Voxra/bupropioni, viihdearvoa?

Eiks Bupropioni oo amfetamiinijohdannainen. Luin joskus jostain, että alkuperäinen nimi, amfebutamoni, vaihdettiin ilman mitään ilmeistä syytä bupropioniksi vuosituhannen vaihteessa.
Boostauksesta on vaikea mennä sanomaan mitään…

(köyhän miehen speedboal :laughing: )kyllä näillä aamu lähtee mukavasti käyntiin, siihen vielä tupakki ja kuppi tai kaks kahvia niin siin on minun stimut. ritalinin (tarvittaessa) tai vastaavan jos sais nii sit ois hyvä.

Jos nokittaa puolikkaan 300:sen, niin ihan mukavat olothan näistä tulee pariksi tunniksi. Musiikki kuulostaa helvetin hyvältä, yms. Kirvelee vaan aivan saatanallisesti.

Jos taas pureskelee 900mg, niin itelle tuli ainakin melkoisen paha olo. Pötsiä väänsi niin perkeleellisesti ja hiki valui. Makukin oli kyllä totaalisen hirveä.

nenään kyl sattuu aivan saatanasti ja nokka turpoo umpeen, ite mielummin tykitän ku snooraan jättää vaan ihan vitun isot mustelmat jälkeensä ku tuo sitrus polttaa, syötynä kannattaa ottaa pohjalle se 300 ja siit nostaa 150 fiiliksen mukaan nousee aika nopee muskattuna tai paloiteltuna.

Mulla tulee ritalista ja muista ADD/ADHD lääkkeistä raivareita, pinna äärimmäisen kirellä muutenkin. Toivottavasti tästä ei niin pahasti kun kuulostaa muuten toimivalta lääkkeeltä.

Vedin toussa yhtenä päivänä 450mg voxraa hihaan, olot olivat kyllä mielenkiintoiset, mietinkin nyt kuinka terveellistä tuon mömmön vihaan vetäminen on? Älkääkä aloittako, et mikään minkä vetää suoneen ei ole terveellistä, tiedän tuon. Haen lähinnä jotain tietoa esim. jos vetää ohi ym.

tuliko sulle mustelmaa pistokohtaan? liikaa kun vetää niin alkaa kai hallusinoimaan

no itsekkin taas pitkäst aikaa kokeilin iv. ja tulu pari nappia vetästyä, tuleeko muille näist mustelmat pistokohtaan? itellä ei tullu ku 1/10 siisti pistojälki (osittain selittää et mun huonot pistokohat ja ylimääräin sählinki) mut silti mikää muu douppi ei vastaavia jälkiä/mustelmia saanu noin paljo aikaseks. lisäks alko pakottaa mustelmaa siis sellaseen mikä ei nyt liity millään tapaa tökkimiseen vaan on taipeen yläpuolel. miellyttävä aine, nousut vois vaa olla smootimmat ja kesteo pidempi…

itse en ole noita muuten käyttänyt kuin vain hihaan. yleensä vedin 600mg - 1200mg annoksia, vaikka jo paristakin saa pienen kolauksen. ja joo, kyllähän ne toimivat, mutta viihdearvo on sitten kai määrittelykysymys. olo kyllä muuttuu, mutta ei noista mitään hienoa oloa tule. eihän noita ikinä tullut vedettyä jos vain oli jotain muuta mitä vetää. ja aina kun oli hakannut oli pistopaikka siinä kunnossa että saikin alkaa etsimään uutta. ja tälle tavaralle on tyypillistä, että sitä uutta pistopaikkaa pitää alkaa etsimään melkein välittömästi, sillä vaikka tulee kolaus niin tuntuu siltä kuin pitäisi kolahtaa vielä enemmän. yleensä näitä vetää niin kauan kuin näitä riittää, mikä on aika kumma juttu kun kyseessä on kuitenkin aine jota haluaa viimeiseen asti välttää.
jos haluatte päästä näppärästi eroon suonistanne niin tämä on kyllä siihen tarkoitukseen parasta kamaa mihin olen törmännyt. itsellä ja usealla kaverilla aiheuttanut pahoja paiseita ja antibiootteja vaativia tulehduksia. kehottaisin olemaan vetämättä suoneen jos vaan mitenkään voitte välttää.

Mulla määrättiin tätä ahdistukseen ja yleisen vireustilan nostoon ekan kerran joskus 2013. Tottakai siihenaikaan niitä oli sitten pakko tykitellä. Kyllä niistä “nousut” tulee, mutta sitten vaatii heti seuraavan. Mulla meni se 90 kpl paketti kolmessa päivässä ja en löytänyt suonta sitten mistään enää. (tietysti jotkut on parempia kun toiset tässäkin) Ja jos ihan pinta suoniin tykittelin, niin meni tunto kädestä muutamaks päiväks. Eli ihan vitun karsee IV käytössä.

Nyt mulle määrättiin taas A-Klinikan kautta näitä ja aattelin et murskaan pari ja imasen… Kyllä noita miedompia (150mg) meni yön aikana varmaan kymmenkunta ja nenä ihan vitun kipeenä. Ajattelin koittaa ihan syömällä ja ehkä aamulla kahvin kansa nuuskata yhen niin pääsee iikkelle, mutta tohon IV paskaan en enää koske… Vaikutuksesta viel sen verran et ihanku tosiaan paskaa piriä, mut vaatii ehottomasti bentsoja ja tai opiaatteja kaveriks ettei kouristele ja ei noista muutenkaan niin hyvä olo jää.

Oikeesta vireystilan noususta voin puhua sitten kun olen syönyt vähänaikaa lääkärin määrämällä tasolla.

edit:
Rööki maistuu ihan *itun hirveeltä tän kanssa. Oon huomannu muitakin makumuutoksia ja viehän tämä näläntunnetta. Ilmeisesti käytetään tupakanpolton lopettamiseenkin, niinkuin täällä jotkut viisaammat osasivatkin jo kertoa.

Eipä ollut koskaan tullut mieleenkään, että tuosta vois jotain viihdettä repiä :open_mouth: .
Mul oli jossain vaihees Voxra masennuksen hoitoon -silloin kolmas samaan aikaan käytettäväksi määrätty masennuslääke, voi herrammepoijjaat…Yksi lääkäri siis aina, ja tolkuttomat lääkemäärät myös a i n a. Kylä kannatti juu :unamused: . Milloinkahan Valvira esittää uuden suosituksen/ohjeistuksen muiden psyykenlääkkeiden määräämisestä, kuin bentsojen.
Alkais olla korkea aika, minusta, rajoittaa päällekkäisten lääkitysten määräämistä, jollei aivan välttämätöntä.

Onneksi olen saanut lääkkeitä karsittua listalta.

Pian, kovin pian, on sitten jäljellä kolme. Huh, huh.
Niistäkin sit, hiljaa hiljaa hiiipien, mieluusti eroon.
Aluksi annokset pienemmälle.
Jess :sunglasses:

^ Juu en ymmärrä minäkään noita juttuja mitä täs ketjussa on aiemmin kerrottu… :open_mouth:

Mulla oli tää kyseinen roipe joskus reilu kymmenen vuotta sit röökin lopettamista varten, ja ei ainakaan ittelläni auttanu edes siihen…!
Tupakan himo vaan yltyi ja ei puhettakaan, et olis tullu sellainen olo et vois lopettaa röökin polton.!!

Ja toi et joku tossa vertas bupropionia huonoon piriin, niin huhuh…!
Ennemminki jonku efedrinin kaltainen olotila, eli pumppu hakkaa vaan hulluna ja siinäpä se… :unamused:
Et ei kovin “viihteellistä” ainakaan omasta mielestäni…

Hei, itselläni on Voxra 150mg 2 x päivässä lääkitys ollut jo parin vuoden ajan. Nyt on lääkkeet loppu enkä saa haettua lisää niin ajattelin ehkä tuttavalta ostaa muutaman niin paljonko viitsii maksaa per tabu?

^ Täällä ei saa keskustella nk. katuhinnoista, mutta sen verran sanon, että tyhmä ei ole se, joka pyytää, vaan se, joka maksaa. Itse en maksaisi Voxrasta senttiäkään, koska se on nykyään helposti kaikkien respalle saatavissa, eikä se taida olla enää edes väärinkäyttäjien suosiossa suuremmin, koska pöljinkin sekis tajusi jo, että on niitä parempiakin huumeita. Tietenkin siinä mielessä jokin maksu on okei, että kyllä ne Voxrat kaverillesi jotakin apteekissa maksoivat, mutta jos kaveri ei nyt ihan hyväntekeväisyyshommeleihin ryhdy, niin pieni vaivan palkka tyyliin kahvipaketti tai tuoppi baarissa kuitannee muutaman Voxran. Itseasiassa tuolla tavoin saattavat tulla varsin kalliiksikin. En jaksa tähän hätään tarkistaa Voxran nykyistä apteekkihintaa.

Hei, Sir Dalud!

Päihteiden hankkimista koskevat kyselyt ja hintatiedustelut on säännöissä kielletty. Muistin virkistämiseksi säännöt löytyvät täältä.

Terveisin,
Päihdelinkin moderaattori