Aika monella yksinäisyys, turhautuminen, tylsyys ja vastaavat aiheuttaa juomista. Mä olen vuosia etsiny tähän ratkaisua. Itse oon ristiriitainen tyyppi siinä, että kaipaisin jotain seuraa vasrinkin sillon kun himot iskee, olis joku kuka tukisi juuri sillä hetkellä. Haavehan tämä vaan on, tv sarjoissa näkee niitä että jollain toipujalla on oma tkihenkilö, ei meillä Suomessa tämmösiä ole.
Ja kaipaa seuraa että olis muuta ajateltavaa kuin vain minä. Asun ja elän yksin, en oo töissä enää.
Kaikenlaista tekemistä tai paikkoja myös olisi, vaikka seurakunnalla, mutta ulkoisen vammani takia on aina rankkaa mennä uusiin tilanteisiin kaikki tuijottaa. Ja häpeä estää paljon mua tekemästä asioita.
Terapiaa oon saanu varmaan enemmän kuin moni, eheytymättä.
Mut siis miten ratkaista yksinäisyyden ongelmaa? Voisin vaikka chattailla iltasin, mesettää, jotain, ihan siis vaikka mistä. Jos nyt joku joskus jotain on vaikka fbssa mulle kirjottanut, niin aina ovat vaan halunneet sänkyseuraa. Oon siis itse nainen. Ja naiset kenen kanssa jotain kirjottanu ovat kaikki ghostanneet jossain kohtaa.
Tuo niiiiin tuttu tunne. Yksin asun minäkin ja välil olis kyl tosi hienoo ihan vain vaan höpötellä kaikesta maan ja taivaan väliltä, ilman mitään säätöä.
Ainakin tänne plinkkiin voi tulla heti kirjoittamaan, kun juomishimot valtaa mieltä.
Ite ainakin saanut valtavasti tukea juurikin täältä lopettajista.
Kaikille ei sovi samat tavat päästää irti alkoholin pauloista, siksi tämä vertaistuki on niin hyvä, kun kaikilla on se oma polku, josta kertovat ja siten ohjaistavat muitakin.
Kirjoittaminen purkaa hyvin omaa tuskaista ja yksinäistä mieltä. Sen tunteen sanoittaminen ja julkaiseminen tuo lohtua. Saa vastakaikua: Enhän olekkaan yksin ja ainoa asiani kanssa taisteleva.
Munkin ketjuun voi tulla kirjoittamaan tuntojaan, jos haluaa.
Kyllä on ollu piiitkä päivä. Aamulla heräsin 06 ilman kelloa niiku aina, katsoin yhden jakson tv sarjaa, lähin fillarilla aikomuksena mennä kirppikselle, sehän aukes vasta 10ltä, ei sitten. Pyörin Prismassa enkä ostanu mitään, vaatteita yritin ja aivan kamalia lumppuja, samaa saan kirpputorilta halvemmalla.
Kävin haahuun kirjastossa ja toisella kirpparilla äsken, ja voi että ihmiset istu terassilla. Mä kaipaisin sitä että olis seuraa, loppujen lopuksi oon kade kaikille jotka ei istu sielä yksin. Tänään enjuo. Käyn kohta taas ulkona kun aurinko paistaa istuksin vähän aikaa vaan ja katselen järveä ja ihmisiä ja.
Illan kökin kotona yksin, mansikoita on 500gr ne olis tarkotus olla herkku ja lightlimua.
Onneks on Rakuten sieltä voi aina katsoa jonkun leffan oottaen autuutta klo 22 niin voikin mennä nukkumaan. Enää viis tuntia tapettavana.