Tuttu räimi hihaan noita, sai kuulemma jotain kiksejä, älkää kukaan edes kokeilko!
Vitun ääliö rännäs vaan lisää vaikka sanoi että veri on muuttunut niistä ihan liisteriksi.
Joo-o tuota sanaa liisteri se käytti, varmaan helvetin terveellistä.
Käyttöaikoina huomasin et jotkut subunistit käytti iiveenä voxraa että “sai päivän käyntiin” ja se ei ihan sellasenaan sinne pumppuun mene mitä itse näin, mut se siitä.
Se supistaa verenkiertoa jos erehtyy iiveenä tökkimään enemmän ku 2 kertaa… sitte onki kumma ku ei enää löydy suonta kymmenennen kerran jälkeen…
Amfebutamoni on oikea nimi tuon lääkkeen vaikuttavalle aineelle… lähellä katinonia eli Khat kasvin piristävää kemikaalia…
amfetamiinejahan nuo on kaikki kemiallisesti…
kIVA Vierailla päihdekeskusteluja seuraamassa, en yleensä ota kantaa muiden melipiteisiin, koska olen 10 vuotiaasta lähtien vetänyt kaikkea ja tämä ei ole kehuskelua.
Minulle saa sanoa suoraan jos virheitä tulee, mut hei hyvät ihmiset jos tulee kirjoitusvirhe antakaa olla, koska itselläni niitä tulee aivan varmasti koulut jäi kesken ja ammatteja ei ole opiskeltu ja jokunen vuosi ollaan oltu lain väärällä puolella.
Nyt yllä oleva keskustelu siis on Voxrasta adhd.n hoitoon, olen vahvasti sitä mieltä jos tuolla lääkkeellä adhd tai add oireet poistuu sinulla ei voi olla adhd,tä !!!
Kyseessä on masennus ja vaikean masennukseen tarkoitettu lääke, voin sanoa että siihen se tepsi siihen aikaan kun tiili meinas purra, eihän nykyään ZYPAN 150 mg tai VOXRA 150-300 mg linnoissa saakkaan kun ne pelkää et jengi nokitaa, no varmasti jotkut sitäkin tekisivät.
Tupakan vieroituslääkkeennä on myös vallan mainio jos todella aikoo luopua röökistä, muuten on etova olo koko aika jos samalla tubruttelet, koska Bupropioni sulkee nikotiini reseptorit , se on kuin alkoholia antabuksen päälle.
Kiitos kärsivällisyydestä vielä varoituksen sana kyseisestä lääkkeestä vaikka millä sivustoilla lukisi et kyllä PÄRISEE voin vannoa ettei varmasti kyseiset päristelijät ole oikeaa piriä edes kokeilleet ei edes paskaa, ölkää tuhotko suonianne iv kokeilulla ne menee hyvinkin nopeasti niin että PÄRISEE
ADHD-potilaita ärsytetään lässyttämällä.
Antidepressanteista Toki apua Mittal ei lopullista ratkaisua ADHDn hoitoon.
-30v pkv-lääkkeillä.
Hups, piti saunaosastolle toi kirjoittaa. Miten tän viestin saa poistettua?