Yleinen Nokitus (nasaalinen käyttötapa)

Mulla aina joku kiero tapa vetää nokkaan kaikkea ja jopa diapamit menee nokkaan…oikeestaan vaan silloin kun olen holia nauttinut mie vaan nautin siitä nokittamisesta. IV käyttöä en oo ikinä harrastanut ku kuitenkin ikää sen verran että ei oikeen nappaa. mut kaikki opaatit oxynorm varsinkin ja 2c-e(tutkari psykedeeli) nokkaan on jotain aivan orgasmista :unamused: :slight_smile:

Tiedän kyllä että siinä ei mitään järkeä ole ku oraalinen hyötysuhde on melkein yhtä hyvä. mut silti SNooff sniiiiff

kertokaas toverit lisää…

joo. mulla syöpy paskapiristä muutaman vuorokauden jälkeen aikoinaan nieluun haava josta
tuli verta sen verran ettei voinu syömistäkään ajatella. kokoajan sai räkiä verta pois.

sen jälkeen oon päättäny, etten vedä mitään nasaalisesti. no okei joskus xonea vähän maistelin
sniffailemalla tuon ylläolevan tapahtuman jälkeen mutta se ei sentään syövytä yhtä nopiasti.

tai mistä vitusta minä tiedän ku en käytä sitä päivittäin. eikä sitä tarvii buustailla tunnin-parin välein
vrt. paskapiriin.

sillä lailla…

Oraalinen hyötysuhde on lähes poikkeuksetta parempi kuin nokittaminen.

oksikodonivalmisteita nokitan, samoin buprea. Vaikka oraalinen hyötysuhde oliskin parempi, niin nokituksessa saa paremmat nousut ja ylimääräinen tavara valuu ainakin mulla suuhun, joten ei mitään mene hukkaan.

Joskus oon bentsojakin nokittanut, mut pahinta oli, kun kerran tramalia nokitin. Tuntui, että koko nenä syöpyy ja vaikka oksensin ja kaadoin vettä sieraimiin, niin olo oli loppuillan hirveä. Sen jälkeen oon inhonnut tramaleita, vaikka viime kesänä niitä jouduinkin käyttää.

onko kukaan nokittanu panacodei hyi helvetti sitä kirvelyä ja aivastelua…
no xone menee aina nokkaan mut texi taas hihaan…
sirdaludissa sama et ei tulis mieleen nauttia oraalisesti vaan nenään se aina menee…
ja sit tenoxit on kiva nokittaa se tuntuu kivalt… :unamused:

Empä nää mitään hyötyä nokittaa bentsoi… kerran (ainakin) rätkiny tennareita mut ei siinkää ollu mitää järkee. Paitsi esim. kumit hihaan jos harrastaa mut ite sitä mieltä et normibentsojen kohal oraalinen käyttö on joka suhteessa järkevämpää…Texi/xone on täysin eri asia mut panaodit sit taas yhdistelmävalmisteita, joita ei nyt varmaan ainakaan kovin paljoa kannata vetää nasaalisesti eikä ilman erottelua muutenkaan…

Voihan se olla niinkin, että joillekin on muodostunut itse nokittamisesta jonkinlainen fetissi?
Aivan kuin joillekin muodostuu piikittämiseen fetissi. :unamused: