Yksinkertainen kaava

Netticasinoilla on loppujen lopuksi yksinkertainen kaava:

  1. Jollain keinolla on saatava mahdollisen asiakkaan tietoisuuteen netticasinon olemassaolo. Keinojahan on nykyään useita; sähköposti, sosiaalinen media, hakukoneiden bannerit, mainokset jne.

  2. Ilmainen peliraha ja muita etuja heti alkuun. Pelirahaa niin paljon, että uusi asiakas varmasti pääsee kokemaan voittamisen ja onnistumisen fiiliksen heti ensimmäisellä pelikerralla.

  3. Mikäli uusi asiakas vaikuttaa pelihimoiselta (pelihimoisen asiakkaan pelikäyttäytymisen varmasti netticasinoiden ammattimainen henkilökunta/ohjelmisto heti huomaa) netticasinolle olisi hyvä saada uuden asiakkaan panokseen nähden heti alkuun jonkinasteinen voitto pelaajalle.

  4. Ongelmaton sekä nopea talletus- ja kotiutuskäytäntö.

  5. Pelihimoinen asiakas on tässä vaiheessa aika hyvin koukussa, kun kaikki toimii ja ongelmia ei ole. Voittamisen riemukin on jo koettu ja pelipaikka vaikuttaa turvalliselta ja luotettavalta.

  6. Asiakassuhdetta hoidetaan pienillä bonuksilla, ilmaispeleillä, sähköpostimainoksilla, ‘ilmaisilla’ kilpailuilla jne.

Sitä ei uusi uhri ajattele, että netticasinon organisaatio voi hyvillä mielin tuuletella, kun ovat saaneet jälleen uuden uhrin asiakkaakseen. Uuden uhrin tappiot näkyvät todennäköisesti johdon palkkakuitissa bonuksina. Saattaa siinä uuden uhrin alkuun auttanut asiakaspalvelijakin saada ilmaiset elokuvaliput palkkioksi.

Se mihin ongelmiin uusi pelihimoinen uhri ajautuu ei nettikasinoiden organisaatiota kiinnosta.