Yksi puuttu SAATANA

^ Mäkin haluan tietää :smiley: . Jos tätä kautta treffejä sovitaan, niin mielestäni meillä uteliailla kanssaplinkkiläisillä on oikeus tietää suhteen kehittymisestä tai siitä, mikä nyt ylipäätään oli tällien lopputulos :laughing: . Ihan kaikkein tarkimpia yksityiskohtia ei sentään tarvitse kertoa :laughing: :wink: .

^ No kyllä, meillä on oikeus! Jota minä ja faksi melko kiitettävästi varmaan ollaankin kunnioitettu, ja tarjottu teille foorumilaisille jännittäviä juonenkäänteitä tässä omassa romanttisessa komediassamme - tai no, melko vakavaa draamaahan tämä ihan oikeasti on. Mutta nyt, kun me ollaan takas yhdessä, ja asetuttu kiltisti aloillemme pitämään toisiamme kädestä kii, niin nyt tänne tarvittais jotain uutta äksöniä!

No täältä kyllä löytyy ihan fiksujakin ihmisiä. Ei todellakaan pelkästään jotain sohvalla istuvia ja quasaavia
veijareita. Esim, täällähän on paljon todella fiksuja kirjoittajia ja muutenkin todella mielenkiintoisia ja ajattelevia ihmisiä. Ja melkein kaikki myös harrastavat muutakin kuin pekkkää vetämistä/dokaamista.

Itsekin, vaikka nykyäänkin vielä satunnaisesti quosaan, käyn punttaamassa ja seinäkiipeilemässä säännöllisesti. Moni varmasti täällä pitää myös fyysisestä kunnostaan huolta, ja samalla näin myös henkisestä kunnostaan. Ja lukee kirjallisuutta, seurustelee, yms. Jokainenhan voi päättää olevansa menetetty tapaus, josta ei koskaan enää voi ‘tulla mitään’, mutta kyllä mä vähän sitä mieltä olen, että se on usein itsestä kiinni se edes jonkintasoinen hyvinvointi. Poislukien esimerkiksi kuolemanvakavat sairaudet, ihan oikeat erittäin vakavat masennukset (joista osa voi tosin olla perua liian paljosta kaman käytöstä ja dokailusta), ynnä muut vastaavat. Itse olen ollut esim. aina fyysisesti ihan terve kaveri, ja henkisesti mielestäni myös, mutta juuri aiiiivan liika kamanvetoni minut veti aivan pohjiin omalla asteikollani.

Nykyään osaan myös todellakin arvostaa esim. sitä terveyttäni, ystäviäni ja jäljellä olevaa perhettäni. Ja haluan sitä terveyttäni ylläpitää ja parantaakin jatkuvasti.

^ Toki täällä kirjoittelee paljonkin porukkaa, jolla on muutakin sanottavaa, kuin se “mikä vaikuttaa nyt”, mutta tuo tämän ketjun aloitusviesti oli kyllä aika pohjanoteeraus seuranhakuilmoitukseksi IMO.

^ Juu Winston, niinpäs muuten olikin :slight_smile: Ilmeisesti täällä on nyt tällähetkellä yksi, ei niin selvästi tuolla kirjoitushetkellä ajatellut kaveri, eli minä. En muistanutkaan edes tuota aloitusviestiä nyt tuota äskeistä juttua kirjoittaessani, vaikka sen kyllä muistan klukeneeni tuossa muutama päivä sitten.

Jotenkin meni ohi koko homma nyt multa; Facsimilen sarkasmit yms. Eli vaikka viestini ihan kai järkevää off-topicciakin sisälsi, niin tuo ketjun alun viesti tosiaan oli aika “hieno ja haluttava” seuranhakuyritys (not!) :slight_smile:

Ikävä kyllä jäi treffit tekemättä… :frowning:

En tienny paikkaa… Mutta jos joku tuttu paikka löytyy niin mikä etti…? olisi välillä mukavatavata uusia ihmisiä… :slight_smile: Jos tu okakki ei mulle kauheesti suuttunu???..

p.s kuttukaa vaikka codeiks niin ei oo niin pitkämerkki :laughing:

Irkkari: Missäpän??

Jep, itselläkin on tuo kuosittelu jäänyt aika minimiin nykyään. Hoidon myötä saanut pikkuhiljaa “normi” elämänrytmistä kiinni (Kuka määrittää sen normin ja eikö se vaihtele vähän se “normielämä” esim. vaikka eri ihmisluokissa? Siis vaikkapa rikkaiten, julkkisten, tavisten, dokujen, nistien ja köyhien normit lienee erilaiset kaikkien) En usko, että kaikkien mielestä normielämään tai haaveisiin ja tavoitteisiin kuuluu se 2,5 lasta, punainen aita, perunamaa, omakotitalo, mersu ja koiruus, vai?

Ei tämä tosiaan ole varmaan mikään paras seuranhakupalsta, mut eipä tuo haittaa vaikka jotain uusia tuttavuuksia tämän kautta löytyisikin… :sunglasses:

Nyt en kyl ole kovinkaan edusytavassa treffikunnossa :unamused:
sano sä codi joku paikka. Mut joo täältä kouvostoliitosta kirjoittelen, olis kiva päästä joskus pois täältä mut mut… Ja jos ajattelevaa kirjottelijaa etsit niin pidä odotukset matalla jos nyt joskus nähdään.

Oho… olipas paljon vihreitä tossa tekstissä… :unamused: Ehkä laatikko olutta vaikutti vähän tuohon näppäimien tähtäilyyn…?? :laughing:

Ookkei… sinä asut siellä ja minä TREen ja Seinäjoen puolvälissä keskellä mettää… Eipä taija tuo minun mönkijä pysyä kasassa niin pitkää matkaa… Nyt jo puolet osista jää tien päälle kun kaupassa käy :laughing: :laughing: Mutta kesä tulee ja sit tää akka lähtee liikkeelle täältä korvesta. :smiley:

Ehkä kesällä sitten. minä(eikä meikä) tykkään oleskella metässä. :slight_smile: