xanor-vieroitus

Heissan ja aurinkoista viikonloppua.6.PÄIVÄ lähti käyntiin ja olo on etten sanois erinomainen.Tiedän en ihan meinannu uskoo ittekkään,ehkä kamalin viikko takana ever,tai ainaski melkeen.Ja elämä alkaa voittamaan :smiley: 9.v xanttui takana,säännöllisesti ja mä tein sen !! Tiedän et on aikaista ehkä,mutta ei ole ollut näin hyvä olo itteensä sitten pitkään aikaan,enkä olis uskonu,ellen itse ole elävä todiste siitä,että mahdollista on vierottautua !! ei ole minkäänlaista himoo xanttuihin,olen pelkästään onnellinen,että tein ehkä yhden elämäni viisaimmista päätöksistä,ever :smiley:

6vrk ja mielestäs koko prosessi on ohi?

Itse ollu nyt tasan 40vrk ilman bentsoja, eikä fyysiset reflat ole ihan täysin ohi. Ja ite en syöny ku 2v bentsoja. Lopussa meni 5-10mg/pamia.

En tarkottanukkaan et kaik on ohi,vaan eka päivä kun helppaa,ei juuri mitään oireita,kaikkihan me ollaan yksilöitä… :smiley:

Sit täytyy lääkitys olla aika kohillaa jos 9v käytön jälkee, ei viikon pääst oo lähes mtn refloja. :smiley:

Nii,en tiiä,mun lääkitys onn seuraava: 10mg cipralex aamusin ja 50mg ketipinorii ja 20mg triptylii iltasin ja tarvittaessa propralii… :smiley:

Hieno juttu, että olet lopettanut xantut!

Tuntuu kyl aika uskomattomalta munkin korviin, että 9vuoden kuurin jälkeen reflat alkaa helpottaan viikon jälkeen. Mulla ei ollu vielä edes kerenny alkaa… :open_mouth:

Rivaa 1.5mg/pv+Tenoxia 40mg/pv+Opamox120mg/pv+satunnaiset extrat. Näillä määrillä omat viekkarit kesti n.7kuukautta neljän vuoden käytön jälkeen.

Kyllähän tietysti ketiapiini, noi masarit ja se beetasalpaaja jelppaa (joillakin) mut mut… Kai me ihmiset sit tosiaankin ollaan noiden benzojen suhteen erittäin yksilöllisiä.

Edit: Kirjoitit toisessa ketjussa, että–> “Hei kaikki.Olen käyttänyt säännöllisesti xanttuja v.2004,ann.0,5-5mg/pvä.Nyt tän vuoden puolella enää 0,25-1mg/pvä.”
Itseasiassa ei toi sitten täysin uskomattomalta kuulosta jos kerta oot pystyny tolla pikku annoksella oleen jo yli 3kk:tta.

Heissan taas… :smiley: Tosiaan tän vuoden puolella olen ennää pärjänny pienin annoksin,eikä edes ole tarvinnu joka päivä ottaa,meni muutama päiväkin välillä,että otin tbl.Se ihan varmasti on osasyy mun olotilaan,anyway näillä mennään :smiley:

Kaipa nämä sitten ovat niitä moneen kertaan mainittuja yksilöllisiä juttuja, mutta itselläni ei ole bentso-vieroitukset ikinä olleet kovinkaan pahoja, ensimmäiset 2 viikkoa ovat luonnollisesti ikäviä, mutta kk. jälkeen ei ole ikinä ollut refloista tietoakaan, ja nuo jälkimmäiset 2 viikkoa kuukaudesta eivät koskaaan niin kovin kamalia ole olleet…

Eli mikaelalle tsemppiä, kyllä imo niistä pienistä annoksista katkaisu ainakin joillain onnistuu suht kivutta.
Omat respat ovat olleet xanor nopeat/depot 2-3mg pariin otteeseen, ja rivat 4mg. Molemmat tiputin 1mg, ja siitä katkaisin seinään. Toki omat kuurini ovat kestäneet 6-18kk, joten huomattavasti lyhyemmistä ajoista toki puhutaan.

Ohan se yksilöllistä. Mutta sitä fysiologista olemusta ei voi nopeuttaa, meinaan sitä että kehon välittäjäaineet on viturallaan joka johtaa kaikenlaisiin laajoihin fyysisiin oloihin. Eri asia miten suhtautuu refloihin. Suurta epäuskoa topicin aloittajaa kohti.

Kerron vain rehellisesti omat tuntemukseni,miksi väittäisin muuta…Tottakai jokainen saa uskoa mitä tahtooo,en ainakaan valita… :smiley:

Koska olet hassisnarkomaani.

Noei hyvä tietty jos näin on, mut tollasen käytön jälkeen fyysiset reflat voi kestää muutamaa kuukauttakin…

Heissan :smiley: 7.päevä ja en voi olla hymyilemättä,yhen tunnin ajan koin tänään pahoinvoinnin muodossa etovaa oloa,mutta se meni ohi…Henkisesti en kaipaa santtuii :smiley: Yöt olen nukkunut hyvin ,lukuunottamatta 3 ensimmäistä yötä,milloin oli myös kaikki muut maholliset ja mahottomat oireet…HAPPY >3

Heissan ja huomenta kaikki :smiley: 10.PÄEWÄ JA OLOT ON AIKAST HYVÄT NIIN FYYSISET ,KUIN HENKISET.oLEN YLPEÄ JA ONNELLINEN ,ETTÄ OLEN PYSYNYT 10 PÄIVÄÄ ILMAN BENTSOJA!!! nAUTIN ELÄMÄSTÄ,IHAN ERI TAVOIN ,KUN EN OLE SUMUVERHOSSA,AATTELIN MENNÄ PÄÄSIÄISEN JÄLKEEN HAKEMAAN KUNTOSALIKORTIN JA ALKAA KOHENTAMAAN MYÖS FYYSISTÄ KUNTOA :smiley: AURINKOISTA KESKIVIIKKOA :smiley:

9 vuotta xanttuja takana? Ootko aiemmin yrittäny näitä vierottautumisia? En haluu dissata, mutta tuntuu, että sulla on vielä tota työnsarkaa jäljellä aika paljon. Mutta jos on voittajafiilis, niin anna sen kantaa, tottakai! Mutta että oikeasti pääset eroon noin pitkästä riippuvuudesta, se vaatii muutakin, kun pelkän lopettamisen.

Onnea Mikaela päätöksestäsi vieroittautua xantuista! Ite en oo koskaan popsinu mitään hirveitä määriä benejä, mut siitä huolimatta henkinen koukku pääsi muodostuu aika pahaksi jossain vaiheessa. Vielä ku tiedän xanttujen olevan niin voimakkaita, ja oon muiden juttuja täällä lukenut, niin tosi oudolta tosiaan tuntuu että reilussa viikossa oisit jo noin hyvin irti niistä. Mut niinku faksi jo totesikin, jos on voittaja-fiilis ni anna ihmeessä sen kantaa ja ota siitä voimia jaksaa eteenpäin! En todellakaan halua maalata mitään piruja seinille, mutta aika vahvasti luulen että sulla on pahat henkiset reflat vielä tulossa. Koita silloin muistaa toi fiilis mikä sulla nyt on, et jaksaisit sitte sen yli.

Onnea matkaan! Ja hienoa et oot liittyny joukkoomme, toivottavasti pysyt täällä!

Heissan pitkästä aikaa :smiley: :smiley: Siitä on reilu vuosi kun tänne kirjoittelin ,kun olin vierottautumassa 9v.Xanorin käytöstä…Nyt voin ilokseni teille uutisia antaa,I DID IT :laughing: :laughing: Olen nyt ollut kuivilla 1v. xantuista ja halusin jakaa tän asian teidän kanssa,koska luulen että olette ainoat maanpäällä ketkä oikeesti ymmärtää kuinka isosta asiasta loppujen lopuksi olikaan kysymys …Haluan myös tsempata muita ,jotka ehkä painivat asamojen asioiden kanssa,että kyllä on mahdollista lopettaa pitkänkin käytön jälkeen :stuck_out_tongue: Ihanaa kesän odotusta :slight_smile:

^ WOW! Superonnittelut! Huikee saavutus! :open_mouth:

Pidä toi linja!

Vau, kuulostaa aloittaja melkein liian hyvältä ollakseen totta. :smiley: Enkä tarkoita nyt tätä lannistavalla tavalla, päin vastoin, hieno kuulla joskus positiivisiakin asioita bentsolaskuista.

Muistuttaisin että bentsoviekkarit ovat luonteeltaan kovin pitkäkestoiset ja jäynämäiset, vieroitusoireet tai -oireettomuus voivat vaihdella päivästä päivään.

Toki sun hyvä habitus voinee johtua hyvästä asenteesta ja pitkään kestäneistä pienistä päiväannoksista ja jopa välipäivistä.

Mutta edelleen: älä lannistu, jos bentsovieroitusoireet lyövät häijysti takaapäin. Näinkin voi käydä.

Pidä hyvä energiasi yllä, se lienee tärkeintä.

EDITTIÄ: Enpäs sitten lukenut tokaa sivua - eli unohda ^ kaikki tuo ylhäällä ollut ja kuule tämä: SUURET ONNITTELUT!!! :sunglasses:

Oon syönyt bentsoja 15-vuotta ja useita vuosia xanoria. Mulla kesti Xanorin alasajo 13kk. Söin ennen vierotusta 6mg xanoria ja usein muitakin bentsoja. Nyt syön Diapam 5mg 1-2kpl/vrk. Välillä olen ollut neljäkin päivää ilman mutta helvetin vaikea se on olla ilman mitään. Mitään pahoja ahdistuksia tms… ei tule mutta lihasnykähdyksiä ja välillä tuntuu että saattaa laueta kouristuskohtaus (mulla on epilepsia). Muutenkin on sellanen hermostunut olo.