Yksi puuttu SAATANA

On verenkierrossa bupret, parit bentsot, lyrtsit, verenpainelääkkeet, ja ennen kaikkea vittu VIINAT! Meininki on ihan jees, ja kahvia tässä juon. Jotain aktiviteettia vaan kaipais. Onko pohjoisen neitoja paikalla?

etelässä kyllä olis… :wink:

Eli siis pilde puuttuu, vai olenko ihan väärässä?

Joo, nainen puuttuu täälläkin!! Täällä mennään khoito annoksella, rivalla(oma lääke 2mg), lyyyrillä-(harvoin otan, mut nyt meni 750mg :blush: ), ja muutamalla olusella. Olo on mainio, mutta jotain puuttuu, no se nainen tietty :slight_smile:

Kuopiosta korvaushoitolaiselle miehelle kelpais kyllä naikkonen, joku kaunis typykkä ja mukava, olenhan itsekkin ihan katseen kestävä ja varmasti hyvä luontonen, mukava, huumorintajuinenkin ja auttavainen! Niin sanovat muut immeiset… :wink:

Sori jos OT, mut pitkäst aikaa vähän kuutsilla, oli pakko kirjottaaa, kun itselläkin JOTAIN tosiaan puuttuu…

Ai täällä haetaan seuraa, onko kymenlaakson alueelta ketään) lahti louvola säteeltä.

Mä voisin tuon Iinan kelpuuttaa :slight_smile:

No kyllä! ite kun Iinan juttuja lukenu, niin vaikuttaa kyllä mukavalta ja fiksulta naiselta…
Luonne pitää olla kunnossa ja huumoria ymmärtää myös. Toki ulkonäkö vaikuttaa; silmät johin voi uppoutua todella pitkään(siis niitä kauniita silmiä tulee eka katottua pitkään ja sit kasvot kokonaisuudessaan…) Niin ja sit ne perus jutut, mitä katellaan, turha varmaan mainita :slight_smile:
Mut itte menetin kai sitten lopullisesti sen oikean mut toivoa lötyy, jos vielä joskus löytyy uusi sielunkumppani…

Heh, kylläpä on “vaatimuksia”, mutta kyllä se_oikea_ toivottavasti löytyy, onhan noita suhteita ollu ja menny. Mut nyt, naiset hei! VinksVonks… :slight_smile:

[edittiä]

Täällähän on iinalla melkein jo kokonainen ihailijakerho :laughing: . Toivottavasti faksi ei ole sairaalloisen mustasukkaista tyyppiä, vaan osaa ottaa asian positiivisesti, ts. “mullapa onkin Plinkin halutuin nainen, hähhää” :smiley: . Eipä sillä, ihanan sympaattiselta tapaukselta iina toki vaikuttaakin :slight_smile: . Mä en vain heteronaisena tunne sellaista kiinnostusta ko. henkilöä kohtaan, mutta muuten hän voisi kyllä olla ihan tapaamisen arvoinen. Itsestäni en sitten menekään takuuseen :confused: .

No joo, tämä nyt oli kyllä sellainen seuranhakuilmoitus, että itselläni ei ainakaan pahemmin olisi napannut, siis siinäkään tapauksessa, etten olisi jo onnellisesti naimisissa :confused: . Juu, on bupret ja benzot ja Lyrtsit ja vitun viinat :unamused: . Eikö sitten mitään muuta olekaan, siis kerrottavana itsestään? Toki tuo saattaa vedota johonkin pahasti päihderiippuvaiseen naiseen ja jollei hae muuta, kuin kuosailuseuraa ja mahdollisesti sitten jotakin muutakin, mikäli siihen noissa tiloissa pystyy, niin okei, mutta mua ei ainakaan jaksaisi sytyttää pelkkä päihteillään ja päihteiden käytöllään leveily :unamused: . Joo, olen itsekin päihdeongelmainen ja niin on miehenikin ja totta kai se edesauttaa meitä ymmärtämään toisiamme, toisin kuin saattaisi olla sellaisessa tapauksessa, että toinen käyttää, enemmän tai vähemmän, toinen on sitten täysin streitti, mutta kyllä meillä sentään muutakin jutun juurta ja elämän sisältöä löytyy, kuin päihteiden käyttö ja käytöstä jauhaminen ja hyvä niin.

:astonished: Oho…

Faksi ei kyl onneks oo mustasukkainen sitte pätkääkään. Vaikka miehelle onkin tapahtunut tosi kurjia juttuja, joiden jälkeen useimmilla varmasti olis todella suuria vaikeuksia enää luottaa vastakkaiseen sukupuoleen. Mut useinhan se todella mustasukkaiset tyypit onkin sellasia, joilla itellä on enemmänkin säätöä sillä alueella. Eli mulla taitaa olla oikein hyvä tilanne tämän asian suhteen! :slight_smile:

Mitä täällä tapahtuu :mrgreen:

^ Mä alan ilmeisesti kierittää koko foorumia pikkusormeni ympärille! :stuck_out_tongue:

Tänne vois varmaan perustaa sellasen “Iina” -alafoorumin… :mrgreen: Tai “yleistä keskustelua iinasta”! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

I’ll get me coat →

:laughing:

Joo, on kyl loistava seuranhakufoorumi tää. “Mä oon sekasin näistä ja näistä ja näistä. En jaksa nyt perseeltäni nousta mut jos joku kaunis neito Tuupovaara-Enontekiö -akselilta vois tulla tännepäin. Kaveril ois sohva vapaana. P.S. Tuo lisää viinaa.”

Ja mustasukkaisuus on tyhmä tunne. Eikö suhteissa ole yleensä terve lähtökohta, että luottaa toiseen sen verran edes?

^ No no, kyllähän täältä nyt ihan asiallistakin seuraa voi löytyä. Vai???

Vaikka meistä kumpikaan ei sitä seuraa silloin oikeen hakemalla hakenukaan.

No eikun kahville vaan, lupaan olla suht selvä.

Irtokarkki: kerrohan paikka ni oon siellä 5 minuutissa… :wink: tosin näit rivoja nappailtuani olo ei oo kovin selvä :smiley:

Ma oon ihastunut tahan naiseen youtube.com/watch?v=WANNqr-vcx0 Harmi vaan etta tytto on nyt jotain 70 jos on elossa.

käviskö lasihelmi?

No irtsikka ja pakkolopettaapanacodit (keksi joku lyhyempi nikki… :angry: ) Näittekse te toisenne??? Haluun heti tietää jos täällä tapahtuu jotain kevätkiimaisten parinmuodostuksia!! :smiley: