Tietääkö kukaan millä rajoilla yliannostus menee esimerkiksi vaikka bentsojen kohdalla? tai mitä nyt itse tulee otettua eli zopiklonia ja rivatrilia.
ihan helvetin korkealla
sitten kun alat lappoa niitä nappeja kurkusta alas, niin se mössö tarttuu sun nieluun ja sitten tukehdut… se on todennäköisempää.
jos vetää vaikka 100x imovanea ja 100x 2 mg rivatrilia
niin oot kaks viikkoo kuosissa jos ei oo mainittavaa toleranssia noihin lääkkeisiin. ensin ehkä nukut sen 15 h ainakin ehkä jopa 48 h
Kantsii Speissi nyt olla hieman varovaisempi ton Zopparin kohdalla, mitä suosittelee. Minusta se on myrkyllisyysasteeltaan kovaa luokkaa. Suomessakin on monta Imovane kuolemaa todistettu. Jossain Kyttäruutu kertoo ohjelmassa joku äijä tappoi muijansa jollain 40-50 imolla.
Omakohtaisia kokemuksia, että 20 päivän aikana vetää verenpaineen jo todella alas.
Yhdyn tähän vaarallisuuteen… oon tuntenut niitä vaikutuksia seuraavana aamuna mitä siitä seuraa 13kpl annostuksella pienen etanoli huikan kera. Silmiä liikuttaa joku automaattinen systeemi yms… aivot ei ollu enää ohjaksissa kun puhuttiin perus elintoiminnoista mihin silmät melkein jopa kuuluu vaikkei kuulukkaan mut rankka ryyni se on jos niitä vahingossa oikeesti paljon syö. En uskaltais niitä lähtee syömään 10kpl enempää missää nimes vaikka olis xanoreihin semmonen 10mg ja pysyy hyvin pystyssä ja silmät auki tole.
Rivoja varmaa tarvii syödä pelkältään nolla tolella hyvin vaikee sanoo riippuu varmaa helveti henkilöstä veikkaisin et joku 20mg+++++++ vois olla jo liikaa tai sit jos on tolea ni sithä puhutaanki jo varmasti yli 100mg annoksista helposti… riva taitaa olla aika easy bentso täs mieles jos vertaa moniin muihin vastaaviin riiseihin
Eiköhän noista ole jossain saatavilla jotakin tilastotietoja tai eläinkokeiden tuloksia esim. LD50 arvoista.
Harmi vain, että useinkaan komboista ei ole mitään faktatietoa saatavilla, ainoastaan joidenkin eloonjääneiden veikkauksia. Madmikella on kyllä hurjia tarinoita ollut, ja ilmeisesti hän on myös käynyt melko lähellä kuolemaa, joten hänen kertomansa annokset ovat mielestäni ehdottomasti sieltä riskirajan ääripäästä. Voisin itse kuvitella, että nollatoleranssilla voi paljon pienempikin määrä olla jo haitallista. Lisäksi paino ja sukupuolikin vaikuttavat asiaan, kuten myös jokaisen henkilökohtainen lääkkeensietokyky yms.
Mutta se on kyllä totta, että bentsot noin yleisesti ottaen ovat melko turvallisia ja itsekin niitä kourakaupalla olen joskus kiskonut. Eikä ole mitään muuta kuin mukavia asioita tapahtunut, mutta kerran taas oli ikävämpi tilanne, kun menin yhdistämään oxycontinia, alkoholia ja bentsoja. Mutta opioidit ovatkin sitten asia erikseen…
Tuosta tsopiklonista en muuten arvannut, että olisi noinkin vaarallinen aine.
Ei benzoissa ole yliannostuksen vaaraa, koska benzot omaavat ns “katto-toleranssin” eli jos otat vaikka 50 xanoria ja tunnin päästä 50, ni ei tunnu enää misään, tai sit tuntuu ja nukut vaan pitkät unet.
Näin olen itse käsittänyt.
Korjatkaa toki jos olen väärässä.
Näin sanoo tsopiklonista lääkelaitos:
“Yliannostuksen oireet ilmenevät yleensä eriasteisina keskushermoston lamaantumisoireina vaihdellen uneliaisuudesta syvään tajuttomuuteen yliannoksen suuruuden mukaan. Lievissä tapauksissa oireisiin kuuluu uneliaisuus, sekavuus ja horrostila; vakavammissa tapauksissa oireisiin saattaa kuulua ataksia, hypotonia, hypotensio, hengityslama ja tajuttomuus. Yliannos ei useimmiten ole hengenvaarallinen, ellei siihen ole yhdistetty muita keskushermostoa lamaavia aineita alkoholi mukaan lukien. Muut riskitekijät, kuten samanaikainen sairaus ja potilaan heikko kunto, voivat pahentaa oireita ja johtaa erittäin harvoin kuolemaan.”
Kyllä pystyy sen 30kpl-paketinki kerralla syömään, häröksi vaan menee…
Noita tsopikloneja
siis
tämä on ihan faktaa - barbituraateilla sai tehtyä itsemurhan
bentsoilla ei onnistu.
sä voit ottaa sen verran kun haluat, mutta odota 30 min aina ennen
ja tärkein
ota nappi kerralla
ei 10 kerrrallla
ite tuli otettuu joskus 28 x 2mg rivatril nollatoleransseilla ja heräsin kaks päivää myöhemmin putkasta
bentsoilla ja viinalla onnistuu
Varmasti onnistuu mutta veikkaan et todenäköisempää on kuolla vittuiltuaan väärälle ihmiselle kuin itse aineisiin.
Joo vanha ketju on… Mutta otin vähän masiksessa noin 100mg imovaneja + puol pulloa minttu viinaa…
Kämppis kyllä huomas että olin jotain vetäny ja oli kuulema ollut tuo hengitys vähän hankalan oloista.
Mut joo, onneks se oli vahtinu mua sen yön. Ja kyllä muuten olin sekasin seuraavan päivän, en suosittele.
Bentsoilla yksistään on aika vaikea saada itseään hengiltä. Mahdollista sekin on mutta yleensä bentsojen lisäksi vaaditaan muuta/muita aineita jotka lamauttaa keskushermostoa.
Oma para yritykseni päästä hengestäni on seuraava:
Vedin tunnin aikana 25 kpl 2 mg Xanor telaketjuja. Ainoa asia mitä tapahtui oli se että kävelin päin seiniä. Mielestäni muistan kaiken mitä illan aikana tapahtui tai sitten en muista… Olin yksin kotona kun päätin kokeilla telaketjujen tehoa ja muistini mukaan ne eivät olleet kovin erikoisia… Voi olla että illan aikana sattui kaikkea kummaa, mutta onneksi en muista mitään mitä mahdollisesti toilailin…
VH