Mulla ei ole kokemusta kyseisestä hoidosta ja tiedän sen tehtävän anestesiassa nykyään. Eli ei ole mitään vääriä käsityksiä, että se olisi kun vanhoista mielisairaala elokuvista. Silti sitä yleensä ehdotetaan vasta vakavassa masennuksessa ja tietysti jos on im-riski, niin silloinhan se on kenties kokeilukelpoinen.
Itse kokeilisin kaikki mahdolliset lääkitykset kuitenkin, ennen tota ns. “viimeistä vaihtoehtoa”. Koska sen vahvempaa hoitoa ei vielä tunneta masennuksessa, mutta jos joku lääkitys tehoaisi, niin olisihan se paljon miellyttävämpää. Mikäli ei tosiaan ole niin vakavassa tilassa, että olisi vaarassa ryhtyä itseltään välittömästi henkeä riistämään.
Onneks tässä ei nyt asiat niin huonossa jamassa oo et sähköshokkii tarvis mut kyllä vähän vitusta on kun tulee välillä sillai et masentaa joku viikon ja kaikki pienetkin jutut vituttaa eikä oikee mikää kiinnosta paitsi oma rakas lapsi mitä pidän kuin kukkaa kämmenellä. Ja sitten yhtäkkii asiat on taas kunnossa ja kaikki hyvin ja varmaan tuo mun ihana naisenikin miettii et koska taas alkaa masistelu. Niitä lääkkeitä en kyllä kovi mielellää lähtis testailemaa ku en taida tietää yhtäkään ihmistä ketä olis ekalla testillä löytäny sen “oikean” lääkkeen ja sit ne fuckin sivuvaikutukset ja kaikki, hyi. Kiitos teille kommenteista, tää onki hyvä mesta ku ihmiset tietää mistä puhuu:-)
osaako kukaan kertoa miksi voxran vaikutus mulla muuttui oudosti yhtäkkiä? o_O olin aloittanut ko. lääkkeen rätkimisen suoneen ehkä 1kk sitten. viime viikolla sen vaikutukset oli todella outoja! luulin ensin että löin ohi mutta sama jatkui kun poikaystäväkin piikitti mua ja se tietää kyllä paremmin mitä tekee kuin mä itse.
ekat kerrat oli sillee huimausta, sykkeen nousua, euforiaa ja pälätystä… sit noi oudot vaikutukset oli oksentaminen, päänsärky, heikotus, tunne että taju menee, kipeä olo. pidin parin päivän tauon mutta tänään sain mun voxrat enkä tietty malttanut olla ottamatta. vaikutus on palannut sellaiseksi kuin se oli ennen. tosin ehkä hivenen voimakkaampana. nyt olen 600mg:ssa. määristä tuo vaikutuksen muuttuminen ei voi johtua koska olen ottanut aina samansuuruisia annoksia. yhden kerran meni hieman överiksi ja taisin ottaa 1,35g. ._. sillon vaikutukset oli normaalit. sillon ku noi oudot oireet tuli niin otin ehkä 300mg-450mg. mun alkoholinkäytössä, röökinpoltossa, ruokailuissa tms. ei ole mitään mainittavia muutoksia tossa välissä tapahtunut.
edit. enkä siis jaksas niitä “oot säälittävä” -vastauksia. mulla toi oikeasti pärisee todella hyvin. esim mun poikaystäväkään ei ymmärrä mua kunnolla vaikka rätkii itsekin seuran takia. ja oon pahoillani jos nyt raiskasin tän ketjun. en vaan halunnut uutta tehä samasta lääkkeestä.
tsemppiä aloittajalle. itse aloitin ssri-lääkityksellä joka muutettiin snri:ksi ja sitten siihen lisättiin omasta pyynnöstä voxra koska tykkään narkata sillä.
Kirjoitit viestissäsi, että et ole koskaan kokeillut mitään masennuslääkettä. Miksi haluaisit kokeilla voxraa? Itse, jos olisin lääkäri niin en missään nimessä kirjottaisi voxraa ekaksi lääkkeeksi. Kokeile jotain muuta masaria, ja jos ei ole sopiva lääke, niin kyllä se voxra sieltä aikanaan tippuu.
Ei hitto! Olenpa ollut tyhmä, kun en ole koskaan tajunnut pyytää lääkettä X tai Y lääkäriltä sillä syyllä, että tykkään narkata sillä . Aivan turhaanko olen kaikki nämä vuodet käynyt valittelemassa ahdistuksia, selkäsärkyjä, unettomuuksia ym., kun olisin voinut sanoa vain suoraan oikean syyn, miksi jotakin lääkettä haluan :mrgreen: ? Nyt tuli kiire mennä tekemään listaa kaikista hyvistä lääkkeistä(Voxra ei todellakaan kuulu niihin), joilla tykkään narkata, niin voin esittää sen lääkärille, kun mulla on taas pian aikakin vastaanotolle.
Mitä ketjun raiskaamiseen tulee, niin ihan hyvä, ettet avannut uutta ketjua Voxralle, kun niitä on tässä lähiaikoina muutenkin availtu aivan riittämiin, mutta nuo sinun typerät “kivaa narkata Voxra-paskalla” -juttusi olisivat ehkä sopineet paremmin niihin muihin Voxra-ketjuihin .
^ Minäkin ihmettelen sitä, miksi ihminen, joka ei ole koskaan kokeillut ainuttakaan masaria, on nyt keksinyt, että juuri Voxra olisi se kaikenpelastava ihmenappi, jota pitäisi välttämättä saada, eikä mikään muu kelpaa .
Tsemppiä kuitenkin, jaggelle . Ei ole kiva vaiva se masennus, tiedetään .
Vois kääntyä psykiatrin naama vähän mutrulle siinä vaiheessa kun tois listan (jossa olis pharmacan kaikki pkv-lääkket + muut mahdollisesti väärinkäytettävät) ja pyytäis kirjottamaan nämä, koska mä tykkäisin narkata näillä . Kaikki kokeilemaan loppuuko hoitosuhde nyt, heti vai välittömästi.
No siis varmasti sen rätkimisellä, varsinkin tuommoisten suht suurien määrien, on kaikenlaisia sivuvaikutuksia. Yksi pahimmista on kouristukset. Voxra alentaa kouristuskynnystä huomattavasti, ja ihmettelen, ettet ole vielä kouristellut.
Ja luit kai, että supistaa suonia. Ei salettiin ole sulla kohta suonia. Mieti, kannattaako noin pienten lyhytkestoisten ilojen takia tuhota suoniaan ja huonolla tuurilla aivosolujaan johonki pahaan kouristukseen (voit lyödä pääsi vaikkapa…) - miksi et vedä normipiriä jos on pakko vauhdikas olo saada? Et tuhoaisi ehkä ihan niin pahasti kroppaasi?
En tiedä myöskään, miten noin isojen satsien rätkiminen vaikuttaa aivokemiaan… Veikkaisin, että ei tule sitä masennusta parantavaa vaikutusta, mikä pitäisi, vaan päinvastoin, dopamiinivarastot hujahtavat hetkessä ja sitten onkin paskempi olo.
Voxraa tuli ja se kyllä tosiaan on pitänyt virkeempänä ja on Ollu vähä kiinnostuneempi Olo, muuta en osaa sanoa kun on himassa ollu vähän synkempää niin ei oo päässy normi tilassa olee sillai et olis päässy huomaamaan jotain muuta vaikutusta nyt tähänastiset vaikutukset ollu kyl positiivisii. Mä en kyl vittu tajuu et miks mun olis pitäny alkaa syömää jotai sellast paskaa mistä ei oo ihmiselle mitää muuta kun haittaa. Vittu että ihminen voi olla tyhmä, prkl . Isot kiitokset tuesta, hassuu et joidenkin teksteist tulee hyvä fiilis:)
No hyvä että sait sen ja toivotaan, että fiilikset siellä himassakin alkais palautumaan normaalimmiksi kun olotila psyykkeessä normalisoituu. Jos saisitte puhuttua asioista, se on aina se kaiken a ja o. Siis ilman, että se menee toisen syyttelyksi jne.
Niinpä, se puhuminen olis kyllä ollut se ratkasu näihin meijän ongelmiin mutta kun on niin saatanan vaikeeta puhuu näistä mun tunteista edes mun terapeutille. Sillekin oon kyllä sanonu just sitä et tarvis oppii puhuu omista tunteista ja asioista mutta kun ei osaa niin ei osaa. Ja nämä tunteet on mulle niin uus asia että en niitä vielä oo oppinu käsittelee kun ei oo ikinä tarvinnu. Kamalla oon saanu aina käsiteltyä ne tunteet mitkä on ollu mutta nyt noin 1,5v sitten lopetin vetämisen ja alkoi opettelu “normi” elämään ja tutustuminen omiin tunteisiin ja se muutos tapahtui hetkessä. Täällä vaan yks perheenjäsen ei ymmärrä sitä että ei mun pää toivu monen vuoden kaman käytön jälkeen hetkessä.
Mites olis avioliittoneuvoja? Ne on ilmasia ja Me saatiin joskus miehen kanssa apua sieltä, ei tarvinnut edes käydä kun pari kertaa. Kuulostaa rankalta, mut meillä oli tosi sympaattinen ihminen siellä.