Hei kellään tietoa sellaisista “intialaisista”. 1mg xanoreista. Vähän tulitikkuaskia isompi lätkä jossa 15kpl.
Takana lukee medicina healthcare Alprazolam I.P 1MG psychotropic drug.
Eli tuollaisia pyörii nyt ja kehuttu ainakin perinteisesti myyjien puolelta.
Tuli lätkä ostettua omaan käyttöön vaan en ole vielä kerennyt testaamaan.
Jos jollain tietoa (todellakin myytiin varmana ja kuulemma kehuttuina xanoreina). Tosiaan en ole aiemmin syönyt. Ja lolit varmaan mennyt kaikki mitä vain pyörinyt.
Edittiä. Bentsoja tulee rouskittua niin xanorit lähellä sydäntä ollut aina. Välillä perus rivoista vaihdan xanoreihin.
Ihmettelin tuossa kun päivä lääkkeen otin 2h sitten että miten se jotenkin enemmän vaikuttaa. Kunnes muistin että niin , minähän söin välipalaksi tuoretta verigreippiä usean palan.
Se todellakin buustaa ja tietääkseni pitkittää lääkkeen vaikutusta.
Tähän vielä että onko muut kokeillut boostata bentsoja greipillä tai verikreipillö..tiede sanoo näin greippi estää CYP3A4-entsyymin toimintaa maksassa ja suolistossa, mikä estää lääkeaineen hajoamista elimistössä.
Itse 2x kokeillut ja todennut että lääke pysyy paremmin kehossa eli kauempi vaikutus, ja toisekseen BOOSTAA todellakin.
Buustaa greippi ihan oikeasti tosiaan sillä tavalla, että hidastaa noiden lääkkeiden poistumista elimistöstä. Ihan kätevä kikka, jos lääkkeet ovat vähissä ja ne pitää saada kantamaan pidempään. Mutta ei greippi sitä itse vaikutusta mitenkään erityisen vahvemmaksi, saati jotenkin muuten paremmaksi muuta. Jos siltä tuntuu, niin hyvin toimii placebo. Eipä siinä mitään, placebo-vaikutus on usein paras vaikutus .
Itse olen monet, monet kerrat syönyt/juonut greippiä benzojen kera, enkä rehellisesti sanottuna ole huomannut olossani mitään erityistä. Ihan sama olinko syönyt ryynejä kourallisen vai hiiren annoksen. Tuossa viime syksynä ajoin Rivat ja lopulta Diapamit alas. Monena päivänä söin greippiä. En buustatakseni lääkkeitä, vaan ihan siksi, että tykkään syödä hedelmiä ja tykkään greipistä. Monena päivänä en syönyt greippiä, vaan muita hedelmiä. En huomannut mitään muutosta olossani, olin sitten syönyt greipin tai omenan. Tuossa vaiheessa kun lähestytään uhkaavasti nollapistettä, vaikutuksen kyllä luulisi huomaavan. Onhan siinä väistämättä joitakin vieroitusoireita, vaikkeivat ne itselläni lainkaan pahoja olleetkaan.
Greipin kanssa kannattaa muistaa, että se buustaa(hidastaa elimistöstä poistumista) myös monia muita lääkkeitä. Sellaisiakin, jotka eivät mitenkään väärin-/huumausainekäyttöön sovellu, esim. monet verenpaine- ja sydänlääkkeet. Benzojen yliannostukseen nyt ei voi kuolla, mutta joidenkin muiden lääkkeiden kanssa homma voi mennä hengenvaaralliseksi, jos niitä pääsee kertymään elimistöön liikaa.