facebook, Insta, Twitter)!
Päihdelinkin ylläpidon rooli on pysytellä taustalla ja huolehtia, että sivusto toimii. Keskustelualue on tarkoitettu vertaistuelle. Moderaattori valvoo keskustelua. Toki teemme jonkin verran palvelunohjausta ja joskus myös osallistumme keskusteluun, jotta kukaan ei jäisi yksin kirjoitustensa ja fiilistensä kanssa (jotkut alueet ovat surullisen hiljaisia nykyisellään Plinkissä).
Tämmöinen porukka täällä siis häärii. Mukavaa kesää kaikille!
Yst.terv. Plinkin tiimi/ylläpito/toimitus