Voxra ja pirifiilikset

Sain tuossa lääkäriltä voxra nimistä lääkettä, vaikuttavana aineena bupropioni. Tätä käytettiin aiemmin tupakan lopetus apuna zyban nimisenä valmisteena. Kaveri sanoi, että kun sen oikein värkkää, niin toimii amfetamiinin kaltaisesti. No toimihan tuo, että semmosta. Nyt oon sit kusessa, kun tekee mieli rätkiä noita :unamused:

meinas kymä lentää ku katoin ton pätkän, pistää kyl vähä miettii mitä hihaansa tuuppaa ja ylipäätään tuuppaako. aikoinaan väsättiin kaverin kasns joku ryyni coctail ja sit hihaan ihme ettei käyny pahemmin.

Mä sain noit purkillisen ja söin yhen. Sen jälkee tuli pirtee fiilis ja puhetta alko tulee. Kokeilin piruuttani kuoria lääkkeen ja vedin puokin hihaa. Siit alko sit kunnon viikon putki, oli siin välipäivii. Mut anyway toimii pirin kaltasesti mut paljon puhtaammin. Ei tuu sitä morkkista, Oon ollu tyytyväinen.

Mitähän helvettiä, masennuslääkkeestä pirifiilikset :unamused:

Serotoniinin + dopamiinin liiallinen määrä elimistössä??? :open_mouth: :unamused: Itse olen taas kuullut, että etoo ja tosi pahat sivuvaikutukset… Mut hei, kyllä mullakin on yks tuttu joka vetää efexoria viihteeseen, saa ihan “piri-olot”… Lisäks menee muisti ku ottaa 6 + ilmaset bubret ja ehkä piriä tms. sekä alkoa + blossia… Mä en IKINÄ ottaisi yhtään efexoria elimistööni enää… Kyllä kovasti mulle noita ehdotti :laughing: … Totesin kyseessä olevan masennus-lääkkeen (on pari v aikaa), mutta kuulemma hänelle sopii todella hyvin; vielä kaverilta sai… Taisi olla vielä omakin masis-lääkitys eli serotoniinisyndroomaa voi alkaa odottelemaan jos liikaa vetää eri lääkkeitä (/huumeita), jotka vaikuttaa saman reseptorin kautta…

Yks tyyppi vetää Ketipinoria ja Abilifya jos ei muuten saa päätä sekaisin; ainakin nukkuu ja saa pitkäks aikaa sekavan olon… No toivottavasti rööki on jäänyt ku aika kallis lääke taitaa olla… En usko että kovin montaa purkkia saa, kun kyse on tupakan lopetuksesta… Mutta nämä lääkkeethän ovat kehitetty masikseen ja toimineet eri tavalla, siksi tupakan lopettamiseen… Yhdestäkin oli ihmiskokeet joissa huomattiin että tosi moni lopetti tupakan sen vkon jälkeen… Ei tullut masis-lääke, tuli tupakanvieroituslääke…

Jännä, mitenköhän mahtaa sitten käydä niiden kohdalla ketä lopettaa tuolla tupakoinnin, saattaa mennä kuuppa sekaisin jos tuleekin liikaa seretoniinia + dopamiinia elimistöön. Jotenkin haiskahtaa vähän takaisinveto tuotteelta tuo, varsinkin jos kauheasti yleistyy tuo “pirinä” käyttö. Ja joo, efoxor, EI IKINÄ ENÄÄN :laughing: oli kyllä helvetilliset olot itellä joskus aikonaan kun parin vuoden 225mg:n/vrk käytön lopetin seinään, onneksi sentäs tuli lääkäri vastaan ja määräsi 2mg xanorit vierotukseen, levottomiin jalkoihin lääkkeen minkä nimeä en muista ja sitten 400mg trama/vrk lisäksi, tramalissahan on tuota seretoniinia tuottavaa lisänä niin helpotti viekkareita siinä samalla, mutta kyllä oli noin kuukauden verran melko helvetilliset sähköiskut päässä, muistikatkokset, levottomatjalat yms muut kivat viekkarit vaikka oli loiventavia siinä mukana. Jos en olisi seinään lopettanut efeä niin 8kk kuulemma oltaisiin tiputettu käytön tuosta määrästä nolliin.
En kyllä ymmärrä noita ketä vetää päänsä sekaisin masislääkkeillä, psykoosilääkkeillä yms… ostaisi sitten vaikkapa piriä tjsp suoraan, vai onko syynä sitten, ettei ole paikkakunnalla myyntiä tai likipaikoissa (Onkohan sellaista paikkaa edes :unamused: ) itsekin asun pienessä paikassa ja kyllä piriä, budia, yms on aina, nyt kyllä tullut tuo gamma/lakka ja mdma erittäin suureen myyntiin, että tuntuu jokaisen jo käyttäneen niitä vaikka ei ole ennen käyttänyt kuin max kannabista, mikä huolettaa itseäni paljon tuttujen puolesta. itse en ole kokeillut mitään huumausainetta muutakuin kannabista ja sitten mitä mulle on respoilla kirjotettu, ja niitäkin normi käytössä (joskus yks kaks enemmän ottanut kuin pitänyt kun vituttanut säryt, kuitenkaan mitään euforiaa en ole koskaan mistään lääkkeestä saanut…)
No ei muutakuin sitten vaan voxraa vetelemään jos ei piriä ole myytävänä :laughing: Kait tuolla saa massitkin sitten käärittyä, että hakee itelleen tupakanlopettamiseksi ja myy kalliilla piriä käyttäville kenellä on loppunut itse oikea aine? :stuck_out_tongue:

Piri on ihan paksaa vaikka oliski 50% mä en oo kesäkuun jälkee sitä vetäny enkä vedä, 13 vuotta sitä ajoittain käytin. [poistettu sääntöjenvastaista - Päihdelinkin moderaattori] Sillee et vatsast ottaa (meinaa laatta tulla)