Jonku verran näitä keskusteluja löysin, mut ei niissä oikee löytyny vastasta mun kysymyksiin.
Otin tunti sitte ekaa kertaa xanorii 2mg puolet eli 1mg ja sit ei oikee vaikuttanu kauheesti ni otin nyt toisen puolen, eli 2mg ny vedetty.
Ei oo mitää muuta vaikutusta ku jotenki kömpelö.
Luin ettei alkoholin kanssa kannattais paljoo sekotella mut oon menos käymää baarissa ni aattelin ehkä yhen pari ottaa.
Haluisinki nyt kysyy, et flippaaks siitä sit ihan täysin.
Ja muutenki et millasta oloo xanot ylipäätää vaikuttaa ite en viel ainakaa huomaa mitää kauheen euforisoivaa…
On siis ahdistuta ja masennusta paljo ni halusin kokeilla ja sit samal vähä viihdekäyttöö. Et ei oo mitenkää lääkärinmääräämiä nyt nää. Oon yritellä paljo selvittää mut ei oikeen löydä niist vaikutuksista…
Ei mulla oo ees yhtää hauska olo ja jopa ahdistaa jonku verran… voihan tietty mennä ja saa nähä tunnin parin päästä ku alkaa toineki vaikuttaa ku ekakaan ei viel paljo vaikuta.
Bentsoissa ei välttämättä itse tiedosta olevansa päihtynyt, mutta toiset kyllä huomaavat sen… Tuskin parista kaljasta kuitenkaan mitään täydellistä flippaamista seuraa.
Bentsot eivät aiheuta euforiaa, jos sitä haluat niin vedä subua (no älä oikeesti vedä) tai mämmiä. Siellä baarissa myydään myös alkoholittomia juomia. Jos ekaa kertaa otat Xanoria (tai bentsoja ylipäätään?) niin riski black outista alkoholin kanssa on erittäin merkittävä. Moni herännyt tuolla kombolla putkasta rystyset verillä muistamatta mitään, ei todellakaan ole riskin arvoista kun ei ole edes mitenkään euforinen kombo.
Komppailen hilbertiä ja Petriä. Benzoista päihtyy kyllä ja kunnolla päihtyykin, jollei toleranssia ole ja toleranssinkin kanssa, jos paljon ottaa, mutta sitä ei vain itse tajua, kuinka helvetin pihalla on. Jälkeenpäin saa kyllä kuulla muilta, mitä on koheltanut . Niitä omia muistikuvia ei välttämättä liiaksi ole .
Benzot eivät tosiaan aiheuta mitään sen kaltaista euforiaa, kuten esim. opparit, joten ei joltakin Xanorilta nyt mitään ihmeitä kannata odottaa. Paska huume. No, siinä mielessä ihmeitä voi olla odotettavissa, että on tosiaan mennyt tekemään jotakin helvetin tyhmää ja pahimmassa tapauksessa lopullistakin, eikä itse muista siitä mitään, etenkin, jos viinan kanssa kombottelee. Oikeasti ihan vitun typerä kombo, jota ei voi suositella kenellekään. Ei se flippaaminen aina ja kaikille automaattisesti ja heti yhdestä kerrasta iske, mutta riski on kyllä sen verran suuri, että en sitä lähtisi ottamaan, kun sitä ei voi mitenkään etukäteen tietää, kuinka hienosti päänsä saa sekaisin ja mitä siinä tilassa menee tekemään . Flippaaminen voi ilmetä toki muutenkin, kuin niin, että ryhtyy pieksemään toisia ihmisiä ja pistämään paskaksi niin julkista, kuin yksityistäkin omaisuutta, mutta yhtä kaikki, eipä se kait niin tavoiteltavan arvoista ole “vain” sammua kadullekaan.
Hyvä sinänsä, jos petyit Xanoriin, niin et ehkä innostu siitä liikaa ja koukuta itseäsi suotta . On nimittäin vittumaisimpia koukkuja, mitä maa päällään kantaa.
^Yhdyn kaikkiin vastaajiin. Bentsoilla ja viinalla saa todellakin itsensä sekaisin, ja liian pahasti. Euforiaa bentso viina kuosista on turha odottaa. Jos ehdit jo mennä vetelee tämän kyseisen, maailman paskimman combon niin taitaapa olla morkkis päällä. Kuten kaikki varmaan tietää, että kyseinen sekakäyttö vie kontrollin täysin.
Suosittelen jättämään rauhottavat kaappiin odottamaan krapulapäiviä tai ahdistus/paniikki/pelkotiloja varten.
Niin kuin yhdessä aikaisemmassa samantapaisessa topicissa sanoin:
Vielä sellainenkin juttu, että mikäli on oikein hyvässä benzokuosissa/tottumaton benzoihin, niin se pari tuoppia saattaa karata kummasti käsistä, kun kontrolli pettää, vaikkei edes olisi yleensä sellainen loppasuu, joka vauhtiin päästyään juo kaikki viinat, mitä käsiinsä saa. Ja siitähän sitten on luonnollisesti seurauksena se, että mitä enemmän viinaa benzojen päälle, sen sekaisempi pää.
Ei siinä kyllä kummempia vaikutuksia tosiaan ollu. Mut ajattelin viel kokeilla depot vaihtoehtoo.
Tällä viikolla saisin kaks 1mg xanor depot, ni ajattelin niitä kokeilla. Otan kummatki, mut ilman alkoholii.
Jossei mitään vaikutuksii ni saa jäädä mun puolesta koko xanor… lyricaa haluun myös kokeilla ja varsinki jos noi xanorit ei auta tai oo yhtään mukava olo niiden kaa, ni lyricaa sitte.
Hienoa, että ajattelit jättää bentsodiatsepiinien ja alkoholin sekakäytön pois kuvioista.
Voin jo etukäteen sanoa, että et tule saamaan luultavasti mitään euforisoivaa Xanor Depot:eista, jos käytät ne oikein.
Xanor depot on erittäin hyvä lääke ahdistuneelle ihmiselle, koska se vapauttaa päivän mittaan alpratsolaamia pikkuhiljaa. En kyllä suosittele bentsojen päivittäistä käyttöä, tai missään tapauksessa ‘bentsoilla kuosittelua’. Näihin tulee todella salakavalasti riippuvuus, ja siitä eroon pääsy ei olekkaan ihan niin helppoa, kuin luulisi.
Lyricasta, kun kerta mainitsit; kyseiselle lääkkeelle on jo aika monta omaa topic:ia täällä Päihdelinkissä.
Auttaa myös ahdistukseen, itselläni jopa paremmin, kuin bentsodiatsepiinit. Aluksi kyseinen lääke voi aiheuttaa pientä euforiaa. Tämä vaikutus kyllä loppuu pikkuhiljaa lääketoleranssin kasvaessa. Epäilen kyllä, että et sä siitäkään mitään erityisiä viboja saa. Kannattaa muuten ottaa sitten maltilla sitä Lyricaa; aloittaa pienellä annoksella ja katsoa sopiiko kyseinen lääke sinulle, tai oletko allerginen pregabaliini:lle.
Vielä kehoitan; ÄLÄ tee sitä virhettä, että alat sekakäyttämään Lyricaa, Xanoria ja Alkoholia. Sekakäytössä on aina omat riskinsä (mm. hengityslama) ja myös kaikille ryynikännien harrastajille tutut dagen after häpeä, mahdolliset putkasta heräämiset jne. Kaikkea hyvää sulle ja toivottavasti löydät apua ahdistuneisuuteesi ja myös masennukseesi. (Suosittelen edelleen sitä lääkärille käyntiä, ei kaikki ongelmat vain ratkea PKV-lääkkeillä )